• De meeste mensen die veel op het internet zitten, weten wel wat memes zijn. Vanaf nu gaan we ook Quizlet memes hebben dankzij dit spel. Wees creatief, zal ik zeggen. De lege memes kun je vinden via google images door bijvoorbeeld "blank meme" te zoeken.

    Je kijkt dus naar de meme van degene boven je en verzint daar een tekst bij (het liefst gerelateerd aan Q - maar als dat niet lukt, mag het ook over iets anders gaan). Daarna plaats je zelf nog een nieuwe meme.

    Let's begin:

    Voorbeeld / uitleg:
    User A: *reactie op vorige lege meme*


    User B:
    You won't have negative comments on your story
    if you never check any of the feedback on your work.


    User C:
    Wanneer je je verveelt en users opeens besluiten
    om het forum levendig te maken.

    *plaatje van lege meme voor de volgende user*

    wanneer je geen idee hebt waar er nog in godsnaam paaseieren verstopt kunnen zitten


    A to the Z

    You’ve been here for five years and don’t have a single creation

    But that’s none of my business


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Upload je een nieuw hoofdstuk, doet de foto die je erbij gevoegd hebt het opeens niet meer.

    Wanneer je een bericht stuurt in een topic en het er vervolgens helemaal stil is.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Wanneer je een streak in een spelletjestopic verbreekt met een bevredigende boem

    Wanneer je Quizlet weer "Great" wil maken xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.