• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 19:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Donderdag ochtend heb ik eerst een gesprek of mijn contract wordt verlengd en dan gelijk daarna een sollicitatie gesprek bij een ander bedrijf.
    oh shit I'm nervous.


    Life is a beautiful struggle

    Deze nieuwe blouse is m'n nieuwe favoriete blouse in the world omygod it's soooo cute.


    The truth is out there.

    Wat een opoetet heb ik in de wachtkamer zeg... ja ik weet dat ik veel te jong ben voor een ooginjectie.. ik heb er ook niet zelf voor gekozen


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Waarom!!! Zijn er overal verkopers!!! Laat mij alsjeblieft gewoon mijn leven leiden zonder dat ik opeens uit het niets moet weten bij wie ik internet heb voor iemand die bij mij aan de deur aanbelt, of iemand moet afschudden die heel vastbesloten op me afstuurt als ik gewoon boodschappen probeer te doen. Ik vind dit altijd zo zo zo naar en blijf me extreem awkward voelen achteraf en het is niet alsof ik dat nou echt nog nodig heb, kom op, wereld ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Einzelganger schreef:
    Deze nieuwe blouse is m'n nieuwe favoriete blouse in the world omygod it's soooo cute.

    Fotooooo


    Spinning around, I'm weightless.

    Het voelt toch altijd iets beter wanneer je niet de enige bent die ergens compleet vastloopt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wees vriendelijk voor jezelf.


    Life is a beautiful struggle

    Square schreef:
    Waarom!!! Zijn er overal verkopers!!! Laat mij alsjeblieft gewoon mijn leven leiden zonder dat ik opeens uit het niets moet weten bij wie ik internet heb voor iemand die bij mij aan de deur aanbelt, of iemand moet afschudden die heel vastbesloten op me afstuurt als ik gewoon boodschappen probeer te doen. Ik vind dit altijd zo zo zo naar en blijf me extreem awkward voelen achteraf en het is niet alsof ik dat nou echt nog nodig heb, kom op, wereld ;-;


    Volgens mijn vader moet je ze niet aankijken en dan zijn ze veel minder geneigd om op je af te komen.


    Physics is awesome

    Lekker wandel4daagse deze week.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Twee lades leeg, een van mijn ladenkast en een van mijn bed. Straks nog een la leeg van mijn bed, denk ik. En daarna moet ik een manier verzinnen om al mijn kleding mee te nemen. Maar ik moet ook nog wat te bewaren om aan te trekken. Mijn vetplantjes en cactusjes moeten ook nog mee.

    En mijn pakketje is eindelijk binnen!


    Physics is awesome

    Ik ben zo blij dat ik mijn tattooërder weer heb ontmoet ^^ En zijn thee is ook heerlijk mmmm

    Ik: 'Hallo, met Matty.'
    Aan de telefoon: 'Hallo, ik ben idk van SOS Kinderdorpen.'
    Ik: 'Ja?'
    Aan de telefoon: 'Is jouw papa misschien thuis?'

    ..... mam en ik moesten heen hard lachen. Ik snap dat ik er jonger uit zie, maar aan de telefoon valt het toch wel mee? Praat dan niet tegen me alsof ik acht ben. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Broken apart, but I thought we'd be better broken together.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    JufAnk schreef:
    Ik: 'Hallo, met Matty.'
    Aan de telefoon: 'Hallo, ik ben idk van SOS Kinderdorpen.'
    Ik: 'Ja?'
    Aan de telefoon: 'Is jouw papa misschien thuis?'

    ..... mam en ik moesten heen hard lachen. Ik snap dat ik er jonger uit zie, maar aan de telefoon valt het toch wel mee? Praat dan niet tegen me alsof ik acht ben. :')


    Ik ging laatst m'n paspoort vernieuwen met m'n moeder en die vrouw achter de balie deelde me even vriendelijk mee dat jongeren onder de achttien een ingevuld formulier moeten hebben van hun ouders. Like, woman — ik ben bijna VIJFENTWINTIG.


    Over iets meer dan een half uur ben ik OF aan het huilen van pure geluk, of aan het huilen door pure sadness. Er is geen tussenweg.


    — Inner peace, it's hard to find. —