• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voel je je niet prettig? Zit je in een dip? Zijn je problemen dusdanig groot dat je niet meer weet wat je moet doen?
    Klik hier voor online hulpverlening en de vertrouwenspersonen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 14:27 ]


    •

    Let the sun shine on
    On Arendelle
    Let the crown be strong
    And let your love be true
    Let our daughters spend what we lost
    When we'll look to you


    Omg, ik weet dat Frozen overhyped is, maar ik vind de soundtrack van de Broadway Musical echt prachtig 😍

    Queen Anointed
    Our chosen daughter
    Our blessed queen behold


    Deep inside, I've never felt alive

    This is going to be a long night.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    ... what the fuck.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Not sure why I logged in again after all this time, but uh... hi?

    Don’t get your hopes up. It’s not worth it.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 0:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    theRadBrad heeft gameplay op youtube gezet van Assassins Creed Odyssey. Dit is geweldig! Een van mijn favoriete youtubers die een gameplay speelt van een spel waarvan ik hou, dit is wel wat minder slaap waard, ja.

    Onder de spoiler praat ik over de gameplay dus spoiler alert!

    Als je als Kassandra speelt, kan ze ook een relatie krijgen met een vrouw. Dus ze is lesbisch/biseksueel/panseksueel en dat is geweldig. Voorheen heb ik alleen heteroseksuele relaties in AC gezien dus dit is een grote stap voorwaarts. Daarnaast is het goed dat je kan kiezen of je als man of vrouw wilt spelen. Ik bedoel, in sommige AC's spellen moest je per se als personage een man of vrouw spelen, omdat er geen andere optie was. Als deze twee personages ook een tweeling blijken te zijn van elkaar, de man en de vrouw die je kan kiezen, dan is het helemaal top.


    Physics is awesome

    When you tired af but cant sleep, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CarIyIe schreef:
    theRadBrad heeft gameplay op youtube gezet van Assassins Creed Odyssey. Dit is geweldig! Een van mijn favoriete youtubers die een gameplay speelt van een spel waarvan ik hou, dit is wel wat minder slaap waard, ja.

    Onder de spoiler praat ik over de gameplay dus spoiler alert!

    Als je als Kassandra speelt, kan ze ook een relatie krijgen met een vrouw. Dus ze is lesbisch/biseksueel/panseksueel en dat is geweldig. Voorheen heb ik alleen heteroseksuele relaties in AC gezien dus dit is een grote stap voorwaarts. Daarnaast is het goed dat je kan kiezen of je als man of vrouw wilt spelen. Ik bedoel, in sommige AC's spellen moest je per se als personage een man of vrouw spelen, omdat er geen andere optie was. Als deze twee personages ook een tweeling blijken te zijn van elkaar, de man en de vrouw die je kan kiezen, dan is het helemaal top.

    OMG JA YES. Ik ben ZO blij met die sexuality opties. Dit is echt ZO geweldig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Terroriser schreef:
    (...)
    OMG JA YES. Ik ben ZO blij met die sexuality opties. Dit is echt ZO geweldig.


    Heb jij ook de gameplay gekeken van theRadBrad?!

    Als ik het goed heb begrepen kan je kiezen. Maar dit is zo belangrijk voor de vertegenwoordiging van LGBTQ+ gemeenschap in spellen. Want ik geloof niet dat in al die tijd dat er mensen op deze aardbol rondliepen er zogenaamd nooit voor de "moderne" tijd LGBTQ+ mensen zijn geweest, die zijn er geweest, maar het is verzwegen of weggemoffeld. En het is zo fijn dat er nu eindelijk aandacht aan word besteed. Vraag ik me wel af of de man (ik ben zijn naam vergeten) dan ook homoseksueel/biseksueel/panseksueel is, dat zou helemaal mooi zijn. Ik hoop heel hard van wel.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Heb jij ook de gameplay gekeken van theRadBrad?!

    Als ik het goed heb begrepen kan je kiezen. Maar dit is zo belangrijk voor de vertegenwoordiging van LGBTQ+ gemeenschap in spellen. Want ik geloof niet dat in al die tijd dat er mensen op deze aardbol rondliepen er zogenaamd nooit voor de "moderne" tijd LGBTQ+ mensen zijn geweest, die zijn er geweest, maar het is verzwegen of weggemoffeld. En het is zo fijn dat er nu eindelijk aandacht aan word besteed. Vraag ik me wel af of de man (ik ben zijn naam vergeten) dan ook homoseksueel/biseksueel/panseksueel is, dat zou helemaal mooi zijn. Ik hoop heel hard van wel.

    JAA!

    Ik hoop idd ook dat Alexios die opties heeft. Als ze er überhaupt in zitten, maar netals jij denk ik echt dat het erin zit, gezien de gameplay. Ik vind sowies dat AC grote leaps heeft gemaakt met deze game, vooral ook de KEUZE voor een vrouwelijk/mannelijk personage, en voor de vrouwelijke ook niet achterlijk "boobarmor" heeft en gewoon normaal armor draagt. Wauw. Ik ben zo trots op Ubisoft, en ik hoop idd echt dat die LGBTQ+ representation erin zit, want oof dat zou ZO amazing zijn (ik ben zelf ook LGBTQ+ dus ik ben SUPER excited hierover sorry hahah). Ik ben Ubisoft nu al ZO dankbaar.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet dit juist aanpakken. Ik mag er niet aan toegeven ook al betekent dat nog even (“even”) op mijn tanden bijten en weken met weinig slaap. En misschien denk ik dat ik die slaaptijden niet gewoon ga worden, maar het zal uiteindelijk wel vanzelf komen zeker? Ik hoop het.. Even volhouden voor mezelf en me er niet aan laten toegeven.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik wil zo graag schrijven, maar mijn inspiratie is heel ver te zoeken. (no_chears)


    Life is a beautiful struggle

    'Geneseo has demanding academic nogwat'

    But yet I managed to get straight A's in all my five courses which is not something I would normally get? It was easier for me, but I'll gladly take the place on the List.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I forgot how it is to feel weightless. It’s nice.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Wanneer je je nummer aan iemand geeft en gelijk 10 appjes krijgt #ragrets


    Life is a beautiful struggle

    Yes, dat heb ik weer goed gedaan met mijn GBV. :d x'D *mini trotsmomentje* Geef mij maar al de volgende opdracht.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 10:48 ]


    Ik wil een tuin vol egels