• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voel je je niet prettig? Zit je in een dip? Zijn je problemen dusdanig groot dat je niet meer weet wat je moet doen?
    Klik hier voor online hulpverlening en de vertrouwenspersonen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 14:27 ]


    •

    Father, please forgive me 'cause I'm on the floor, prayin' on the floor.
    Can someone save this sinner, can somebody save me?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nu pas thuis wat een rare nacht had fun tho


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    God, wat ben ik moe. -_-


    Caution first, always.

    ugh zoveel moeite deze dag


    Life is a beautiful struggle

    ik haat Duits

    lalala ik wilde uit verveling cupcakes bakken maar we hebben geen vormpjes en onze suiker is haast open zelfrijzend bakmeel mist
    we hebben letterlijk niets te eten - wacht pancakes zijn een ding

    de bloem is óók op?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 8:50 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oke wtf. Why u so weird.


    The truth is out there.

    Vandaag is de eerste dag sinds eind september dat ik nog eens een VOLLEDIGE SCHRIJFDAG heb omggggg


    The soul needs autumn.

    Na half 5 alweer weekend <3


    Life is a beautiful struggle

    Can I please stop having dreams in which a guy likes me? It feels nice in the dream but when I wakeup I know that won't ever happen anyway and it just gets shitty.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yesss, kan ik die week toch op vakantie. :D


    Ik wil een tuin vol egels

    Het liefst zou ik je aangeven maar als ik dat doe weet ik dat ik niet word vergeven. Waarom is dit zo moeilijk.


    Life is a beautiful struggle

    I don't get why I keep being so delusional. You should stop trying for anyone else but yourself.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Aah AAH aah, ik ben bang. Oh my lord, dat telefoontje duurt nog zo lang! Jemig ):


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Morrigann schreef:
    Can I please stop having dreams in which a guy likes me? It feels nice in the dream but when I wakeup I know that won't ever happen anyway and it just gets shitty.


    Dit haha. Ik heb maandag te horen gekregen dat de guy die ik echt leuk vond (en waarvan ik dacht dat het wederzijds was) seks heeft gehad met een andere meid die hij blijkbaar leuk vind. Afgewezen worden is kut, maar hoop hebben en afgewezen worden is echt niet leuk :') Almost 19 and love only happens in dreams, lol.

    That was really confusing :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque