• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;

    Single Babes:
    Rick • HlPPIE
    Matty • JufAnk
    Veerle • Einzelganger
    J • Trippy

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 21:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MaFlodder schreef:
    Uhm, ik heb eigenlijk geen ervaring met actual tinder dates, dus ik kan je ook niet helpen. Maar ik zou echt wel iets meer met die jongen gepraat willen hebben, maar dat ben ik :') Als je er zin in hebt, moet je er gewoon voor gaan. En ik denk dat veel jongens het wel tof vinden als meiden het initiatief nemen?

    //
    Oké, guys. Story time. Ik wens een paar dagen geleden van me een (single) vriend in Amerika een fijne verjaardag. Ik heb totaal geen gevoelens voor hem maar hij heeft wel kenbaar gemaakt dat hij die voor mij heeft. En op mijn verjaardagswens krijg ik eerst een dankjewel en een uur later krijg ik een foto met daarop de tekst: 'It's my birthday. Send nudes.'
    Ik: hahah eh, nope
    Hij: thats okay. I wouldnt ask for it anyway. But can you do something for me?
    Ik: ehh, what?
    Hij: Can you make a video of yourself saying the dutch word for 'mouse?' It really turns me on.

    En ik zat daar like: in wat voor kinky, weird fetish ben ik nu weer terecht gekomen dan?

    Dus laat dit een voorbeeld zijn voor het feit dat ik alleen maar weird people aantrek. Ik kan er niets aan doen. Het zit waarschijnlijk in mijn genen, ben ik bang.


    Ja, same ik ook. Daarom dat ik er wat iffy over ben hahaha
    hahahahaha dat story tho deed me luidop lachen hahaha
    some guys lmao


    A to the Z

    Omg Elise :')

    Ik heb weleens op Omegle gezeten (gewoon omdat ik me verveelde) en je zal je er nog over verbazen hoeveel mannen vragen wat je schoenmaat is. :') Voetenfetisj all the way daar, damn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MaFlodder schreef:
    Uhm, ik heb eigenlijk geen ervaring met actual tinder dates, dus ik kan je ook niet helpen. Maar ik zou echt wel iets meer met die jongen gepraat willen hebben, maar dat ben ik :') Als je er zin in hebt, moet je er gewoon voor gaan. En ik denk dat veel jongens het wel tof vinden als meiden het initiatief nemen?

    //
    Oké, guys. Story time. Ik wens een paar dagen geleden van me een (single) vriend in Amerika een fijne verjaardag. Ik heb totaal geen gevoelens voor hem maar hij heeft wel kenbaar gemaakt dat hij die voor mij heeft. En op mijn verjaardagswens krijg ik eerst een dankjewel en een uur later krijg ik een foto met daarop de tekst: 'It's my birthday. Send nudes.'
    Ik: hahah eh, nope
    Hij: thats okay. I wouldnt ask for it anyway. But can you do something for me?
    Ik: ehh, what?
    Hij: Can you make a video of yourself saying the dutch word for 'mouse?' It really turns me on.

    En ik zat daar like: in wat voor kinky, weird fetish ben ik nu weer terecht gekomen dan?

    Dus laat dit een voorbeeld zijn voor het feit dat ik alleen maar weird people aantrek. Ik kan er niets aan doen. Het zit waarschijnlijk in mijn genen, ben ik bang.


    Hij heeft het inderdaad niet gevraagd, kwam meer over als een bevel. Soms verbaas ik me echt over mensen. Ik hoop dat je nog een leuk iemand tegen komt die niet dit soort dingen aan je vraagt en wel serieus in je geïnteresseerd is.


    Physics is awesome

    Indd Matty :') Footfetish is echt nog zoiets waar ik me over blijf verbazen gewoon.

    Maar ik kom zo vaak van dit soort gasten tegen. Of het draait ze gewoon om de seks (waarom vraag ik me ook af, want ik heb het uiterlijk van een overweight boomtrol) of ze zijn gewoon... apart. Laatst ook een oud klasgenoot die me 18 keer (!!!) in twee weken mee uitvroeg en vervolgens op wattpad mijn stories begon te lezen, wat op zich niet erg is. Toen ik naar zijn profiel ging, kwam ik een gedicht tegen over hoe hij alle stelletjes haat en ze wil wurgen met visdraad om ze er vervolgens aan op te hangen, of zoiets. (Check de spoiler voor het volledige meesterwerk maar let op dat het een beetje... ja. Too much is)
    Mijn punt is gewoon dat iedereen altijd maar blijft zeggen dat je de juiste wel een keertje tegenkomt, en ik begin gewoon echt m'n vertrouwen te verliezen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Indd Matty :') Footfetish is echt nog zoiets waar ik me over blijf verbazen gewoon.

    Maar ik kom zo vaak van dit soort gasten tegen. Of het draait ze gewoon om de seks (waarom vraag ik me ook af, want ik heb het uiterlijk van een overweight boomtrol) of ze zijn gewoon... apart. Laatst ook een oud klasgenoot die me 18 keer (!!!) in twee weken mee uitvroeg en vervolgens op wattpad mijn stories begon te lezen, wat op zich niet erg is. Toen ik naar zijn profiel ging, kwam ik een gedicht tegen over hoe hij alle stelletjes haat en ze wil wurgen met visdraad om ze er vervolgens aan op te hangen, of zoiets. (Check de spoiler voor het volledige meesterwerk maar let op dat het een beetje... ja. Too much is)
    Mijn punt is gewoon dat iedereen altijd maar blijft zeggen dat je de juiste wel een keertje tegenkomt, en ik begin gewoon echt m'n vertrouwen te verliezen.



    Holy shit lock him up and throw away the key :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    MaFlodder schreef:
    Indd Matty :') Footfetish is echt nog zoiets waar ik me over blijf verbazen gewoon.

    Maar ik kom zo vaak van dit soort gasten tegen. Of het draait ze gewoon om de seks (waarom vraag ik me ook af, want ik heb het uiterlijk van een overweight boomtrol) of ze zijn gewoon... apart. Laatst ook een oud klasgenoot die me 18 keer (!!!) in twee weken mee uitvroeg en vervolgens op wattpad mijn stories begon te lezen, wat op zich niet erg is. Toen ik naar zijn profiel ging, kwam ik een gedicht tegen over hoe hij alle stelletjes haat en ze wil wurgen met visdraad om ze er vervolgens aan op te hangen, of zoiets. (Check de spoiler voor het volledige meesterwerk maar let op dat het een beetje... ja. Too much is)
    Mijn punt is gewoon dat iedereen altijd maar blijft zeggen dat je de juiste wel een keertje tegenkomt, en ik begin gewoon echt m'n vertrouwen te verliezen.

    Dude, blijf weg van hem. D: Hij lijkt me zo eentje die wanneer hij eindelijk eens een vriendin heeft heel bezitterig gaat zijn en haar geobsedeerd in de gaten houdt. En als ze het uitmaakt gaat hij haar voortdurend stalken en wraak nemen door zuur over haar heen te gooien. Dat gevoel geeft dat gedicht me. :x 😅


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben al heel lang single, en heb inmiddels Tinder aangemaakt.
    Zijn er nog meer mensen die zo kieskeurig zijn? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JAMESVALDEZ schreef:
    Ik ben al heel lang single, en heb inmiddels Tinder aangemaakt.
    Zijn er nog meer mensen die zo kieskeurig zijn? :')

    +1000

    Updateee:
    Nou hij stuurde maar niet dus ging ik heel subtiel wat actief zijn op mijn insta met een the office meme van 'where are the turtles' maar dan 'the turtles' veranderd door the love of my life. WHICH WORKED cause he slid right into my dms hehehehe i love it when my tactics work out
    Stuurde hij een foto van de drive through mcdo lollig met 'wat wil jij?' haha.
    Ik had m dus een jaar geleden gematcht, gesproken, geadd op socials en dan contact laten verwateren. Het feit dat ie mij al een jaar volgt op socials en dat ik compleet en ongegeneerd mijzelf ben, en dat ie nu weer contact opneemt met me. Nouuuu dit noem ik al een overwinning jongens
    a guy that is into me i'm scared that i'll fuck it up


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)
    +1000

    Updateee:
    Nou hij stuurde maar niet dus ging ik heel subtiel wat actief zijn op mijn insta met een the office meme van 'where are the turtles' maar dan 'the turtles' veranderd door the love of my life. WHICH WORKED cause he slid right into my dms hehehehe i love it when my tactics work out
    Stuurde hij een foto van de drive through mcdo lollig met 'wat wil jij?' haha.
    Ik had m dus een jaar geleden gematcht, gesproken, geadd op socials en dan contact laten verwateren. Het feit dat ie mij al een jaar volgt op socials en dat ik compleet en ongegeneerd mijzelf ben, en dat ie nu weer contact opneemt met me. Nouuuu dit noem ik al een overwinning jongens
    a guy that is into me i'm scared that i'll fuck it up
    Een leuk idee van je om er subtiel achter te komen moet ik zeggen, haha. ^^ Misschien wordt dat wel wat. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik denk dat ik binnenkort een relatie met iemand heb.

    Ik ben hier sinds vandaag weer welkom hahaha :')

    Chilton schreef:
    Ik ben hier sinds vandaag weer welkom hahaha :')


    awwww dat is kut
    maar langs de andere kant
    think about all the posibilities
    the freedom


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    awwww dat is kut
    maar langs de andere kant
    think about all the posibilities
    the freedom


    Zeker waar haha!
    En zo klote is het niet, hoor. We zagen het allebei niet meer zo zitten en willen gewoon weer de best friends blijven die we eerst waren.

    ah nooo Frederick ):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ach ja, ik kom wel weer een ander tegen. Het voelt nu alleen wel een beetje raar. Maar dat gaat wel over. (: