• Guuuuuuyyysss, it's happening again! 1 juli begint Camp NaNoWriMo weer en ik heb er zin in! Deze juli is het tijd om hoge doelen te zetten en het beste uit jezelf te halen. Misschien niet persé hoge doelen als in veel woorden, maar een doel dat voor jou niet te makkelijk te behalen is. Misschien elke dag schrijven of minstens zoveel woorden per hoofdstuk?



    " An idyllic writers retreat, smack-dab in the middle of your crazy life. "





    Camp NaNoWriWatte?
    Camp NaNoWriMo. Also known as: National Novel Writing Month. We hebben het normale NaNoWriMo-gebeuren dat jaarlijks plaatsvindt in november waarin het standaard doel is om 50 000 woorden te schrijven die maand. Dan is er verder ook nog Camp NaNoWriMo en dat vindt twee keer per jaar plaats in april en in july. Hier kun je zelf een goal instellen varierend van 30 tot 999,999 woorden.

    CABINS. IEUW.
    We hebben een speciale Q-cabin waarin we gezellig met zijn allen kamperen en kunnen kletsen over onze progress. Als je erin wil, hmu. Tegenwoording hebben we ook een Camp NaNo whatsappgroep, dus als je daarin wilt; ook even een berichtje sturen.




    Onze dappere schrijfhelden:
    Q-username // NaNo-username // Titel verhaal // Doel voor deze maand

    Wolkenkasteel // Annataart // Donker // 25K
    Island // MayLynn // Het is een vrouwenwereld // 60K
    Noct // Nolanverse // Untitled // 50K
    Gladio // Camena // Titled // 30K
    Corday // Peblesse // Vervolg Stilte voor de storm // 40K
    Square // Squares // Titelloze fanfic // 30k
    Frodo // Philyra // Onder vuur + Vruchteloos // 20k
    Wasikowska // Fillion // Titelloos // 10k
    Pixielisje // Pixielisje // Onbemand Hart // 40k
    Taire // AnneCpc // Coercion // 30k
    Maheegan // ElfCitadel // The Tale of Roses (and their meaning) // 25K
    Tubbietoost // Irmiej // een nieuw begin // 20k
    Stamets // VibraniumAndBulletMarks // Ruis & Daisy Chains // 55K
    SadEyes // --- // Florens & Titeloos // 200k
    Croweater // Elladan // Runaway • Sons of Anarchy // 50K
    MaFlodder // Zwadderaar // Bellenblaas // 50k
    Edelhel // Oppugno // 20K
    Losgeld // Gilderoy // Kill the Beast // 20K

    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 11:05 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    @Stamets: nee hahahaa.
    Ik zit vandaag ook niet op mijn doel, maar ik heb gezegd dat ik morgen wel een sprint zal doen om het goed te maken.

    Die 2k is wel doenbaar denk ik! Ik snap wat je bedoelt. Het hangt ook echt af van dag tot dag he. Als je in een goede mood bent, schrijf je ze makkelijk dubbel!
    Gogogo het lukt wel!


    A to the Z

    En ik ben eindelijk ook de kaap van 20k voorbij joehoe!
    Mijn act 1 is ook af, dus ik ben eigenlijk heel tevreden hehe


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    En ik ben eindelijk ook de kaap van 20k voorbij joehoe!
    Mijn act 1 is ook af, dus ik ben eigenlijk heel tevreden hehe

    Oeh top! Ik zit nu zelf op 23k. Ik ga de laatste dagen niet zo hard meer, maar ik heb ook niet echt de rust ervoor of zo.


    Caution first, always.

    ToddHoward schreef:
    (...)
    Oeh top! Ik zit nu zelf op 23k. Ik ga de laatste dagen niet zo hard meer, maar ik heb ook niet echt de rust ervoor of zo.

    Ah wat goed!
    Ik ga deze twee dagen nog schrijven en dan ga ik op vakantie, dus dan ga ik tien dagen ook niet schrijven lol. I feel guilty tov mijn kalender haahhaha
    Misschien moeten we toch een Qamp in augustus doen haha


    A to the Z

    Ik heb nog maar 39K en ik moet nog maar twee hoofdstukken schrijven, help (misschien drie met wat geluk). Dat gaat wat tekst toevoegen worden bij het herschrijven :') Mijn doel is 65K deze maand, dus ik moet waarschijnlijk nog wat schrijven aan andere verhaaltjes.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wordcount goal verlaagd naar 30k. Ik had bij mijn haalbaar doel moeten blijven. Maar nu moet ik zo'n 1,3k per dag schrijven, en dat ik wél haalbaar. Ik heb wel het gevoel dat ik momenteel gewoon een hoop losse scenes aan het schrijven ben om de woorden te hebben, in plaats van om mijn verhalen te verdereren, dus ik moet ergens een dag inplannen om alles duidelijk uit te schrijven en plannen.


    Ex astris, sciencia

    Aangezien er zoveel mensen voor een Qamp in augustus zijn... Zal ik dan maar een topic aanmaken?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wolkenkasteel schreef:
    Aangezien er zoveel mensen voor een Qamp in augustus zijn... Zal ik dan maar een topic aanmaken?


    Ik ben voor!!! Ik doe mijn best nog voor juli maar augustus doe ik zeker weer mee!


    A to the Z

    Wolkenkasteel schreef:
    Aangezien er zoveel mensen voor een Qamp in augustus zijn... Zal ik dan maar een topic aanmaken?

    Strak plan :Y)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hoe gaat het bij jullie? Ik heb nu 31.5k. c:


    Caution first, always.

    Goed bezig Jamie! Daarmee loop je voor op schema, gok ik? *O*

    Ik ben nog steeds op vakantie, maar ik heb de afgelopen paar dagen wel soort van per ongeluk 3k geschreven in de notitie app op mijn telefoon. Het kost eeuwen op die manier, maar ik heb nu wel verdubbeld wat ik al had voordat ik vertrok. :'D

    Oh, en ik ben ook nog steeds helemaal voor een augustus Qamp, maar dat wist je wel, Anna.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Goed bezig Jamie! Daarmee loop je voor op schema, gok ik? *O*

    Ik ben nog steeds op vakantie, maar ik heb de afgelopen paar dagen wel soort van per ongeluk 3k geschreven in de notitie app op mijn telefoon. Het kost eeuwen op die manier, maar ik heb nu wel verdubbeld wat ik al had voordat ik vertrok. :'D

    Oh, en ik ben ook nog steeds helemaal voor een augustus Qamp, maar dat wist je wel, Anna.

    Holy crap, 3k op je mobiel? Dat vind ik ergens indrukwekkender dan 30k op een laptop. :W


    Caution first, always.

    Omygod 3k op mobiel, jij wint camp nanowrimo! Dat vind ik echt dedication hebben! Ik zou het niet kunnen

    Ik heb in de tussentijd niet geschreven omdat ik dus op vakantie ben. Maar dan kan ik vanaf de 25e weer meesprinten en qamp meedoen haha!


    A to the Z

    Ik zit aan 49,3K op het moment. De 50K is so close :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ^ Oehh, bijna. Goed van je! *O*

    Dat topic voor Qamp vind ik trouwens een goed idee. ^^


    Caution first, always.