• Guuuuuuyyysss, it's happening again! 1 juli begint Camp NaNoWriMo weer en ik heb er zin in! Deze juli is het tijd om hoge doelen te zetten en het beste uit jezelf te halen. Misschien niet persé hoge doelen als in veel woorden, maar een doel dat voor jou niet te makkelijk te behalen is. Misschien elke dag schrijven of minstens zoveel woorden per hoofdstuk?



    " An idyllic writers retreat, smack-dab in the middle of your crazy life. "





    Camp NaNoWriWatte?
    Camp NaNoWriMo. Also known as: National Novel Writing Month. We hebben het normale NaNoWriMo-gebeuren dat jaarlijks plaatsvindt in november waarin het standaard doel is om 50 000 woorden te schrijven die maand. Dan is er verder ook nog Camp NaNoWriMo en dat vindt twee keer per jaar plaats in april en in july. Hier kun je zelf een goal instellen varierend van 30 tot 999,999 woorden.

    CABINS. IEUW.
    We hebben een speciale Q-cabin waarin we gezellig met zijn allen kamperen en kunnen kletsen over onze progress. Als je erin wil, hmu. Tegenwoording hebben we ook een Camp NaNo whatsappgroep, dus als je daarin wilt; ook even een berichtje sturen.




    Onze dappere schrijfhelden:
    Q-username // NaNo-username // Titel verhaal // Doel voor deze maand

    Wolkenkasteel // Annataart // Donker // 25K
    Island // MayLynn // Het is een vrouwenwereld // 60K
    Noct // Nolanverse // Untitled // 50K
    Gladio // Camena // Titled // 30K
    Corday // Peblesse // Vervolg Stilte voor de storm // 40K
    Square // Squares // Titelloze fanfic // 30k
    Frodo // Philyra // Onder vuur + Vruchteloos // 20k
    Wasikowska // Fillion // Titelloos // 10k
    Pixielisje // Pixielisje // Onbemand Hart // 40k
    Taire // AnneCpc // Coercion // 30k
    Maheegan // ElfCitadel // The Tale of Roses (and their meaning) // 25K
    Tubbietoost // Irmiej // een nieuw begin // 20k
    Stamets // VibraniumAndBulletMarks // Ruis & Daisy Chains // 55K
    SadEyes // --- // Florens & Titeloos // 200k
    Croweater // Elladan // Runaway • Sons of Anarchy // 50K
    MaFlodder // Zwadderaar // Bellenblaas // 50k
    Edelhel // Oppugno // 20K
    Losgeld // Gilderoy // Kill the Beast // 20K

    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 11:05 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Lol, 's nachts creatief zijn heeft zowel zijn voordelen als zijn nadelen:
    'De kom soep heb ik allang van me afgeschoven. Niet tevreden, maar we hebben geen andere keuze meer tegenwoordig.'
    Tevreden = Te vreten
    echt wow, i must've been really tired


    A to the Z

    Ik ben eindelijk klaar met 66171 woorden haha :') Mijn doel was 65432 (want ik doe niet aan normale doelen, pff XD). Heb er uiteindelijk wel nog woorden van een ander project bijgenomen, die ik ook had geschreven deze maand (was ik aanvankelijk niet van plan, eigenlijk). Ik had die andere twee projecten namelijk af, maar miste nog zo'n 3K :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Ik ben eindelijk klaar met 66171 woorden haha :') Mijn doel was 65432 (want ik doe niet aan normale doelen, pff XD). Heb er uiteindelijk wel nog woorden van een ander project bijgenomen, die ik ook had geschreven deze maand (was ik aanvankelijk niet van plan, eigenlijk). Ik had die andere twee projecten namelijk af, maar miste nog zo'n 3K :')


    WOOHOO YES YOU GO GIRL! YOU WON CAMP!


    A to the Z

    Dazai schreef:
    Ik ben eindelijk klaar met 66171 woorden haha :') Mijn doel was 65432 (want ik doe niet aan normale doelen, pff XD). Heb er uiteindelijk wel nog woorden van een ander project bijgenomen, die ik ook had geschreven deze maand (was ik aanvankelijk niet van plan, eigenlijk). Ik had die andere twee projecten namelijk af, maar miste nog zo'n 3K :')

    Daaamn, gefeliciteerd!


    Caution first, always.

    Ik zit nu op ongeveer 47.7k dus ik ben er bijna, maar die laatste 10,000 woorden waren de laatste dagen echt een hel door die hitte. :')


    Caution first, always.

    ^^ Woo, gefeliciteerd :3

    Het laatste stuk was moeizaam, maar ik heb het inmiddels ook gehaald met 50.032. *O*


    I'll see you on the dark side of the moon

    AAAAH SUPERGOED ALLEMAAL!!!
    Super dat jullie het zo vol gehouden hebben! Vergeet zeker niet om het in te geven op camp nanowrimo he!


    Laatste dag and i'm having a panic attack
    nou ja, ik wist dat ik hem sowieso niet ging halen meer door op reis te gaan maar ik ben toch trots op mijzelf omdat ik de helft van mijn goal gehaald heb.
    Ik ga nu nog even goed verder schrijven (ook al is het nacht, maar ik heb de 30e niets geschreven terwijl ik dat wel ging doen en nu voel ik me echt schuldig).
    Ik sta namelijk nu op 24752 woorden dus ik haal sowieso nog de 25k en ik denk dat als ik vandaag nog een goede schrijfsessie doe, dat ik dan wel nog 30k kan halen. En dan ben ik op 3/4 van mijn Camp-goal, wat voor mij ook echt al een hele grote overwinning is. Mijn overall wordcount dat ik wil hebben voor dit verhaal is trouwens 60k en dat is meteen mijn Qampgoal, dus als ik met 30k kan starten aan Qamp dan ben ik heel erg tevreden met mijn prestatie. :p


    A to the Z

    Wat zijn jullie allemaal goed bezig! De hitte helpt inderdaad absoluut niet als je iets zinnigs wilt schrijven (of zelfs iets onzinnigs), dus ik vind het erg knap dat jullie toch allemaal zoveel woorden eruit hebben weten te gooien. *O*

    Voor mij was dit niet een super succesvolle NaNo maand, maar dat is grotendeels ook wel mijn eigen fout. Op zich was mijn 30k doel best haalbaar, zelfs terwijl ik twee weken niet (of nou ja, nauwelijks, gezien mijn onbedoelde telefoongetyp) kon schrijven, maar voordat ik vertrok kon ik mezelf er gewoon niet toe zetten en sinds ik terug ben heb ik wel een hele hoop gedaan, maar daar kwamen niet gek veel woorden uit. Het was allemaal voor losse verhalen waar ik niet snel genoeg aan kan schrijven voor NaNo doeleinden omdat ik er te veel ter plekke bij moet nadenken (en ze ook aan het posten was deze maand, terwijl NaNo voor mij alleen echt werkt als ik een first draft schrijf zonder me zorgen te maken over hoe het eruitziet).

    Maar ik denk dat ik de 15k nog wel kan halen vandaag! Dan ben ik halverwege mijn originele doel, en daar ben ik ook super tevreden mee, want ik heb wel opeens drie dingen gepost op ao3 in één maand en dat voelt ook wel als een prestatie.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Square: Haal die 15k vandaag! :D En no worries, Qamp is er ook nog!
    --
    Oke, ik heb de 25k gehaald maar ik ben nu op een probleem gestoten waardoor ik moet gaan researchen en mijn laatste hoofdstukken moet gaan bijwerken. Dus die 30k haal ik niet meer vandaag haha. Ik laat vanavond mijn eindstand weten haha


    A to the Z

    Oeps, helemaal vergeten te vertellen maar ik heb gisteravond ook de 50k gehaald. Ik ben uitgekomen op 50.273 woorden *O*


    Caution first, always.

    Helsinki schreef:
    Oeps, helemaal vergeten te vertellen maar ik heb gisteravond ook de 50k gehaald. Ik ben uitgekomen op 50.273 woorden *O*

    AAAAH zo goed! Zo trots op jou! U won camp!


    A to the Z

    Ik ben dus uiteindelijk geëindigd met 26k van de 40k. Toch trots op mijzelf.
    Bedankt om allemaal mee te doen! En vergeet niet dat we deze maand weer sprinten als iemand mee wilt doen. Check het Qamp topic!


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Ik ben dus uiteindelijk geëindigd met 26k van de 40k. Toch trots op mijzelf.
    Bedankt om allemaal mee te doen! En vergeet niet dat we deze maand weer sprinten als iemand mee wilt doen. Check het Qamp topic!

    ah joh, 26k is nog steeds echt fantastisch! Tof dat je ook weer meedoet met Qamp, want ik vond je zo motiverend tijdens NaNo. c:


    Caution first, always.