• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voel je je niet prettig? Zit je in een dip? Zijn je problemen dusdanig groot dat je niet meer weet wat je moet doen?
    Klik hier voor online hulpverlening en de vertrouwenspersonen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 14:27 ]


    ToddHoward schreef:
    Pls Square Enix, laat iets zien van Final Fantasy VII remake, al is het één nieuw plaatje. :W


    Het is altijd even een schrikmomentje als ik ergens op het internet een zin zie met square erin, maar nergens is het zo heftig als op Q. Inge uit 2011 had echt een wat minder veelvoorkomend woord moeten kiezen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Melaina schreef:
    Vandaag is een goede dag! Ik heb alleen maar lieve/motiverende complimenten gekregen. <3 Zo geweldig, want daar krijg je echt een boost van.


    Ah zo leuk Filiz! <333


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Ah zo leuk Filiz! <333


    Weetje wat de kers op de taart was? Dat de 'stoerdere' jongentjes van mijn klas, een knuffel van mij wilde. Ik was echt stom verbaasd, want dat is nooit voorgekomen, haha. Die kinderen zijn echt dol op mij. <3


    One Who Travels A Higher Path.

    Oké, maar even: hoe kan het dat m'n ex nu zovaak met haar begint over trouwen op facebook? Hóé? Like, hij zei altijd tegen mij dat hij niet in het huwelijk geloofde nadat hij ooit verloofd was en dat ik hij sinds zijn relatie met mij weer over trouwen nadacht. En nu opeens wil die dat met haar? Ik snap het niet en het doet gewoon pijn. Het is verdomme nog niet eens een maand uit en hij had het er al over een wéék nadat het uit was en twee weken nadat we het over samenwonen hadden, IK SNAP HET NIET OKE. It just hurts a lot.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Melaina schreef:
    (...)

    Weetje wat de kers op de taart was? Dat de 'stoerdere' jongentjes van mijn klas, een knuffel van mij wilde. Ik was echt stom verbaasd, want dat is nooit voorgekomen, haha. Die kinderen zijn echt dol op mij. <3


    Aaaaah dat is echt zo vetschattig! Yes, ik ben zo blij voor je!


    A to the Z

    Bwah, geen zin meer in mensen vandaag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh my lord ik heb opeens een mega chill idee voor een nieuw verhaal
    Maar ik schrijf al aan te veel projecten - er kan echt niets nieuws bij... wat betekent dat ik het moet opschrijven en laten rusten :') moeilijkkk

    When je denkt dat Ubisoft Assassins Creed Odyssey laat zien maar het For Honor is. #Top10AnimeBetrayals.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Is dit een crossover of hebben ze een aflevering van een andere serie als een aflevering van Rizzoli and Isles neer gezet? Want ik wil Rizzoli and Isles!


    Physics is awesome

    Okay damn, I'm on the Dean's List. Whoa.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Damn, de naam Leonidas brengt herinneringen terug :W


    Caution first, always.

    Ik weet dat ik bevooroordeeld ben, en niet zo'n beetje ook, maar... Shadowhunters is zoveel beter dan het lijkt en het verdient absoluut meer dan drie seizoenen en ik ben Zeer Bitter


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik dank Ubisoft ZO ERG voor Assassin's Creed Osyssey!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I’d choose calming down your panickattacks over a good night’s sleep everyday silly.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ahh, memes.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."