• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 19:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm in need of a drinking buddy.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    PftW schreef:
    Waarom app ik in het Engels met jou als we allebei Nederlands zijn. :')

    Dit vraag ik mezelf dus ook bij een van mijn vrienden af (':


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Brigitte Kaandorp is QUEEN.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    HaIe schreef:
    I'm in need of a drinking buddy.


    Babe, ik wil altijd je drinking buddy zijn, vertel me time and place en we zuipen.


    The truth is out there.

    Einzelganger schreef:
    (...)

    Babe, ik wil altijd je drinking buddy zijn, vertel me time and place en we zuipen.


    Yo lekker ding dat weet ik toch, en ik heb het ook altijd gezellig met je. Ik ben gewoon toe aan een flinke zuipavond hahah en het is gewoon kut dat we niet dichter bij elkaar wonen ;-;. Wat ik zei in juli die vrijdag als je dan kan eh

    [ bericht aangepast op 16 juni 2018 - 23:37 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hoe kan je niet weten wie hij is? Hij is zó ontzettend close met de jongens.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn arme vriendje D:
    Hij was gevraagd om vandaag van 12 tot 00 te werken, maar hij zit er helemaal doorheen. Snap ik, maar ze hadden de mensen echt nodig en hij mag de uren teveel vrij nemen, dus dat is wel netjes. Arm ding :c
    Ik zorg er maar voor dat hij goed ingedekt is vannacht met een koud washandje, want ik weet hoe zijn lichaam hierop gaat reageren. Koortsstuipen incoming..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HaIe schreef:
    (...)

    Yo lekker ding dat weet ik toch, en ik heb het ook altijd gezellig met je. Ik ben gewoon toe aan een flinke zuipavond hahah en het is gewoon kut dat we niet dichter bij elkaar wonen ;-;. Wat ik zei in juli die vrijdag als je dan kan eh


    Ohja app me de datum nog even. Kan denk ik ook wel eerder dan dat nog hoor boo. I feel ya on de flinke zuipavond tho damn.


    The truth is out there.

    PftW schreef:
    Hoe kan je niet weten wie hij is? Hij is zó ontzettend close met de jongens.


    Is it just coincidence, or do I know what you are talking about ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pink fluffy unicorns dancing on rainbows!

    Thanks to my boyfriend who just sang that on the phone D:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 0:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Britt: <3

    //

    Ik word het naderhand een beetje beu dat bepaalde ‘groepen’ continu roepen dat ze ondergewaardeerd zijn in boeken / films / series en als dat eenmaal wél gebeurt, is het ineens niet goed? Lees: 13 Reasons Why, Love Simon, The Hate U Give, etc. Het is noooooit goed.

    //

    Thinking about my tatoo idea again. God, tattoos zijn echt niet tof als je bindingsangst hebt.


    Sattler schreef:
    @ Britt: <3

    //

    Ik word het naderhand een beetje beu dat bepaalde ‘groepen’ continu roepen dat ze ondergewaardeerd zijn in boeken / films / series en als dat eenmaal wél gebeurt, is het ineens niet goed? Lees: 13 Reasons Why, Love Simon, The Hate U Give, etc. Het is noooooit goed.

    //

    Thinking about my tatoo idea again. God, tattoos zijn echt niet tof als je bindingsangst hebt.


    Tattoo idea, tell me everything?!?!


    The truth is out there.

    Einzelganger schreef:
    (...)

    Tattoo idea, tell me everything?!?!


    Het is like de kleinste tattoo ever (het zijn letterlijk maar vier aanhalingstekens) en zo cliché mogelijk (I don’t give a fuck want het betekent zo zo zo veel voor me). But I’m a scared lil’ pussy.


    Sattler schreef:
    (...)

    Het is like de kleinste tattoo ever (het zijn letterlijk maar vier aanhalingstekens) en zo cliché mogelijk (I don’t give a fuck want het betekent zo zo zo veel voor me). But I’m a scared lil’ pussy.


    Oh waar staat dat dan voor? Ik vind t wel echt tof idee! En denk ook mooi voor een tattoo! Maarja je moet wel zeker zijn idd, want het is vrij permanent. Maar als het blijvende betekenis heeft zal je er vast niet zat van raken toch?


    The truth is out there.

    i really need to stop flirting when i'm bored i get myself into trouble way too much


    A to the Z