• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voel je je niet prettig? Zit je in een dip? Zijn je problemen dusdanig groot dat je niet meer weet wat je moet doen?
    Klik hier voor online hulpverlening en de vertrouwenspersonen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 14:27 ]


    Guess I gotta be content with playing in the darkness, a lovely place to hide
    Oh, but hide and seek is only fun if, if somebody's looking and nobody's got the time.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 11:10 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ooooohh iedere keer dat ik weer terugkom op Q mis ik mijn tijd als moderator, damn.

    is het al tijd voor wijn?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I don't like this guy

    rot op Sousuke of hoe je ook heet


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Missie van familie om mij acuut suicidaal te maken: Succesvol.


    The truth is out there.

    Wanneer je weg wilt op de fiets, maar even vergeten was dat je sleutels nog steeds zoek zijn. Top! Gelukkig had ma nog de reservesleutels.

    Maar ik vind het raar, want ik heb het mapje wel terug gevonden en mijn sleutels zijn in rook opgelost ofzo.


    Physics is awesome

    Ik gebruik Tumblr al jaren niet meer door alle toxic bullshit, maar ergens wil ik mijn blog weer oppakken voor de Fallout 76 memes :W


    Caution first, always.

    Ik heb trek, echt heel veel trek. En Lidl heeft nog steeds geen e-mail gestuurd dat mijn pakket verstuurd is dus ik hoop dat het voor vaderdag aankomt.


    Physics is awesome

    ik heb nu al geen zin om morgen weer te gaan werken

    Laatste twee weken op mijn werk... God wat ben ik blij dat ik hier weg kan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    donderdag naar de eftelingggg *O*

    Tot over 2 weken Hippie



    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 18:41 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    31 regular days and 23 days of internship to go. Can't wait until this hell is over.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Oke wel bijzonder dat vanuit de hele gedichtenbundel je me juist dat gedicht stuurt gevolgd door een hartje. #yepthisisweird #nowyourenottextinganymore #doesitevenmeananything #areyouthissneakyorjustthisdumb


    The truth is out there.

    Ouch tbh :')


    Caution first, always.