• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 19:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Einzelganger schreef:
    (...)

    Het is deze. c:

    ----

    Poeh geen enkel telefoontje gepleegd maar ik doe dat morgen lekker. Wel grappige gesprekken met mams en stiefbroer. Al met al goed avondje. En dit appje, zat er al op te wachten zo heerlijk voorspelbaar. Zo fijn om gewoon te weten hoe het allemaal altijd gaat, bless u for being like this. Morgen flink aan de bak maar ik vind het niet eens zo erg. Ik was vandaag even een beetje mijn motivatie kwijt maar ben blij dat het weer een beetje terug is.



    Mooie blouse!


    Physics is awesome

    Helemaal gek geworden, dat mens.


    Ik wil een tuin vol egels

    Dit suckt eigenlijk heel erg oops. Ik had even goed nieuws nodig vandaag..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat je iets te koop zet en iemand je een bericht stuurt met "Ik kom hem op die dag ophalen". Mond vol tanden hier, hoezo direct?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 21:44 ]


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Mooie blouse!


    Thnx! c:


    The truth is out there.

    Bruh zo deud van werken lmao im going to sleep so good tonight


    A to the Z

    Lol, dus je vindt dat ik mijn rijbewijs moet halen maar ik mag niet in onze auto rijden? Mens, hoe wil je dat ik ga oefenen :') Ik kan toch geen ervaring opdoen als ik geen auto heb om in te rijden pfff.

    Heel leuk en fijn dat je een relatie hebt van 3 maanden, maar om je beste vrienden die je al 6 jaar kent te laten stikken voor hem, gaat mij een beetje te ver. Het hoort BF < Friends te zijn, niet andersom. Misschien weet ik het niet hoe het allemaal zit gezien ik al 5 jaar lang niet verliefd ben geweest, maar als ik mijn vrienden als vuil behandel - zoals jij nu doet - hebben ze al mijn toestemming om aan mijn oor te trekken. Blijkbaar denk jij er anders over want je ging meteen uit de groepsapp - die we overigens al 5 jaar lang hebben. Ik kreeg niet eens de kans om te reageren op je poepgedrag. Je zei alleen wat JIJ wilde zeggen en ging zonder te wachten meteen uit de groep. Wanneer we het goed wilden praten, kraak je ons af door te zeggen dat je niet met ons wilt praten? Ach, dat houdt het op en mag je van mij de pot op. Je praat toch alleen in de app wanneer JIJ iets nodig hebt, wat JIJ wilt, wat JOUW vriendje allemaal voor jou heeft gedaan/gekocht. Allemaal leuk - ik gun het je ook van harte - maar kom niet tegen ons zeggen dat WIJ slechte vrienden zijn. Dat WIJ moeten denken over wat WIJ 'fout' hebben gedaan. Jij bent wel de enige die zo erover denkt, dat zegt al genoeg vind je niet (joehoe)

    I'm actually enjoying myself a lot


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou lachen om de ironie van deze cursus moest ik het niet studeren (':


    Mhm?

    Waarom is een doos die gevuld is voor de helft met kleding dan zo zwaar? Ik dacht juist dat ie licht zou zijn.


    Physics is awesome

    Oké ik heb zojuist even voor €150 aan kleding besteld bij de H&M.
    Note: de helft gaat sowieso terug want ik heb van alles twee maten, HAHA.


    Sattler schreef:
    Oké ik heb zojuist even voor €150 aan kleding besteld bij de H&M.
    Note: de helft gaat sowieso terug want ik heb van alles twee maten, HAHA.


    Wat heb je allemaal besteld? 😍


    The truth is out there.

    Einzelganger schreef:
    (...)

    Wat heb je allemaal besteld? 😍


    Broeken. Shirtjes. Sportshirtjes. Blousjes. Tas. Sokken. :Y) Allemaal sale materiaal.
    Ik ben een ramp in online shoppen tho, dus ik denk dat 90% terug wordt gestuurd. :W


    Well... That was a dick move. Leuk zulke vrienden.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO