• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 19:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sattler schreef:
    (...)

    Ik ging laatst m'n paspoort vernieuwen met m'n moeder en die vrouw achter de balie deelde me even vriendelijk mee dat jongeren onder de achttien een ingevuld formulier moeten hebben van hun ouders. Like, woman — ik ben bijna VIJFENTWINTIG.


    Mijn god. :') Je ziet er echt niet uit als een achttienjarige. Mijn hemel. Mensen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    (...)

    Mijn god. :') Je ziet er echt niet uit als een achttienjarige. Mijn hemel. Mensen.


    I know, right? Like, ze zat er gewoon zeven jaar naast.


    •

    Ugh — ik weet dat ik me hier niet druk om zou moeten maken (helemaal nu niet), maar ik word zo zo zo ontzettend ziek van jou en je vage ideeën dat je haar BFF bent. No, she's mine and I'm hers and no one comes between us you fucker.


    •

    Sattler schreef:
    (...)

    Ik ging laatst m'n paspoort vernieuwen met m'n moeder en die vrouw achter de balie deelde me even vriendelijk mee dat jongeren onder de achttien een ingevuld formulier moeten hebben van hun ouders. Like, woman — ik ben bijna VIJFENTWINTIG.


    In my defence and all other people who work in a supermarket not the same as gemeentehuis butokay, leeftijd schatten is echt oprecht lastig in te schatten. Ik heb wel eens iemand van 35 gevraagd, maar heb ook vaak genoeg dat ik dacht "Hmm, hij lijkt eigenlijk wel 25, maar voor de zekerheid toch vragen", en dat diegene dan net een maand 18 blijkt te zijn :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JufAnk schreef:
    Ik: 'Hallo, met Matty.'
    Aan de telefoon: 'Hallo, ik ben idk van SOS Kinderdorpen.'
    Ik: 'Ja?'
    Aan de telefoon: 'Is jouw papa misschien thuis?'

    ..... mam en ik moesten heen hard lachen. Ik snap dat ik er jonger uit zie, maar aan de telefoon valt het toch wel mee? Praat dan niet tegen me alsof ik acht ben. :')


    Dat doet me denken aan een interview met Thomas Brodie-Sangster, waarin hij vertelde dat hij de telefoon opnam en die mevrouw hem aansprak met Madam in plaats van Sir.

    Maar voor jou is dat lullig. Had ze beter kunnen vragen, ga jij over dit soort dingen en kun je me anders de persoon geven die over dit soort dingen gaat.

    Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat als iemand belt voor een betere deal voor bijvoorbeeld energie dat ik dan altijd zeg dat mijn vader daarover gaat.


    Physics is awesome

    Ehchgehjmbhn, eigenlijk wil ik niet twee keer van opleiding zijn gewisseld. Al helemaal niet als ik tegen die tijd een 'tussenjaar' van 2.5 jaar heb gehad, maar dit is echt mijn droomopleiding, holy shit. Hooooly shit.


    Caution first, always.

    Ik heb echt even 3 dagen aan slaap nodig danku.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Palaye wat doe je me aan ;-;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Volgens mijn vader moet je ze niet aankijken en dan zijn ze veel minder geneigd om op je af te komen.


    Dat is vast goed advies, maar die van vandaag belde helaas bij mijn deur aan, dus ik weet heel, heel zeker dat ik haar niet naar me toe trok door haar aan te kijken, haha. (nerd)

    Laatst bij de supermarkt probeerde ik wel om ze straal te negeren, maar ik was de enige persoon die daar liep op dat moment en er stonden maar liefst twee mensen met klemborden op zoek naar een luisteraar, dus ik maakte geen schijn van kans.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is vast goed advies, maar die van vandaag belde helaas bij mijn deur aan, dus ik weet heel, heel zeker dat ik haar niet naar me toe trok door haar aan te kijken, haha. (nerd)

    Laatst bij de supermarkt probeerde ik wel om ze straal te negeren, maar ik was de enige persoon die daar liep op dat moment en er stonden maar liefst twee mensen met klemborden op zoek naar een luisteraar, dus ik maakte geen schijn van kans.


    Nee, dan word het ook heel moeilijk om ze te ontwijken. ;)

    Dan ontkom je er niet aan. Lastig vind ik het als ze niet hun klembord/boekje in hun hand hebben en heel vriendelijk vragen of ze iets aan je mogen vragen. Want dan denk ik dat het iemand is die de weg wil vragen of op zoek is naar iets.


    Physics is awesome

    JufAnk schreef:
    Ik: 'Hallo, met Matty.'
    Aan de telefoon: 'Hallo, ik ben idk van SOS Kinderdorpen.'
    Ik: 'Ja?'
    Aan de telefoon: 'Is jouw papa misschien thuis?'

    ..... mam en ik moesten heen hard lachen. Ik snap dat ik er jonger uit zie, maar aan de telefoon valt het toch wel mee? Praat dan niet tegen me alsof ik acht ben. :')


    Ik krijg regelmatig de vraag of ik wel 18 ben. Bij irritante straatverkopers is het ideaal. Ze druipen gelijk af als je die vraag met ‘nee’ beantwoordt lol


    26 - 02 - '16

    Eilandpiraat schreef:
    (...)
    Fotooooo


    Het is deze. c:

    ----

    Poeh geen enkel telefoontje gepleegd maar ik doe dat morgen lekker. Wel grappige gesprekken met mams en stiefbroer. Al met al goed avondje. En dit appje, zat er al op te wachten zo heerlijk voorspelbaar. Zo fijn om gewoon te weten hoe het allemaal altijd gaat, bless u for being like this. Morgen flink aan de bak maar ik vind het niet eens zo erg. Ik was vandaag even een beetje mijn motivatie kwijt maar ben blij dat het weer een beetje terug is.


    The truth is out there.

    Sattler schreef:
    Ugh — ik weet dat ik me hier niet druk om zou moeten maken (helemaal nu niet), maar ik word zo zo zo ontzettend ziek van jou en je vage ideeën dat je haar BFF bent. No, she's mine and I'm hers and no one comes between us you fucker.


    This :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zin in zoenen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frodo schreef:
    (...)

    This :')


    It sounds like being a lil' bitch but ADJKHDKLFJ.


    •