• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 19:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit was een leuke dag (:
    Samen met mijn ouders (en een grote groep, maar toch met mij ouders) uit eten geweest en genoten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Hygiënisch schoon'

    Nee. Gewoon nee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    God I could really use a hug

    Ik voel me echt overal schuldig over


    Caution first, always.

    ToddHoward schreef:
    Ik voel me echt overal schuldig over


    ^ dit

    als ik nou gewoon de rest van mijn vakantie in bed blijf liggen en me onder mijn dekens verstop - misschien dat alles dan vanzelf weg gaat


    Spinning around, I'm weightless.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Goeie manier om je Engels te onderhouden.

    Dat wel ja (':

    --

    Bevestiging dat je niet de enige in iets bent is toch wel fijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Reminder: there are people who talk to you when it suits them and there are people who make time to talk to you because they care.

    Don’t forget that again.


    •

    Oké ik ga dus proberen te stoppen met roken. Dit gaat lastig worden, maar ik denk er al maanden over. Het is zonde van mijn geld om door te gaan en ik kan prima zonder.


    26 - 02 - '16

    Misschien heel cheesy, maar ik vind het toch wel leuk om ze een kaartje te sturen. En het komt nu wel erg dichtbij en dan zitten we gewoon aan de andere kant van het land. Ik hoop zo dat ik geen heimwee ga krijgen. Ik weet dat het echt is en gaat gebeuren, toch denk ik dat het volle besef pas komt als we echt daar zijn.


    Physics is awesome

    Oh. Is het uit? Jammer.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    en nog steeds druk bezig met het portfolio.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Op dit soort momenten zou ik echt, echt heel graag willen dat er een of ander dier was dat ik kon aaien en waartegen ik zou kunnen babbelen tot mijn brein wat rustiger voelt, en dat is niet eens een specifiek verdrietig ik-mis-mijn-hond ding, maar meer een ik-mis-überhaupt-enig-huisdier-in-mijn-leven-hebben ding


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet dat FCs niet claimbaar zijn, maar ffs sake zoek gvd je eigen.

    You even used the same pictures....

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 6:25 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Vanochtend nog lopen overgeven, nu toch op mijn werk.
    Toch best trots op mezelf dat ik hier nu wel sta.


    Life is a beautiful struggle

    Voor de 5e keer op de snooze knop drukken omdat het maandag is.


    The truth is out there.