• En ik kan er net zo goed mensen blij mee maken, dus ik geef er twee keer vijfentwintig weg (de andere twaalf waren voor de prijzenpot van Natascha).

    Het liefst zou ik ze geven aan mensen die nog nooit GM hebben gehad en dat eens willen (25 is de prijs voor een maand namelijk), maar als je een andere goede reden hebt mag je die hier ook altijd placeren en dan zet ik jullie ook in een lijst om in een random orde te gooien en de winnaar te bepalen. "Daarom" of "ik wil gewoon meer credits" zijn geen goede redenen.

    Morgenavond om zes uur smijt ik t in het random-orde-ding, dus tot dat uur kunnen jullie hier je reden neerzetten.

    Ik hoop dat ik er mensen mee kan plezieren. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb overigens geen idee waarom ik daar duuit achter getypt heb. Ik zal het maar op mijn gsm steken, want normaal gezien zit ik daar nooit mee op Q.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn GM loopt bijna ten einde en ik ben zwaar verwend geworden aan de smileys (plus ik heb nog een waslijst aan usernames die ik wil claimen en dankzij GM kan ik die afronden voor m’n 65e verjaardag). So: ik doe heeel graag mee aan de loting. *O*


    Ik ben nu bijna een halfjaar lid van Q en heb nog nooit geen GM gehad of überhaupt credits ontvangen/kunnen kopen. Ik vind dit een hele leuke manier om er 25 te kunnen krijgen! Lijkt me leuk om voor een maand GM te zijn, dus ik doe graag mee aan de loting.


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik ben bijna jarig en heb nooit Gm gehad en zou het een keer willen voelen hoe het is om een Gm te zijn

    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 7:07 ]


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik wil heel graag een Golden Member geven aan CieI

    Wat leuk, ik heb ook nog nooit een gm gehad, way too expensive voor een arme bijna-student ^^


    We were the forever that didn't last

    Ik zou graag meewillen doen voor flicker, omdat ze een geweldig persoon is die altijd voor me klaar staat en me nu ook door een zware periode heen helpt. In mijn ogen verdiend ze dit dan ook ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik moest te lang nadenken wat GM is raap me op.
    Ik wil heel graag de fancy smileys en ik wil nog zoveel namen claimen!


    What’s tasty in Busan?

    Gaaf! Ik doe graag mee :)
    Ben al eeuwen (oke dat is overdreven, het is 7 jaar) lid van Quizlet, maar nog nooit GM of credits gehad xD
    Het lijkt me leuk om mijn verhalen eens te kunnen promoten en meer mensen te hebben die mijn verhalen lezen :)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    -> Titel veranderd.

    Mag ik daarom ook meedoen voor de credits? (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind dit zo’n leuk idee dat ik je ga joinen(als je het goed vindt!) want ik heb ook credits liggen waar ik niks meer mee doe


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ahaa, super, allemaal!! Ik ben blij dat er al respons op gekomen is!! c:

    Prim schreef:
    Ik vind dit zo’n leuk idee dat ik je ga joinen(als je het goed vindt!) want ik heb ook credits liggen waar ik niks meer mee doe


    Oh, wow, dat zou echt super zijn!! Hoeveel kan je er kwijt?

    KingRichard schreef:
    -> Titel veranderd.

    Mag ik daarom ook meedoen voor de credits? (wbw)


    Dankje! Hoewel ik het zeer lief van je vindt dat je 't hebt aangepast, zou ik het een beetje jammer vinden, gezien je gratis GM hebt. Tenzij je een andere goede reden hebt, natuurlijk, dan zet ik je met heel veel genoegen in de lijst. ^^ (Al heb ik nogal het gevoel dat ik nu als een bitch overkom maar het is echt zo niet bedoeld hoor! :/)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mathilda schreef:
    Ahaa, super, allemaal!! Ik ben blij dat er al respons op gekomen is!! c:

    (...)

    Dankje! Hoewel ik het zeer lief van je vindt dat je 't hebt aangepast, zou ik het een beetje jammer vinden, gezien je gratis GM hebt. Tenzij je een andere goede reden hebt, natuurlijk, dan zet ik je met heel veel genoegen in de lijst. ^^ (Al heb ik nogal het gevoel dat ik nu als een bitch overkom maar het is echt zo niet bedoeld hoor! :/)


    Welnee, is een grapje. :') Stuur ze maar naar iemand anders!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wauw echt leuk dat je dat doet!! _O_
    Heb zelf nog nooit GM gehad of gewoon credits in het algemeen. Het zou me ergens ook meer motivatie geven om verder aan mijn verhaal te schrijven en dit dan te posten en promoten (als ik geen GM zou nemen).


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    Ik doe graag mee want ik heb nog nooit GM gehad!
    Lijkt mij tof om eens te proberen!!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)