• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;

    Single Babes:
    Rick • HlPPIE
    Matty • JufAnk
    Veerle • Einzelganger
    J • Trippy

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 21:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vronsky schreef:
    (...)

    Niet (';
    Ik ben in ieder geval niet bewust op zoek. Ik zie wel wie er op mijn pad komt.


    Ja, zo ben ik tot nu toe ook geweest eigenlijk. totdat de jongen die op mijn pad kwam hella cute was maar bezet
    nu heb ik het even gehad met wachten


    A to the Z

    Vronsky schreef:
    (...)

    Niet (';
    Ik ben in ieder geval niet bewust op zoek. Ik zie wel wie er op mijn pad komt.


    Kuch. *ligt breeduit op het pad* Well hello there. 😏

    Still got the creeper moves aye.


    The truth is out there.

    Kurisu schreef:
    (...)

    Kuch. *ligt breeduit op het pad* Well hello there. 😏

    Still got the creeper moves aye.


    Draw me like one of your French girls. 😏


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pixielisje schreef:
    Ik begin serieus hoop te verliezen in de datingwereld. Ofwel is tinder gewoon niet de app voor mij.
    Hoe daten jullie eigenlijk?


    Ik heb echt heel af en toe (2 keer afgelopen jaar) een date via Tinder maar die liepen beide stuk op de eerste omdat het gewoon niet klikte. Ik denk dat Tinder sowieso een hele slechte app is als je een relatie zoekt. Want Tinder is gewoon een vleesmarkt. People looking just for sex.

    Verder kwamen mijn vorige relaties eigenlijk uit gezamenlijke vriendengroepen. Als dat een beetje klikt is die stap verder namelijk niet zo ver weg meer. En het voordeel is ook dat je elkaar dan al kent en het date gedeelte je zowat kan overslaan. (Als in de awkward stiltes bij je eerste date etc).


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kurisu schreef:
    (...)

    Kuch. *ligt breeduit op het pad* Well hello there. 😏

    Still got the creeper moves aye.


    - Zijn we op date geweest? • MacDate, ik keur dat goed: CHECK
    Girl, we practically are already dating yo.

    Oh en je moeder vindt me leuk, dus I'm already part of the family joejoe


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Hou ik zelf ook niet van om lange teksten te typen op mijn mobiel.

    Ja, ik ben al eerder direct met hem geweest en ik vind het zelf ook de fijnste aanpak. Volgens mij kunnen de meeste mannen/jongens het ook wel waarderen, hoewel ze ook kunnen roddelen als vrouwen/meisjes.

    Ik denk ook dat ik het hem ook op een directe manier ga vragen.

    Ik snap ook niet die datingscoaches. Want er is ook een datingscoach die zei, als een man je vraagt om een naaktfoto, dan kan je zeggen dat hij je verwart met een toekomstige jij die al op een paar dates is geweest. Maar zo ben ik niet, als een man/jongen naaktfoto's van mij wil, kan ie heel lang wachten want die krijgt ie niet. Ik bedoel, als het een volwassen vent is dan hoef je het toch niet liever te zeggen dan je bedoelt? Als ie daar niet tegen kan, dan heeft ie nog wel wat te leren. Hetzelfde als ze ongepaste vragen gaan stellen, want ik volg een instagramaccount die dan post wat sommige mannen vragen. Ik heb dan zoiets van blokkeren en op naar de volgende. Misschien ben ik dara iets te makkelijk in, maar ik denk dat een heleboel mannen het ook zo doen als ze een vrouw tegen gekomen die ze toch niet helemaal zien zitten of ze houden haar aan een lijntje, daar hou ik ook niet fijn.

    Ik denk ook dat de wereld een stukje beter zou zijn als we allemaal wat eerlijker durven en mogen zijn tegen elkaar. Ik hou er ook niet altijd van als mensen mij wijzen op dingen die niet goed gaan, maar hoe gaan mensen het anders ooit leren?
    CarIyIe schreef:
    Ik heb het hem gisteren gevraagd en het was niet zijn bedoeling om flirterig over te komen. Maar het zou kunnen dat hij in de toekomst wel gevoelens voor me krijgt, want ik was zo'n leuke collega. Alsnog wil hij me wel een keer nog zien.

    Dus ik neem aan dat we allebei dezelfde verwachtingen hebben als we elkaar nog een keer gaan zien.
    Pff, dat vind ik inderdaad een slecht advies. :') Juist, waarom niet gewoon eerlijk kunnen zeggen van "Nee, daar doe ik niet aan mee"? Als het een goed persoon is, heeft ie daar begrip voor en valt niet ineens de date in het water. Met dat advies ben je gewoon aan het uitstellen met een leugen.
    Dat gebeurt helaas vaak dat mensen anderen aan het lijntje houden. En niet per sé bewust. Ze willen de ander niet kwetsen dus komen ze met omwegen en blijven ze praten met die persoon om hem/haar niet te kwetsen. Maar beter dat de persoon even gekwetst is, maar weet dat het verder geen zin heeft. Iemand aan het lijntje houden is achteraf toch pijnlijker. Hoe langer je wacht, hoe groter de leugen.

    Helemaal mee eens. De ander leert ook uit je eerlijkheid.

    Fijn dat je nu wel duidelijk weet hoe het zit bij hem. ^^ Grappig dat hij niet flirterig probeerde over te komen, maar dat is dan ook weer een goed voorbeeld waarom je best kan vragen, voordat je het anders interpreteert. :p
    R3HAB schreef:
    (...)

    Second this for a second. Cuz... jongens ain't all that bad though. Ik ben behoorlijk onzeker van mezelf en ondanks ik weet dat jongens vaak het anders bedoelen dat ze het zeggen, kan mijn brein dat niet aan om dat te beseffen als het meer is dan alleen als vrienden. c; Iets waar ik aan moet werken uiteraard, maar door júist soms dingen merkbaar te maken (for example) mijn vriend is dus op vakantie en had een week niks van zich laten horen... I was really insecure about that en nu weet ik dat het was omdat hij daar ziek is geworden. Misschien ook beetje zijn fout want hij had het kunnen zeggen, but still. My brain was thinking he was like making out with 3 ho's or something lol, terwijl hij in werkelijkheid ziek op bed lag op vakantie :Y).
    Je bent echt niet de enige die niet altijd weet of het al dan niet meer is bedoeld dan vrienden, omdat iedereens interpretatie gewoon anders is. ^^ Bijvoorbeeld de grens tussen een compliment en geflirt ligt soms dicht bij elkaar.
    En bij zulke situaties is het inderdaad belangrijk met elkaar te communiceren. Jij weet nu dat je je niet te snel zorgen hoeft maken en hij dat hij beter niet te lang wacht met wat van zich te laten horen. :p En zo kan je dan beiden (en niet van 1 kant, want dat is ook een reden dat het vaak misloopt in een relatie) met elkaar rekening houden.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)Je bent echt niet de enige die niet altijd weet of het al dan niet meer is bedoeld dan vrienden, omdat iedereens interpretatie gewoon anders is. ^^ Bijvoorbeeld de grens tussen een compliment en geflirt ligt soms dicht bij elkaar.
    En bij zulke situaties is het inderdaad belangrijk met elkaar te communiceren. Jij weet nu dat je je niet te snel zorgen hoeft maken en hij dat hij beter niet te lang wacht met wat van zich te laten horen. :p En zo kan je dan beiden (en niet van 1 kant, want dat is ook een reden dat het vaak misloopt in een relatie) met elkaar rekening houden.


    Ja, dan kan ik wel zo'n antwoord geven omdat een datingscoach dat zegt, maar dan loopt het toch stuk. Want ik vind het toch het belangrijkst om mezelf te blijven en naaktfoto's daar doe ik niet aan. Iets teveel verhalen gelezen en gehoord waarbij het is mis gegaan en je weet nooit wat iemand met die foto's doet. Ik snap wel dat je niet iedereen moet blokkeren of negeren die zoiets zegt of doet en dat hij daarom dat advies geeft. Maar met sommige dingen ben ik toch gewoon van, als iemand dat tegen mij zou zeggen dan zou ik gewoon eerlijk zeggen wat ik ervan vind.

    Het gaat er in de liefde toch ook om dat je eerlijk tegen elkaar bent? Want hoe kan iemand anders vallen voor wie jij bent? Ja, iemand aan het lijntje houden is gewoon rot. Wees dan eerlijk en zeg van, je bent leuk maar nu niet degene aan wie ik al mijn aandacht en tijd wil geven. Kunnen mensen ook weer verder rond gaan kijken en misschien wel iemand tegen komen die meer tijd aan hen wil besteden.

    Ik vond het ook wel bijzonder dat hij niet flirterig wilde overkomen. Want sommige emoij's gaven mij wel dat gevoel. Maar misschien was ie aan het oefenen?


    Physics is awesome

    Pixielisje schreef:
    Ik begin serieus hoop te verliezen in de datingwereld. Ofwel is tinder gewoon niet de app voor mij.
    Hoe daten jullie eigenlijk?

    Ik heb mijn ex van tinder, en mijn huidige vriend is een collega van mijn ex hahaha oeps. Maar ik ken nog drie mensen die een serieuze relatie uit tinder hadden. Verder toevallige ontmoetingen of via via.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vronsky schreef:
    (...)

    - Zijn we op date geweest? • MacDate, ik keur dat goed: CHECK
    Girl, we practically are already dating yo.

    Oh en je moeder vindt me leuk, dus I'm already part of the family joejoe


    Kom meer daten dan. Ik wil meer. Meer Britt. Meer nudes. 😏

    True tho, my mum luvs u hahaha.


    The truth is out there.

    Sansa schreef:
    (...)

    Kom meer daten dan. Ik wil meer. Meer Britt. Meer nudes. 😏

    True tho, my mum luvs u hahaha.


    Jaaaaa, ik heb nog 3 weken of zo vakantie - 3 weken om drankjes te doen en ... etc 😏, INVITE ME OVER YO!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ^ send noodes 😏


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Britt geef ons die nudes. We deserve them.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vronsky schreef:
    (...)

    Jaaaaa, ik heb nog 3 weken of zo vakantie - 3 weken om drankjes te doen en ... etc 😏, INVITE ME OVER YO!


    Regel jij de nudes regel ik de drank 😏


    The truth is out there.

    Mmm, er is een jongen van tinder waar ik vorig jaar een match mee had en die heb ik dus geadd op sociale media en af en toe mee gestuurd maar daarna stuurden we niet meer (conversatie daarvoor duurden ook niet lang en achteraf gekeken was hij dus wel heel vriendelijk maar idk miss had ik het toen druk en antwoordde ik daarom niet echt snel en zo).
    Maar goed, hij reageerde laatst op mijn instagram stories met dingen als 'goede reis' en 'drankjes en eten? oh je maakt me jaloers' en toen kwam het er heel flirterig kort op neer van ja, laten we wat gaan drinken sometime met een filmpje erbij of zo. Maar ik was in Berlijn dus ja. Dat was dus dinsdag en nu zijn we zaterdag en ben ik terug thuis (wat hij wel kan volgen via mijn instastory haha schaamteloos i know). Ik had ook even een foto gezet die hij geliket heeft nog. Maar nu heeft hij nog niet gestuurd over dat plan lol en ik weet niet echt of ik hem zou sturen?
    Like ik ken hem niet zo goed eigenlijk, maar het ziet er mij wel een leuke jongen uit en ik zou gerust wel eens op een date willen met die jongen maar daar ben ik wel bloednerveus over dat ik het hem zelf niet weer durf te vragen maar hij was degene die zei van 'ik ken wel een gezellige plek om dat drinken eens in België te doen' waar ik dus mee instemde. Nu vraag ik me af: verwacht hij dat ik dan als eerste stuur? :p

    Lol heeft iemand al ervaring met tinderdates? dat lijkt me zo awkward haha


    A to the Z

    Uhm, ik heb eigenlijk geen ervaring met actual tinder dates, dus ik kan je ook niet helpen. Maar ik zou echt wel iets meer met die jongen gepraat willen hebben, maar dat ben ik :') Als je er zin in hebt, moet je er gewoon voor gaan. En ik denk dat veel jongens het wel tof vinden als meiden het initiatief nemen?

    //
    Oké, guys. Story time. Ik wens een paar dagen geleden van me een (single) vriend in Amerika een fijne verjaardag. Ik heb totaal geen gevoelens voor hem maar hij heeft wel kenbaar gemaakt dat hij die voor mij heeft. En op mijn verjaardagswens krijg ik eerst een dankjewel en een uur later krijg ik een foto met daarop de tekst: 'It's my birthday. Send nudes.'
    Ik: hahah eh, nope
    Hij: thats okay. I wouldnt ask for it anyway. But can you do something for me?
    Ik: ehh, what?
    Hij: Can you make a video of yourself saying the dutch word for 'mouse?' It really turns me on.

    En ik zat daar like: in wat voor kinky, weird fetish ben ik nu weer terecht gekomen dan?

    Dus laat dit een voorbeeld zijn voor het feit dat ik alleen maar weird people aantrek. Ik kan er niets aan doen. Het zit waarschijnlijk in mijn genen, ben ik bang.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"