• Hallo,

    Croweater en ik zijn op zoek naar een cover voor ons nieuwe verhaal. Het wordt een Sons of Anarchy fanfic, dus in die stijl willen we het hebben.

    Titel: A Raven's Sorrow
    - We zouden de titel graag in een boog zien.

    Afbeelding:



    Graag zouden we er ook een raaf in verwerkt zien als er nog ruimte over is.

    Leef je uit!

    Liefs

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 16:45 ]

    Ik weet niet of ik nu die credits gewonnen heb of niet, maar als het zo is wil ik het schenken aan de Beste verhalen van Quizlet'-verkiezingen. (:


    The soul needs autumn.

    Mamilapinatapai schreef:
    Ok I tried and I kinda failed :'), I'm sorry



    Oeps helemaal vergeten te reageren maar ik vind hem eigenlijk wel heel leuk haha ook al was dat niet wat we in gedachten hadden. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Grace schreef:
    Ik weet niet of ik nu die credits gewonnen heb of niet, maar als het zo is wil ik het schenken aan de Beste verhalen van Quizlet'-verkiezingen. (:

    Aah dat is echt tof hehe. We kijken nog even aan of er nog anderen zien die wat willen proberen, gezien we niet echt haast hebben ofzo. :'P Maar jouwe is wel echt heel tof c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    (...)

    Oeps helemaal vergeten te reageren maar ik vind hem eigenlijk wel heel leuk haha ook al was dat niet wat we in gedachten hadden. :'P


    Ohh hahaha, nou gelukkig dat je 'm toch wel leuk vindt haha


    I just caught the wave in your eyes



    Dit is mijn poging. I tried, maar ben al heel lang niet op Q geweest en de laatste keer dat ik een cover maakte was nog langer geleden.

    (edit; ik kan echt niks, het duurde even voordat ik me herinnerde hoe je een foto plaatst op Q)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2018 - 16:10 ]


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    @Groei: Ik vind hem gaaf, maar ik stoor me er een beetje aan dat de raaf niet precies in het midden zit. Kun je daar nog wat aan doen?

    Trager schreef:
    @Groei: Ik vind hem gaaf, maar ik stoor me er een beetje aan dat de raaf niet precies in het midden zit. Kun je daar nog wat aan doen?


    Sorry voor de late reactie haha

    Maar wil je de raaf in het midden van de rug of in het midden van de cover zegmaar? Dan kan ik even kijken of ik het kan fixen


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    groei schreef:
    (...)

    Sorry voor de late reactie haha

    Maar wil je de raaf in het midden van de rug of in het midden van de cover zegmaar? Dan kan ik even kijken of ik het kan fixen


    De rug, denk ik, want hij staat in principe wel in het midden van de foto. De rug is gewoon scheef :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil wel eens proberen maar ik kan niks beloven want het is ondertussen denk ik al meer dan een jaar geleden dat ik iets geprobeerd heb whoops


    made a list of my regrets and you were the first, love

    tentacion schreef:
    Ik wil wel eens proberen maar ik kan niks beloven want het is ondertussen denk ik al meer dan een jaar geleden dat ik iets geprobeerd heb whoops

    Ik ben benieuwd! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb wat verschillende dingen geprobeerd, ik wist niet zo goed waar ik raaf moest zetten en of titel beter was in het wit of zwart haha. Het is niet geweldig maar ik kan alles nog aanpassen als je een andere raaf of iets beter vind of de kleur van de tekst enzovoort. (:




    [ bericht aangepast op 7 juli 2018 - 20:03 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    tentacion schreef:
    Ik heb wat verschillende dingen geprobeerd, ik wist niet zo goed waar ik raaf moest zetten en of titel beter was in het wit of zwart haha. Het is niet geweldig maar ik kan alles nog aanpassen als je een andere raaf of iets beter vind of de kleur van de tekst enzovoort. (:





    Eigenlijk vind ik de tweede heel erg cool! Zou je het (raaf en titel) ook eens kunnen proberen onder de afbeelding? Dat je hem zeg maar ietsje langer maakt?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    (...)
    Eigenlijk vind ik de tweede heel erg cool! Zou je het (raaf en titel) ook eens kunnen proberen onder de afbeelding? Dat je hem zeg maar ietsje langer maakt?


    Dus dat de raaf en de titel beiden onder de foto van de rug komen?


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Zoiets? Ik kan de achtergrond denk ik nog wel veranderen, was wat lastiger als verwacht eerst whoops haha


    [ bericht aangepast op 7 juli 2018 - 21:34 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Croweater schreef:
    (...)

    De rug, denk ik, want hij staat in principe wel in het midden van de foto. De rug is gewoon scheef :')



    nu zit de onderkant van de rug niet in het midden van de cover oeps

    maar dit is mijn poging ^^


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."