• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;

    Single Babes:
    Rick • HlPPIE
    Matty • JufAnk
    Veerle • Einzelganger
    J • Trippy

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 21:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kurisu schreef:
    (...)

    Yes pls, bae. Save me gewoon.

    @Hendrix: Mja maar dat is gewoon niet de bedoeling hahahahaha.


    Als mensen het daar gezellig hebben is er toch niks mis mee?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kurisu schreef:
    Haaa ik ging afgelopen weekend een chick proberen te versieren maar het faalde hard. Maar weet je hoe moeilijk want alle straight mensen gaan hier naar de gay bar, HOE MOET IK WETEN WIE IK KAN VERSIEREN EN WIE STRAIGHT IS? Word ik zo moe van he haha, toen ging ik maar weer naar huis. :'D


    Misschien toch maar een systeem van bandjes gaan uitvinden hiervoor? Zodat je meteen kan zien wie hetero is. Ik heb een weekend bij zo'n eettent op de Zwarte Cross gewerkt en de gay bar daar was wel echt top. Samen met een collega (jongen) gegaan en ze draaiden goeie muziek.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Misschien toch maar een systeem van bandjes gaan uitvinden hiervoor? Zodat je meteen kan zien wie hetero is. Ik heb een weekend bij zo'n eettent op de Zwarte Cross gewerkt en de gay bar daar was wel echt top. Samen met een collega (jongen) gegaan en ze draaiden goeie muziek.


    Bandjes zou kapot handig zijn maar denk dat mensen dan weer oorlog gaan voeren over het feit dat ze labeltjes krijgen misschien. :'D


    The truth is out there.

    Kurisu schreef:
    (...)

    Bandjes zou kapot handig zijn maar denk dat mensen dan weer oorlog gaan voeren over het feit dat ze labeltjes krijgen misschien. :'D


    Misschien wel. Zag toen ergens op internet een post over bandjes voor de verschillende sekualiteiten en/of iemand op zoek is naar iemand. Dan kan je in oogopslag zien of iemand wel of niet in je geïnteresseerd in jou zou kunnen zijn of gewoon lekker komt dansen.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Misschien wel. Zag toen ergens op internet een post over bandjes voor de verschillende sekualiteiten en/of iemand op zoek is naar iemand. Dan kan je in oogopslag zien of iemand wel of niet in je geïnteresseerd in jou zou kunnen zijn of gewoon lekker komt dansen.


    Ja je hebt ook van die rubberen armbandjes die toen allemaal zo in waren, en er was ook ooit een soort sierraad/armband al uitgevonden met ditzelfde doel, weet niet zo heel goed hoe het heet was echt al heel lang geleden. Maar dat is nooit echt goed doorgestart.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hendrix schreef:
    (...)

    Ja je hebt ook van die rubberen armbandjes die toen allemaal zo in waren, en er was ook ooit een soort sierraad/armband al uitgevonden met ditzelfde doel, weet niet zo heel goed hoe het heet was echt al heel lang geleden. Maar dat is nooit echt goed doorgestart.


    Dan zouden de oprichters ervan, het opnieuw moeten proberen. Want ik weet niet of je het zeg maar als nieuw iemand het idee zomaar mag oppakken en gaan uitvoeren, denk het niet.


    Physics is awesome

    Even over een andere single kerel die ik ken, namelijk mijn ex, haha. Hij floreert, en ik ben zo trots op hem! Toen wij een relatie hadden was het echt zo'n huismuts. Deed niet veel meer dan school, werk en mij en zo nu en dan ging hij eens uit huis, maar allemaal in Emmen. Like I said, hij was een homebody en daar is niks mee. Het feit dat hij impulsiviteit niet aankon, evenals dagjes weg, ergens samen een hotelletje pakken oid niet wilde, wel. Da's ook de main reason dat ik het heb uitgemaakt. Nu heeft mijn ma nog contact met mijn ex-schoon-moeder en ik hoor zoveel wilde verhalen over hem dan hij ineens naar Frankrijk ging (hij is nooit verder dan Duitsland geweest) op eigen houtje, een nieuwe baan heeft, het land doorkruist en binnenkort zelfs off-shore gaat werken. Ergens ben ik een beetje sad want waarom deed hij dat niet toen we een relatie hadden, maar toch ben ik blij voor hem <:


    What’s tasty in Busan?

    Oud collega en ik hebben nog contact met elkaar en ik denk dat ie aan het flirten is. Maar ik weet het niet zeker dus ik weet ook niet zo goed wat ik nu moet doen.

    Iemand tips? :S

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 14:47 ]


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    Oud collega en ik hebben nog contact met elkaar en ik denk dat ie aan het flirten is. Maar ik weet het niet zeker dus ik weet ook niet zo goed wat ik nu moet doen.

    Iemand tips? :S


    Ga naar de site mannengeheim. Daar is een exper met date en liefde. Die tips en advies geeft over flirten en relaties.

    filosofie schreef:
    (...)

    Ga naar de site mannengeheim. Daar is een exper met date en liefde. Die tips en advies geeft over flirten en relaties.


    Ik dacht dat je sarcastisch was of een grapje maakte, maar die site bestaat dus echt. Maar ik wilde graag tips van mensen van Q die misschien een soortgelijk iets hebben mee gemaakt.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    Oud collega en ik hebben nog contact met elkaar en ik denk dat ie aan het flirten is. Maar ik weet het niet zeker dus ik weet ook niet zo goed wat ik nu moet doen.

    Iemand tips? :S
    Tips voor wat? Terug te flirten of om hem af te schepen? 😜
    Of wil je er gewoon achter komen of ie echt flirt?


    Ik wil een tuin vol egels

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik dacht dat je sarcastisch was of een grapje maakte, maar die site bestaat dus echt. Maar ik wilde graag tips van mensen van Q die misschien een soortgelijk iets hebben mee gemaakt.


    Hahaha ik bedoelde het serieus. Ik had het zelf niet meegemaakt met collega's. Wel had er vorig jaar een stagiaire die te maken had met een collega die verliefd op haar was. Ze was daar verder niet echt blij mee. Ik kan je verder niet echt helpen, maar ik heb wel tips!

    Rubin schreef:
    (...) Tips voor wat? Terug te flirten of om hem af te schepen? 😜
    Of wil je er gewoon achter komen of ie echt flirt?


    Ik wil er achter komen of ie echt flirt, misschien zie ik er wel teveel in en flirt ie juist niet.


    Physics is awesome

    Heb je voorbeelden voor ons? Waar je denkt dat hij probeert te flirten?


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    Heb je voorbeelden voor ons? Waar je denkt dat hij probeert te flirten?


    Vandaag bijvoorbeeld stuurde hij hey met de lippen met lipstick emoji en emoji die een hartje blaast. Verderop in het gesprek (daarvoor hadden we het over het weer, hoe heet het is etc):

    Hij:"Ik weet nog wel dat ik in mijn zwembroek ging werken"
    "Heb er alleen geen foto van"
    Ik:"Dat weet ik nog wel"
    Hij:"Je zal me niet snel vergeten"
    Ik:"Nee, zeker niet"
    Hij:"Ik jou ook niet"

    Dus ik weet het even niet meer. Want misschien mist hij gewoon mij als collega.


    Physics is awesome