• ... is sinds gisteren eindelijk (EINDELIJK) uit in Nederlandse bioscopen en ik heb hem zojuist gezien en ik leeffff. (bloos)

    Ik heb heel hard gehuild, maar het is ook lang geleden dat ik voor het laatst bij een film was waar zoveel hardop werd gelachen in de zaal (terwijl ik niet bepaald weinig in bioscopen te vinden ben, eigenlijk). Het was volgens mij de eerste keer ooit dat er spontaan iemand achter me begon te klappen tijdens de film, wat ook wel iets zegt, oh gosh. Omdat ik dit spoilervrij probeer te houden zal ik verder niet ingaan op details, maar het was gewoon zo enorm goed om een lgbtq romcom met een happy end te zien die niet met een budget van twee dollar in iemands achtertuin was gefilmd. Dat is alles wat ik wil in het leven. Ahhhh.

    Een trailer? Want dat voelt als een logisch ding om toe te voegen aan een topic over een film:



    Dus ja, hebben jullie hier ooit van gehoord? Zijn jullie van plan te gaan, of hebben jullie hem misschien zelfs al gezien? Hebben jullie het boek gelezen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga 1 juli met een YA book event vanuit Van Piere boekhandel uit Eindhoven. :Y)


    JA! Ik ben zo HYPED! Ik ga volgende week waarschijnlijk met m'n vrienden naar de bios om hem te kijken. Ik heb het boek al een tijd uit en I LOOOOOVE IT.
    Maar ik hoorde ook dat er Brendon Urie references inzitten en nu kan ik nog minder wachten aaaaah


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik wil 'm ook zo graag zien! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb het boek gelezen en dat is echt een van mijn favoriete YA-boeken c: Ik ga hem waarschijnlijk niet kijken in de bioscoop (want geldgebrek en examens, yay), maar ben op zich wel nieuwsgierig naar wat ze ermee hebben gedaan, dus als hij uit is, ga ik waarschijnlijk wel eens een kijkje nemen^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ga morgen naar de film! Ik ben heel erg benieuwd.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik wil deze zooooo graag zien, maar vriendlief wil niet mee ;'D

    Heb het e-book trouwens op mijn mobiel staan, maar vergeet telkens te lezen xd

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 22:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja! Ik ga er zondagavond heen, met een stuk of 10 leden van onze GSA (gender and sexuality alliance)!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Kijk, ik ben hier al hyped over sinds maart ofzo, de complete soundtrack zit al in mijn hoofd en fucking hell ik wil deze film zo graag zien al is het het laatste wat ik doe in mijn leven.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil hem zo graag zien! Maar ik denk niet dat ik iemand zo ver krijg om met mij te gaan :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Q goes Pathe. Laten we met zijn allen naar Love, Simon gaan en dan kunnen we allemaal huilen en fangirlen. Ik huur wel even een land, ok? Brb.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ga zelf zondag met een paar vrienden !


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil hem heel graag zien! Maar mijn vriend niet. Alleen naar de bioscoop gaan is zo mijn ding niet. Dus ik ga nog vrienden zoeken die deze misschien wel willen kijken. Het vervelende is dat bijna al mijn goede vrienden mannen zijn. :'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ‘m online al gezien (dacht serieus dat die dus al uit was). Ik vond hem echt geweldig


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik ga hem volgende dinsdag zien in Leuven op een avant-première die een van mijn vrienden heeft kunnen fixen c: Hij komt hier namelijk officieel pas woensdag uit ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yaaassss, ik ga 'm kijken na mijn laatste examen! So excitedddd, ik kan echt niet wachten :'D


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon