• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;

    Single Babes:
    Rick • HlPPIE
    Matty • JufAnk
    Veerle • Einzelganger
    J • Trippy

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 21:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Vandaag bijvoorbeeld stuurde hij hey met de lippen met lipstick emoji en emoji die een hartje blaast. Verderop in het gesprek (daarvoor hadden we het over het weer, hoe heet het is etc):

    Hij:"Ik weet nog wel dat ik in mijn zwembroek ging werken"
    "Heb er alleen geen foto van"
    Ik:"Dat weet ik nog wel"
    Hij:"Je zal me niet snel vergeten"
    Ik:"Nee, zeker niet"
    Hij:"Ik jou ook niet"

    Dus ik weet het even niet meer. Want misschien mist hij gewoon mij als collega.



    Imo lijkt mij dat wel alsof hij met je flirt. Hij zegt er nog eens expliciet achter 'ik jou ook niet', en die je zal me niet snel vergeten klinkt mij ook wel speels
    en die hey met die lippen en die emoji hangt af of hij dat altijd al gedaan heeft of niet? anders denk ik miss ook dat het flirterig is
    ik ken echt niet veel mensen die die emojis alledaags gebruiken naar vrienden of zo, tenzij dat het sarcastisch plagend is of zo (Dan gebruik ik soms ook de emoji die een hartje blaast of xoxo ofzo haha)
    maar ik zou eens de volledige convo moeten zien om er zeker over te kunnen oordelen. Uit dit fragment zou ik denken van wel iig


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Imo lijkt mij dat wel alsof hij met je flirt. Hij zegt er nog eens expliciet achter 'ik jou ook niet', en die je zal me niet snel vergeten klinkt mij ook wel speels
    en die hey met die lippen en die emoji hangt af of hij dat altijd al gedaan heeft of niet? anders denk ik miss ook dat het flirterig is
    ik ken echt niet veel mensen die die emojis alledaags gebruiken naar vrienden of zo, tenzij dat het sarcastisch plagend is of zo (Dan gebruik ik soms ook de emoji die een hartje blaast of xoxo ofzo haha)
    maar ik zou eens de volledige convo moeten zien om er zeker over te kunnen oordelen. Uit dit fragment zou ik denken van wel iig


    Ik zal de hele conversatie morgen hier plaatsen. Hij gebruikt de laatste tijd wel meer emoji's.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik zal de hele conversatie morgen hier plaatsen. Hij gebruikt de laatste tijd wel meer emoji's.


    Is hij net gestopt met daar te werken dan en dat hij nu pas daarna stuurt met emojis? Want miss wou hij niet echt wat met jou als jullie nog collegas waren en wil hij nu wel zijn slag slaan? :p


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Is hij net gestopt met daar te werken dan en dat hij nu pas daarna stuurt met emojis? Want miss wou hij niet echt wat met jou als jullie nog collegas waren en wil hij nu wel zijn slag slaan? :p


    Ik ben voor hem weg gegaan bij ons oude werk, want dat ging verhuizen en ik wilde niet mee verhuizen, vanwege onder andere langere reistijd. Vlak daarna is hij daar ook gestopt, dit was hij al van plan voordat ik hem vertelde dat ik niet mee wilde verhuizen voor zover ik weet, ook vanwege de langere reistijd. Sinds begin deze maand heeft hij een nieuwe baan. Dus ik denk niet dat het daardoor komt.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 22:30 ]


    Physics is awesome

    Hmmmm ik denk dat hij inderdaad een poging tot flirten met je doet!

    Volgens mij “flirt” mijn gesprekspartner (waar ik dus een paar pagina’s terug over vertelde) ook met mij, maar ik vind het nog minimaal dus weet niet goed hahaha


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik heb even screenshots genomen van ons gesprek.




    [ bericht aangepast op 27 juli 2018 - 18:32 ]


    Physics is awesome

    mmmm ja, ik vind dat die sowieso wel probeert een move te maken, met al z'n emoji's
    Vind mensen die 'brb' zeggen op app trouwens vet irritant, als je even weg moet hoef je dat toch niet per se aan te kondigen? :') Z'n 'back' laat ook weten dat die wil dat je reageert hahaha


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    mmmm ja, ik vind dat die sowieso wel probeert een move te maken, met al z'n emoji's
    Vind mensen die 'brb' zeggen op app trouwens vet irritant, als je even weg moet hoef je dat toch niet per se aan te kondigen? :') Z'n 'back' laat ook weten dat die wil dat je reageert hahaha


    Ja, maar ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Want hij is heel aardig en face to face kon ik ook hele gesprekken met hem voeren, op app wat minder als in minder lang en ik vertel meestal meer. Maar ik voel niks voor hem.

    Ik heb wel gezegd dat mocht hij in de buurt zijn van waar ik woon, in de buurt van Nijmegen, dat hij het mij dan mag laten weten als hij wil en dat we elkaar dan kunnen zien. Want ik wil hem best nog wel een keer zien, maar niet als in een date achtig iets, maar gewoon wat drinken met een oud-collega zeg maar.

    Laatst begon hij er ook over dat we een keer kunnen gaan skypen dus ik weet even niet wat ik moet doen.


    Physics is awesome

    Mmm, ik vind het een lastige. Vanuit die screenshot kan ik een beetje flirterige noten opvangen maar ook niet overduidelijk veel. Maar als je niets voor hem voelt op die manier, dan zou ik me er niet te druk in maken. De manier waarop jullie nu praten is gewoon goed als vrienden? Je geeft hem geen verkeerde signalen hoor denk ik


    A to the Z

    'kwam door jou' 😘 yep he is deffy flirting lol :'D. Ik praat zo nooit met mijn mannelijke vrienden.

    En btw Maim amen op de brb. Ik ben zelf ook zo'n typ die nooit zeg dat ik ga slapen. Ben gwn offline en morgen ben je de eerste lol (':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    R3HAB schreef:
    'kwam door jou' 😘 yep he is deffy flirting lol :'D. Ik praat zo nooit met mijn mannelijke vrienden.[/i


    Ik wel met een persoon. Diegene van 23 waar ik hier ooit verteld had over onze date en dat het toen niks werd omdat we geen gevoelens voor elkaar hadden.

    Uh ja, hallo dat is wel degelijk flirten. Heb iets te veel chats via Tinder etc etc etc gehad om te weten dat mannen dat op deze manier doen. Mijn mannelijke vrienden (waar ik dus geen feelings voor heb) zouden ook niet zo met me praten. Het is vrij overdadig, he likes you. Als je daar geen zin in hebt of niets voor hem voelt, dan zou ik dat maar duidelijk maken voor jullie gaan afspreken, want afspreken met allebei een andere verwachting sucks D:

    Ik voel me wel een beetje kut. Ik ben erachter gekomen dat diegene van 23 waar ik gedate mee had een IQ van 156 heeft. Terwijl ik een gemiddelde IQ heb. Poor me.

    R3HAB schreef:
    'kwam door jou' 😘 yep he is deffy flirting lol :'D. Ik praat zo nooit met mijn mannelijke vrienden.

    En btw Maim amen op de brb. Ik ben zelf ook zo'n typ die nooit zeg dat ik ga slapen. Ben gwn offline en morgen ben je de eerste lol (':


    Maar ik weet niet of ik subtiel aan kan geven dat ik hem niet op die manier zie. Want toen hij kortere antwoorden gaf (wat hij nog steeds doet, maar goed), heb ik hem ook gewoon op de man af gevraagd hoe dat kwam. Ik zag het echt als, ik wil wel tijd aan je besteden, maar niet teveel dus vandaar dat ik dat toen heb gevraagd.


    Physics is awesome

    R3HAB schreef:
    'kwam door jou' 😘 yep he is deffy flirting lol :'D. Ik praat zo nooit met mijn mannelijke vrienden.

    En btw Maim amen op de brb. Ik ben zelf ook zo'n typ die nooit zeg dat ik ga slapen. Ben gwn offline en morgen ben je de eerste lol (':


    Ik praat legit zo (en vele malen erger) met mijn mannelijke vrienden, dus het kan wel. Maar ik en die vrienden weten wel van elkaar dat het all jokes is en de helft heeft zelfs een relatie hahaha! Het kan dus wel maar in de situatie van Carlyle ligt het denk ik anders omdat het niet duidelijk een joke is.


    The truth is out there.