• Om maar even met de deur in huis te vallen: ik heb nogal een haat liefde verhouding met Windows Movie Maker, waarbij de liefde sinds gisteren ver te zoeken is. Ofwel, ik haat movie maker en movie maker haat mij.

    Gisteren had ik eindelijk mijn vlog bewerkt en besloot het programma dat het tijd was om een foutmelding te geven met 'de bestanden zijn beschadigd'.
    Afgezien van een hoop gevloek, heeft dit me doen besluiten dat ik een ander programma wil gaan gebruiken voor het bewerken van mijn vlogs. Mijn eisen zijn vrij laag, aangezien ik zelf ook niet echt technisch ben.

    Ik zoek een programma waarmee:
    - Je filmpjes kan knippen/plakken
    - Je geluid achter filmpjes kan zetten
    - Je bij voorkeur kan werken zonder dat het vastloopt :')

    Heeft er iemand tips voor mij?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb zelf Sony Vegas pro 14, heb via YouTube een goede download link daarvoor gevonden.
    Veel mensen daar inmiddels mee.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als je ergens Premiere pro vast kan krijgen, zou je het daar mee kunnen doen, maar het is van Adobe, dus je gaat wat moeten graven en dingen moeten doen die niet horen of een licentie met iemand moeten delen :'D
    Zelf heb ik op school met Avid gewerkt, maar om het te kopen moet je al bijna lichaamsdelen gaan verkopen, dus doe maar beter niet :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb letterlijk hetzelfde probleem dus mt ik lees even mee

    Garrixer schreef:
    Ik heb zelf Sony Vegas pro 14, heb via YouTube een goede download link daarvoor gevonden.
    Veel mensen daar inmiddels mee.


    Heb je het linkje nog ^^?

    Thanks, ik ga eens kijken naar deze opties ^^


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.