• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voel je je niet prettig? Zit je in een dip? Zijn je problemen dusdanig groot dat je niet meer weet wat je moet doen?
    Klik hier voor online hulpverlening en de vertrouwenspersonen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 14:27 ]


    JJAAA JEZUS EINDELIJK OMG


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    why do i feel sad all of the sudden, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JufAnk schreef:
    JJAAA JEZUS EINDELIJK OMG

    ECHT HOOR
    niet oke deze wedstrijd :') stress

    TaeTae schreef:
    (...)
    ECHT HOOR
    niet oke deze wedstrijd :') stress


    Dit was echt niet goed voor m'n hart, jongens jongens. En al die mensen aan het begin: 'Jaaaa dat wordt makkelijk wel 7 of 8 tegen 0.' Uhm.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    (...)

    Dit was echt niet goed voor m'n hart, jongens jongens. En al die mensen aan het begin: 'Jaaaa dat wordt makkelijk wel 7 of 8 tegen 0.' Uhm.

    Hah. Nou laat ze maar eens goed reflecteren want als je eerst nog met 5-0 tegen ze wint, en nu op het nippertje wint...

    TaeTae schreef:
    (...)
    Hah. Nou laat ze maar eens goed reflecteren want als je eerst nog met 5-0 tegen ze wint, en nu op het nippertje wint...


    Gelukkig is het seizoen ten einde nu, dus ze kunnen er twee maanden over nadenken. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Haru why


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Weer een aflevering van een compleet andere serie. Dit begint gewoon bloedirritant te worden.


    Physics is awesome

    The bitch is back. Ben benieuwd hoe lang ik het deze keer volhoud.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    In This Moment gaat volgens mij wel leuk worden en sowieso gaat het gezellig worden met mijn vrienden. Was het maar al maandag (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Not to be that problematic person but I can't wait to drink that bottle of wine when I get home. Fuck i feel horrible.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik houd zo van onze hond, maar hij is soms echt te waaks. Ik schrok me dood, holy shit. ;o;


    Caution first, always.

    Dit is serieus niet grappig meer, van de zeven aflevringen kan ik er maar drie kijken. Waarom?!


    Physics is awesome

    pray for my soul tomorrow rip examen


    A to the Z

    Scratch that, 2 van de 7 afleveringen.


    Physics is awesome