• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voel je je niet prettig? Zit je in een dip? Zijn je problemen dusdanig groot dat je niet meer weet wat je moet doen?
    Klik hier voor online hulpverlening en de vertrouwenspersonen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 14:27 ]


    Over twee dagen weekend woohoo. Can't wait.


    26 - 02 - '16

    I'm sorry, ik ga weer over m'n ex ranten.
    Maar ik ben dus de enige die dit raar vind? Serieus? Niemand van zijn familie/vrienden zegt, 'huh, hoe kun je praktisch een week nadat je het hebt uitgemaakt met elise opeens weer met b hebben?'
    Niemand die even wilt opmerken dat zoiets gewoon niet kan. Zeker niet als je verdorie al naar huizen aan het zoeken was. Niemand die het achterlijk vind dat ik overal geblokkeerd ben, zelfs op fucking league of legends, en dat je drie jaar intensief met elkaar omgaat en van alles deelt en dan is het gewoon voorbij met een druk op een knop? Niemand die zijn trouwplannen raar vind? Elke keer dat ik m'n facebook activeer zie ik hoe ontzettend veel ze met elkaar omgaan, ook met de rest van zijn vrienden, en ik werd daar nooit bij betrokken. Hup, volgende week weer efteling met z'n allen, daar weer een tag in een relatieberichtje, dan weer zus, dan weer zo. Allemaal dingetjes waar hij mij nooit in wilde taggen. En nu moet ik vanavond m'n vr op gaan halen bij die gezamelijke vriend die me gewoon echt links laat liggen sinds het uit is, claimed 'neutraal' te zijn en ondertussen echt niet meer naar me omkijkt. Enig idee hoe compleet nutteloos en vervangbaar ik me voel? Honestly.
    En dan mag ik depressieveling zijn, degene die alleen maar over haar kapotte relatie kan praten, degene die zich vernederend, gebroken en belogen voelt, omdat ik niet zomaar binnen een dag iemand uit mijn systeem kan deleten met wie ik een maand geleden nog dacht een toekomst te hebben. Why. Het voelt zo oneerlijk.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MiniLadd is too precious for this world.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn god zeg, cold turkey stoppen met het nemen van absurd veel cafeïne hakt er wel in. Ik voel me echt slaperig en cravings om toch een blik energy te halen, maar ik houd dit nu een week vol en ik wil niet in één keer ongedaan maken waar ik zo hard voor werk :c


    26 - 02 - '16

    Lieve begeleider, ik vind het heel leuk dat je suggesties doet voor extra literatuur. Maar de suggestie 'dat ene leuke artikel van Sam' is niet genoeg info om het daadwerkelijk op te zoeken. Grmbl.


    I am an idiot, I move.

    OKE MAAR

    Ik hoef alleen nog maar twee grote portfolio's, vier herkansingen en vijf kleine portfolio's voor 29 juni afmaken. Alleen nog maar 38 studiepunten behalen binnen ruim 2 weken, DAT KAN IK.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 14:57 ]

    I know I should’nt do that, but yet I did. I’m not even sorry for it (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 14:30 ]

    MIJN.ALLERLAATST.PAPER.OOIT.IS.AF.

    Guys

    Oké nu heb ik al stress voor mijn resultaten en ik moet daarvoor nog tot vrijdagavond 6 juli 😭😭😭


    The soul needs autumn.

    OMG IK BEN GESLAAGD *O* *O* *O*

    ik zat te huilen van opluchting aan de telefoon omfg GESLAAGD VOOR MIJN EINDEXAMEN, IK, HOE IS HET MOGELIJK MERLINS BEARD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zo moe van winkelen maar twee fijne sportbroeken, gewichten, elastische band en nog wat andere kleding. Shoppen is hatelijk maar resultaat is chille sportkleding.


    The truth is out there.

    Die ene Guy die altijd vraagt 'kan ik voor je werken' dat ik zit van: bitch blijf van m'n dienst af


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik had niet verwacht dat ik zo'n vertrouwensband kon opbouwen met een collega binnen een half jaar.. Wat ben ik ontzettend dankbaar..


    Life is a beautiful struggle

    Mailtje naar de klantenservice gestuurd wegens mijn bestelling en krijg ik vandaag een mailtje dat de bestelling is vertraagd. Vandaag naar de Bijenkorf voor iets, kan ik geen korting krijgen want ik sta niet in het systeem bij dat merk. Bestel ik via de website van dat merk, kan ik alleen via creditcard of paypal betalen. Gelukkig was mijn pa zo lief om het met zijn paypal te betalen en kan ik het gewoon terug betalen aan hem. Maar ik krijg toch sterk het idee dat het mijn dag vandaag niet is. Want vorige keer toen ik naar de winkel ging (dat was weliswaar niet bij de Bijenkorf), stond ik wel in het systeem.


    Physics is awesome

    Ozai schreef:
    OMG IK BEN GESLAAGD *O* *O* *O*

    ik zat te huilen van opluchting aan de telefoon omfg GESLAAGD VOOR MIJN EINDEXAMEN, IK, HOE IS HET MOGELIJK MERLINS BEARD


    Ooooh GEFELICITEERD!! Goed gedaan meid!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    GESLAAAGD ❤🎉


    SIC | PARVIS | MAGNA