• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;

    Single Babes:
    Rick • HlPPIE
    Matty • JufAnk
    Veerle • Einzelganger
    J • Trippy

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 21:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Skrivbar schreef:
    Uh ja, hallo dat is wel degelijk flirten. Heb iets te veel chats via Tinder etc etc etc gehad om te weten dat mannen dat op deze manier doen. Mijn mannelijke vrienden (waar ik dus geen feelings voor heb) zouden ook niet zo met me praten. Het is vrij overdadig, he likes you. Als je daar geen zin in hebt of niets voor hem voelt, dan zou ik dat maar duidelijk maken voor jullie gaan afspreken, want afspreken met allebei een andere verwachting sucks D:


    Maar moet ik dat dan subtiel duidelijk maken of gewoon het gewoon heel eerlijk houden?


    Physics is awesome

    ugh de vis in de zee dat men tinder noemt is best wel povertjes
    hebben jullie dat ook? :')
    Ugh en dan had ik dus wel een leuke chat, maar mijn gsm was even plat (lees: vijf dagen haha, heb m gewoon niet in men handen gehad om op te laden haha) en heeft hij twintig berichten gestuurd in die tussentijd, die ik dus niet had beantwoord natuurlijk. Ik weet niet of dat getuigd van grote interesse of aanhankelijkheid.


    A to the Z

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Maar moet ik dat dan subtiel duidelijk maken of gewoon het gewoon heel eerlijk houden?


    I don't know man. I mean zie je hem echt hélemaal niet zitten? Daarnaast heeft hij je sowieso nog niet op een date gevraagd.. misschien eens dat aanbreekt gewoon aangeven (als je het geen kans wilt geven) dat je het helaas niet zo ziet? Ik vind namelijk niet dat je hem 'aan het lijntje houd' want er kwam weinig geflirt aan jouw kant uit. (vind ik persoonlijk dan.)

    @Pixielisje hahaha ik denk aanhankelijkheid tho c;. Ik vind het aan ene kant wel pushy maar ook wel cute. I mean idk hoe ver jullie zijn maar eh hij denkt iig wel aan je? ^^

    [ bericht aangepast op 5 aug 2018 - 12:27 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    R3HAB schreef:
    (...)

    I don't know man. I mean zie je hem echt hélemaal niet zitten? Daarnaast heeft hij je sowieso nog niet op een date gevraagd.. misschien eens dat aanbreekt gewoon aangeven (als je het geen kans wilt geven) dat je het helaas niet zo ziet? Ik vind namelijk niet dat je hem 'aan het lijntje houd' want er kwam weinig geflirt aan jouw kant uit. (vind ik persoonlijk dan.)

    @Pixielisje hahaha ik denk aanhankelijkheid tho c;. Ik vind het aan ene kant wel pushy maar ook wel cute. I mean idk hoe ver jullie zijn maar eh hij denkt iig wel aan je? ^^


    Het is echt een aardige jongen, maar ik weet het niet. Ik kan goed met hem praten en toch voel ik (nu) niks voor hem. Ik had voorgesteld om hem eens te zien, omdat we ver uit elkaar wonen nu en mocht hij ooit in de buurt zijn dan wil ik mijn oude collega wel zien als het uit komt voor ons allebei.

    Ik baal nog steeds een beetje dat hij veel minder op app praat dan in het echt. Want nu vind ik onze gesprekken korter dan de gesprekken die we face to face hadden. Ik weet dat sommige mensen makkelijker in het echt praten dan op app, dus ik dacht dat hij misschien vandaar ook wilde skypen omdat je dan meer face to face aan het praten bent.


    Physics is awesome

    R3HAB schreef:

    @Pixielisje hahaha ik denk aanhankelijkheid tho c;. Ik vind het aan ene kant wel pushy maar ook wel cute. I mean idk hoe ver jullie zijn maar eh hij denkt iig wel aan je? ^^


    Ik vrees ook écht aan aanhankelijkheid want we hadden daarvoor een gesprek van 20 berichtjes of zo denk ik. Like ugh, pusherig idd hahaha


    A to the Z

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Het is echt een aardige jongen, maar ik weet het niet. Ik kan goed met hem praten en toch voel ik (nu) niks voor hem. Ik had voorgesteld om hem eens te zien, omdat we ver uit elkaar wonen nu en mocht hij ooit in de buurt zijn dan wil ik mijn oude collega wel zien als het uit komt voor ons allebei.

    Ik baal nog steeds een beetje dat hij veel minder op app praat dan in het echt. Want nu vind ik onze gesprekken korter dan de gesprekken die we face to face hadden. Ik weet dat sommige mensen makkelijker in het echt praten dan op app, dus ik dacht dat hij misschien vandaar ook wilde skypen omdat je dan meer face to face aan het praten bent.

    Ik wilde al een tijdje geleden reageren, maar ik zit nog heel weinig achter de laptop op Q. en via mijn gsm lange teksten typen, vind ik niet leuk. :')
    Ik vind het ook duidelijk dat hij met je flirt, haha. Iets wat je altijd in gelijkaardige situaties kan doen is: gewoon vragen wat ie nu precies wil. De meesten doen dit niet, omdat het zo direct is, maar ik doe het wel. I don't like playing games. (cat) Ik wil liever meteen duidelijk weten wat zij willen zodat, als ze meer verwachten en ik geen interesse heb, ik zijn en mijn tijd niet verspil. En daarnaast gepieker bespaar. Als je het juist vraagt, zal het ook niet overdonderend overkomen. Daar hoef je geen schrik voor te hebben. Je mag heus zeggen van "Ik heb het idee dat je een beetje met me flirt? Ik zou het fijn vinden om als vrienden met elkaar om te gaan, maar wil even duidelijk zijn dat het ook niet meer wordt dan dat. Ik wil jou niet het verkeerde idee geven, dus vroeg ik me af of je misschien bepaalde verwachtingen hebt?". Je ziet natuurlijk zelf hoe je het verwoord, je kan het ook gewoon kort en direct vragen. :p Maar dat is voor als je zeker bent dat het niets wordt. Anders kan je beter zo iets zeggen: "Ik heb het gevoel dat je met me flirt en wil toch even zeggen dat ik het graag rustig aan doe. Ik wil graag als vrienden met elkaar omgaan en daarna misschien zien we het wel."
    Mocht hij daar negatief op reageren of minder met je praten, dan is het duidelijk dat hij enkel met je om wil gaan voor meer en daar moet je niet van wakker liggen. Je wil niet met iemand blijven omgaan die per sé verwacht dat er wat meer van komt. Als hij eerlijk terug antwoordt en het oké vindt om (eerst) als vrienden om te gaan, dan heeft hij oprecht interesse in je als persoon (of ie nu een relatie wil of niet). En dan komt het vanzelf wel mocht het iets worden.

    @Maim: Voor jou verhaal van een paar pagina's terug hetzelfde. You can always ask! ^^ Misschien heb je ondertussen al duidelijkheid, maar mocht het nog helpen.. Ik zou zo iets zeggen :') : "Ik heb eens een vraagje.. Ik vroeg me af waarom je me contacteerde aangezien we elkaar daarvoor nog nooit hadden gesproken. Ik vind het juist fijn hoor, want ik vind het erg gezellig met je te praten! Maar ik was daar wel nieuwsgierig over, haha. ^^" Wedden dat hij iets antwoordt als "Je leek me wel een toffe meid en wilde je beter leren kennen. (:"? ;P Als hij daarachter nog zet "en verder wie weet", dan betekent dat hij wel eventueel meer ziet zitten.
    Het is een late reactie van me, I know, maar ik wou dat advies toch even meegeven nadat je je bleef afvragen wat ie nu wilde. :p

    Even in het algemeen: Ik wil meegeven dat dingen open en eerlijk vragen goed is voor beiden. Je hoeft niet zijn codetaal te ontcijferen, verspilt elkaars tijd niet, je blijft niet piekeren over wat ie nu zegt en wat jij daarop moet zeggen en voorkomt miscommunicatie. Daarnaast merk ik ook dat de gesprekken daarna veel luchtiger zijn, omdat de persoon het fijn vindt dat ie eerlijk tegen mij mag zijn en ik eerlijk ben tegen hem. Er zijn erbij die dan afdruipen, maar die mensen zijn het dan ook niet waard om contact mee te houden. ;)


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Ik wilde al een tijdje geleden reageren, maar ik zit nog heel weinig achter de laptop op Q. en via mijn gsm lange teksten typen, vind ik niet leuk. :')
    Ik vind het ook duidelijk dat hij met je flirt, haha. Iets wat je altijd in gelijkaardige situaties kan doen is: gewoon vragen wat ie nu precies wil. De meesten doen dit niet, omdat het zo direct is, maar ik doe het wel. I don't like playing games. (cat) Ik wil liever meteen duidelijk weten wat zij willen zodat, als ze meer verwachten en ik geen interesse heb, ik zijn en mijn tijd niet verspil. En daarnaast gepieker bespaar. Als je het juist vraagt, zal het ook niet overdonderend overkomen. Daar hoef je geen schrik voor te hebben. Je mag heus zeggen van "Ik heb het idee dat je een beetje met me flirt? Ik zou het fijn vinden om als vrienden met elkaar om te gaan, maar wil even duidelijk zijn dat het ook niet meer wordt dan dat. Ik wil jou niet het verkeerde idee geven, dus vroeg ik me af of je misschien bepaalde verwachtingen hebt?". Je ziet natuurlijk zelf hoe je het verwoord, je kan het ook gewoon kort en direct vragen. :p Maar dat is voor als je zeker bent dat het niets wordt. Anders kan je beter zo iets zeggen: "Ik heb het gevoel dat je met me flirt en wil toch even zeggen dat ik het graag rustig aan doe. Ik wil graag als vrienden met elkaar omgaan en daarna misschien zien we het wel."
    Mocht hij daar negatief op reageren of minder met je praten, dan is het duidelijk dat hij enkel met je om wil gaan voor meer en daar moet je niet van wakker liggen. Je wil niet met iemand blijven omgaan die per sé verwacht dat er wat meer van komt. Als hij eerlijk terug antwoordt en het oké vindt om (eerst) als vrienden om te gaan, dan heeft hij oprecht interesse in je als persoon (of ie nu een relatie wil of niet). En dan komt het vanzelf wel mocht het iets worden.

    @Maim: Voor jou verhaal van een paar pagina's terug hetzelfde. You can always ask! ^^ Misschien heb je ondertussen al duidelijkheid, maar mocht het nog helpen.. Ik zou zo iets zeggen :') : "Ik heb eens een vraagje.. Ik vroeg me af waarom je me contacteerde aangezien we elkaar daarvoor nog nooit hadden gesproken. Ik vind het juist fijn hoor, want ik vind het erg gezellig met je te praten! Maar ik was daar wel nieuwsgierig over, haha. ^^" Wedden dat hij iets antwoordt als "Je leek me wel een toffe meid en wilde je beter leren kennen. (:"? ;P Als hij daarachter nog zet "en verder wie weet", dan betekent dat hij wel eventueel meer ziet zitten.
    Het is een late reactie van me, I know, maar ik wou dat advies toch even meegeven nadat je je bleef afvragen wat ie nu wilde. :p

    Even in het algemeen: Ik wil meegeven dat dingen open en eerlijk vragen goed is voor beiden. Je hoeft niet zijn codetaal te ontcijferen, verspilt elkaars tijd niet, je blijft niet piekeren over wat ie nu zegt en wat jij daarop moet zeggen en voorkomt miscommunicatie. Daarnaast merk ik ook dat de gesprekken daarna veel luchtiger zijn, omdat de persoon het fijn vindt dat ie eerlijk tegen mij mag zijn en ik eerlijk ben tegen hem. Er zijn erbij die dan afdruipen, maar die mensen zijn het dan ook niet waard om contact mee te houden. ;)


    Hou ik zelf ook niet van om lange teksten te typen op mijn mobiel.

    Ja, ik ben al eerder direct met hem geweest en ik vind het zelf ook de fijnste aanpak. Volgens mij kunnen de meeste mannen/jongens het ook wel waarderen, hoewel ze ook kunnen roddelen als vrouwen/meisjes.

    Ik denk ook dat ik het hem ook op een directe manier ga vragen.

    Ik snap ook niet die datingscoaches. Want er is ook een datingscoach die zei, als een man je vraagt om een naaktfoto, dan kan je zeggen dat hij je verwart met een toekomstige jij die al op een paar dates is geweest. Maar zo ben ik niet, als een man/jongen naaktfoto's van mij wil, kan ie heel lang wachten want die krijgt ie niet. Ik bedoel, als het een volwassen vent is dan hoef je het toch niet liever te zeggen dan je bedoelt? Als ie daar niet tegen kan, dan heeft ie nog wel wat te leren. Hetzelfde als ze ongepaste vragen gaan stellen, want ik volg een instagramaccount die dan post wat sommige mannen vragen. Ik heb dan zoiets van blokkeren en op naar de volgende. Misschien ben ik dara iets te makkelijk in, maar ik denk dat een heleboel mannen het ook zo doen als ze een vrouw tegen gekomen die ze toch niet helemaal zien zitten of ze houden haar aan een lijntje, daar hou ik ook niet fijn.

    Ik denk ook dat de wereld een stukje beter zou zijn als we allemaal wat eerlijker durven en mogen zijn tegen elkaar. Ik hou er ook niet altijd van als mensen mij wijzen op dingen die niet goed gaan, maar hoe gaan mensen het anders ooit leren?


    Physics is awesome

    Even in het algemeen: Ik wil meegeven dat dingen open en eerlijk vragen goed is voor beiden. Je hoeft niet zijn codetaal te ontcijferen, verspilt elkaars tijd niet, je blijft niet piekeren over wat ie nu zegt en wat jij daarop moet zeggen en voorkomt miscommunicatie. Daarnaast merk ik ook dat de gesprekken daarna veel luchtiger zijn, omdat de persoon het fijn vindt dat ie eerlijk tegen mij mag zijn en ik eerlijk ben tegen hem. Er zijn erbij die dan afdruipen, maar die mensen zijn het dan ook niet waard om contact mee te houden.


    Second this for a second. Cuz... jongens ain't all that bad though. Ik ben behoorlijk onzeker van mezelf en ondanks ik weet dat jongens vaak het anders bedoelen dat ze het zeggen, kan mijn brein dat niet aan om dat te beseffen als het meer is dan alleen als vrienden. c; Iets waar ik aan moet werken uiteraard, maar door júist soms dingen merkbaar te maken (for example) mijn vriend is dus op vakantie en had een week niks van zich laten horen... I was really insecure about that en nu weet ik dat het was omdat hij daar ziek is geworden. Misschien ook beetje zijn fout want hij had het kunnen zeggen, but still. My brain was thinking he was like making out with 3 ho's or something lol, terwijl hij in werkelijkheid ziek op bed lag op vakantie :Y).


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik begin serieus hoop te verliezen in de datingwereld. Ofwel is tinder gewoon niet de app voor mij.
    Hoe daten jullie eigenlijk?


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Ik begin serieus hoop te verliezen in de datingwereld. Ofwel is tinder gewoon niet de app voor mij.
    Hoe daten jullie eigenlijk?


    Ik heb mijn vriend via festival ontmoet en daar uit gedate. Ooit heb ik Lexa wel eens een kans gegeven, zonder lidmaatschap te proberen. Het was ook niet succesvol in mijn mening, maar ik was toen ook niet echt er 100% mee bezig. Anders had ik wel lidmaatschap gekocht geheh c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Single 4 life!

    ugh die jongen die me overlaadde met 10 berichten omdat ik niet antwoordde in een dag:
    - stuurde me dus een gepersonaliseerd gedicht op basis van Bowie lyrics (wat wel lief was, dus dat was wel pluspunten)
    - stuurde toen dus zeker twintig berichten in de tijd dat ik even niet antwoordde, cuz u know ik zit niet 24 uur op tinder
    - vroeg toen ik dus toch weer antwoordde meteen naar mijn nummer om af te spreken (terwijl we dus maar een conversatie hadden daarvoor van 10 berichtjes, de 20 die hij onbeantwoord stuurde niet meegerekend natuurlijk)
    - i was like; oh no this boi is too much im going to ghost this one
    - toen stuurde hij nog een aantal berichten en een lange, toegegeven best wel humoristische conversatie met zichzelf waarin hij zichzelf beklaagde dat hij het weer te snel too far had gebracht en eindigde met : laten we het haar vragen: wat doe ik verkeerd?
    Heb hem dan maar heel eerlijk gestuurd dat ik het een beetje te aanhankelijk vind en ik mijn nummer niet graag zo snel geef, maar dat hij wel heel lief is en wel humor heeft.
    Like idk man, i like a bit of attention maar i hardly know the guy en nu al zoveel berichten als je even niet antwoord? Daar ga ik spontaan van rennen haha

    Iemand die ook soortgelijke verhalen heeft? :p


    A to the Z

    Ik heb het hem gisteren gevraagd en het was niet zijn bedoeling om flirterig over te komen. Maar het zou kunnen dat hij in de toekomst wel gevoelens voor me krijgt, want ik was zo'n leuke collega. Alsnog wil hij me wel een keer nog zien.

    Dus ik neem aan dat we allebei dezelfde verwachtingen hebben als we elkaar nog een keer gaan zien.


    Physics is awesome

    Hmmm ja misschien dat ik het zo subtiel kan vragen


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Pixielisje schreef:
    Ik begin serieus hoop te verliezen in de datingwereld. Ofwel is tinder gewoon niet de app voor mij.
    Hoe daten jullie eigenlijk?


    Niet (';
    Ik ben in ieder geval niet bewust op zoek. Ik zie wel wie er op mijn pad komt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO