• ... is sinds gisteren eindelijk (EINDELIJK) uit in Nederlandse bioscopen en ik heb hem zojuist gezien en ik leeffff. (bloos)

    Ik heb heel hard gehuild, maar het is ook lang geleden dat ik voor het laatst bij een film was waar zoveel hardop werd gelachen in de zaal (terwijl ik niet bepaald weinig in bioscopen te vinden ben, eigenlijk). Het was volgens mij de eerste keer ooit dat er spontaan iemand achter me begon te klappen tijdens de film, wat ook wel iets zegt, oh gosh. Omdat ik dit spoilervrij probeer te houden zal ik verder niet ingaan op details, maar het was gewoon zo enorm goed om een lgbtq romcom met een happy end te zien die niet met een budget van twee dollar in iemands achtertuin was gefilmd. Dat is alles wat ik wil in het leven. Ahhhh.

    Een trailer? Want dat voelt als een logisch ding om toe te voegen aan een topic over een film:



    Dus ja, hebben jullie hier ooit van gehoord? Zijn jullie van plan te gaan, of hebben jullie hem misschien zelfs al gezien? Hebben jullie het boek gelezen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Benevolence schreef:
    (...)

    Hij staat wel al op Popcorntime, als je gratis wilt kijken (:.


    Hmmm might try that, ik had laatst de kissing booth gekeken via netflix want via popcorntime laden dat stomme ding niet, dus we gaan het zien haha :'D
    Kan het allicht proberen.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmmm might try that, ik had laatst de kissing booth gekeken via netflix want via popcorntime laden dat stomme ding niet, dus we gaan het zien haha :'D
    Kan het allicht proberen.


    Ik heb het begin van Love, Simon opgezet om te testen of het werkte en dat ging heel goed. Denk dus niet dat het problemen zal geven! ☺️


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Benevolence schreef:
    (...)

    Ik heb het begin van Love, Simon opgezet om te testen of het werkte en dat ging heel goed. Denk dus niet dat het problemen zal geven! ☺️


    Yay, guess what I'm gonna do after I finish studying C:


    You were born original, don't die as a copy.

    Wait wacht, JOLIJN AARDAPPEL, waarom zet je hem niet alvast aan om te laden. Geez, smart ass.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ok ff 1 vraagje, was er eigenlijk niet 1 major hint naar wie Blue is? Wanneer Martin zo zegt "How do you call someone who's Black and Jewish? Blueish."


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb hem eindelijk gezien en hij was voor mij echt heel erg de moeite. Heb toch drie keer de tranen moeten wegduwen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Cro schreef:
    Ok ff 1 vraagje, was er eigenlijk niet 1 major hint naar wie Blue is? Wanneer Martin zo zegt "How do you call someone who's Black and Jewish? Blueish."


    Yep


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.