• je op je praktische examen even probeert met al je theoretische kennis uit te pakken, en erin slaagt om op het einde de duim vol overtuiging te benoemen als grote teen. Ik herhaal, als grote teen. Hoe zelfs. Resultaat, een enorm slecht gezinde examinator die vermoedelijk aan het overwegen was me terug naar de kleuterschool te sturen, en stress^10 voor de rest van het examen, yes.

    Vertel me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die soms zo faliekant de mist in gaat, haha


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Een toenmalige vriendin van mij had dat met zilvervisjes (die beestjes), die noemde ze dus zilvervliesjes :'D

    Maar om eerlijk te zijn, als je ze in het Latijn moest benoemen (wat ik wel vermoed uit je post) lijken de botten van de handen en voeten best wel op elkaar..
    Het domste wat ik heb gezegd bij een mondeling was
    ‘O alles is zwart. Dus waarschijnlijk veel lucht’
    Niet doorhebbend dat heel het scherm zwart was doordat de stroom was uitgevallen.
    Ik was erg geconcentreerd op de aderen die ik moest opzoeken.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet ook nog wel dat we het bij mijn paardenopleiding over fokken hadden. Moest ik een stukje voorlezen, zei ik: kunstzinnige inseminatie in plaats van kunstmatige inseminatie XD