• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 19:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Laatste keer krachttraining aan de machine's, vrijdag aan de losse gewichten. Laat die spieren maar komen, ik ben er zo klaar mee altijd zwak te zijn (cat)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 10:06 ]

    Ik moet gewoon nog steeds random hier om lachen. Karma is zo een bitch en I feel sooooo good about it. You deserve it and I deserve this eternal laughter gewoon. Geniaal. Thank you universum, GE-NI-AAL.


    The truth is out there.

    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het ging wel goed?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    There's so many things I wanna say but there's too many things still in the way. I'm lost, please help me find my place.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja, heel fijn dat ik ben uitgenodigd voor de 'nieuwe werknemers bijeenkomst' maar ik heb nog steeds geen baan bij jullie.


    •

    Dit gaat echt mijn slechtste cijfer ooit worden, ugh. Waarom dacht ik ook alweer dat ik slim genoeg was om dit te kunnen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik, meedoen aan de ethische prijs? Ja waarom niet :'D dankjewel docent, voor al dat vertrouwen in mijn kunnen ^^ I'm so happy rn


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zou eigenlijk moeten bellen of er al een baan is vrij gekomen en wat nu de gang van zaken is, omdat ik anders zelf verder moet gaan zoeken. Maar ugh, dat is een telefoongesprek wat ik echt echt echt niet wil voeren.


    •

    Ik ben nu goedgezind na te hebben gehoord dat ik een vast contract krijg. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Just. Wanna. Sleep.

    Now I know who gives a shit.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik kan eindelijk weer ruiken, thank God. Verdomde verkoudheid hahaha.

    Zo moe van sporten en nu ook nog 5 telefoontjes plegen. Denk dat ik het maar opdeel en vandaag een paar telefoontjes en morgen weer een paar.


    The truth is out there.

    Shit man, ik ben zo moe, straks val ik nog in slaap achter mijn boeken D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    De eerste weken zijn het ergste, maar ik begin al het een en ander te merken. Het is maar goed dat ik eerlijk ben geweest naar mensen in mijn nabije omgeving, want als dit erger wordt - wat er dik in zit - ga ik niet te genieten zijn de komende weken.


    26 - 02 - '16