• BHHS's Guide to Cliques
    the good, the bad and the ugly
    — Varsity jocks
    To clear things up, there is a major difference between a jock and athletes. Jocks tend to abuse their popularity, while the athletes don't really mind who they talk to or hang out with.
    Affiliations: Athletes, Cheerleaders
    Enemies: Art Geeks, Burnouts, Persian Mafia

    — Athletes
    Unbothered, friendly, ambitious people who like to play sports. Often mistaken for the jocks, who they do hang out with. Will invite you to have lunch with them. Pretty chill, but not necessarily popular.
    Affiliations: Jocks, Cheerleaders, Art Geeks, Burnouts, Persian Mafia
    Enemies: they chill they dont give a shiiiiiiiiiiiit

    — Cheerleaders
    Your stereotypical, popular, talented group of people who like to fight the traditional stigma of the cheerleader. Well, some try to fight it. Others just use their status as a way to act out. Who can blame them? The Cheer squad is beloved at Beverly, mostly because of their parties and high status.
    Affiliations: Jocks, Athletes, Art Geeks
    Enemies: Persian Mafia, Burnouts

    — Art Geeks
    Theater, painting, writing or photography. Each of the kids in this group have incredible talents and show them off at all costs. This makes them a strong asset for the school since Beverly loves to showcase them. The group mostly consist of tightknit kids who want to make it in the entertainment or art business.
    Affiliations: Athletes, Cheerleaders, Persian Mafia, Burnouts
    Enemies: Jocks

    — Burnouts/Druggies
    A high school or college student who does little else than cut classes and smoke weed. Usually has long, straight hair and a proclivity toward heavy metal bands of the 70's and 80's. Can often be found in smoke-filled bathrooms and makeshift basement bars.
    Affiliations: Athletes, Art Geeks
    Enemies: Jocks, Cheerleaders, Persian Mafia

    — The Persian Mafia
    ”And that’s the Persian Mafia, you can’t hang out with them unless you own a BMW” Tekst tekst
    Affiliations: Athletes, Art Geeks
    Enemies: Jocks, Cheerleaders, Burnouts

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 19:53 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ebony is wel zo ongeveer af. c: Hopelijk is ze goedgekeurd! Ik zou niet weten bij welk clubje ze zou passen, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Drumstick schreef:
    Ik zal morgen even de rollen doorlezen dus laat het mij weten als ik je rol kan doorlezen


    Ik denk dat Timothy wel af is (:


    We were the forever that didn't last

    Ik ben bezig met Ephraim (:

    Het belangrijkste staat er zo wel al, uiterlijk, geschiedenis en extra ga ik morgen nog wat verder uittypen en lay-outen ^^
    Als iemand geïnteresseerd is in glitterbutt, lemme know!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 23:28 ]


    Mhm?

    Is het ok als de ouders van Blake en Ephraim beroemdheden zijn (een actrice en een mode ontwerper)?
    Het is geen belangrijk aspect van hun personages, maar het is wel eem gekend feit dan, als dat goed is?


    Mhm?

    Hey allemaal, ik moet vandaag 10:30 uur werken dus ben pas weer rond 6 uur online!


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Jules zijn innerlijk staat, dus als iemand een relatie met hem wil; geef maar een gil c;


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Cipher schreef:
    Is het ok als de ouders van Blake en Ephraim beroemdheden zijn (een actrice en een mode ontwerper)?
    Het is geen belangrijk aspect van hun personages, maar het is wel eem gekend feit dan, als dat goed is?

    Gelezen tijdens mijn pauze en prima!


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Als Ebony goedgekeurd is, zoekt ze ook relaties! (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zal ik straks relatielijstjes maken met voorstellen?


    Bowties were never Cooler

    I really don't know where to start with my boy
    – volgens mij gaat 'ie ook verschrikkelijk average zijn hmpf


    I just caught the wave in your eyes

    average is good


    Bowties were never Cooler

    Relatie Voorstellen Yasmin

    Ebony — Can't you see you're f*cking up your own future?
    Yasmin is een zeer goede student met een duidelijk doel voor ogen: Een goede toekomst waarbij ze niet afhankelijk is van een man. Ze kan er dan met haar hoofd ook niet bij dat Ebony geen seconde van haar tijd investeert in haar toekomst en zelfs de toekomst van anderen in gevaar probeert te brengen. Yasmin irriteert zich hier enorm aan, maar heeft zich tot nu toe tegen haar weten in te houden, omdat Ebony haar tot nu toe ook nooit heeft geprobeerd mee te trekken in haar slechte gedrag. Ebony zal volgens Yasmin eindigen in de goot of als onbevredigde huisvrouw voor een derderangs vent, en over haar lijk dat het meisje haar of haar vrienden daarin meetrekt.
    Blakely — I shouldn't like you, but I kinda do
    Yasmin en Blakely zitten in twee compleet verschillende sociale cirkels en horen elkaar dan ook niet te mogen. Het probleem is dat de twee allebei sterke ambitieuze jonge vrouwen zijn, die van shoppen houden. Op school gaan ze misschien niet veel met elkaar om, maar ze bellen elkaar gerust op om een middagje te gaan shoppen. Yasmin werkt ook graag met haar samen aan projecten en opdrachten, omdat ze weet dat Blakely even hard zal werken als zij en naar dezelfde hoge standaard streeft.
    Isabella — Not sure yet

    Roman — You're trouble and I don't want any of it
    Van Roman straalt het af dat hij problemen aantrekt, problemen waar Yasmin niets mee te maken wil hebben. Ze mijdt hem dan ook zoveel mogelijk, en zolang hij hetzelfde doet komt het goed. De keren dat de twee wel in contact kwamen, botsten ze heel fel en hadden ze beiden grote problemen. Roman is dan ook een van de weinige mensen die Yasmin liever mijdt, puur om niet van school gestuurd te worden de volgende keer als de twee botsen.
    Ephraim — Don't forget this kitty had claws
    Yasmin heeft het niet op Ephraim en dat is zachtjes uitgedrukt. Zijn status en uiterlijk alleen al zijn genoeg om in haar foute boekje te belanden, maar toen hij in de eerste week op school meteen een opmerking maakte over haar hoofddoek was het mis en gingen bij haar ook de handschoentjes uit. Het liep zo van kwaad tot erger en geen van de twee lijkt echt te stoppen. Ephraim pakt elke kans die hij kan om te proberen haar toch te kleineren en Yasmin geeft vol gas terug. Ze mag dan klein zijn, maar over haar lijk dat zo'n opgeblazen discobal met een te groot ego haar de les gaat lezen.
    Timothy — There is artsy, but you are a whole different level
    Yasmin weet niet zo goed wat ze met Timothy aan moet. Door gemeenschappelijke vrienden gaan ze wel met elkaar om, maar ze weet nu niet of dit wel echt het beste idee is, gezien Timothy nu niet iemand is die haar ouders ooit bij haar over de vloer zullen laten komen. Hij is een toffe jongen en ze vind het heerlijk om met hem over kleding te praten, maar ergens zit het haar toch niet helemaal lekker.
    Julian — How can someone be this perfect?
    Als er een jongen op school is waar Yasmin een oogje op heeft dan is het Julian. Het is niets serieus, maar kom op, hij is de natte droom van ieder meisje op school. Ze spreekt hem niet veel, vooral omdat ze zich vooral bij haar eigen clubje houdt, maar dat betekent niet dat ze niet samen met de andere meisjes daar over hem zit te zwijmelen. Ze zal er verder nooit iets mee doen, maar een meisje mag dromen, toch?








    Relatie Voorstellen Alfie

    Ebony — Do I know you?
    Over hun schooltijd hebben Alfie en Ebony maar weinig contact gehad, op de enkele keer na dat ze om een of andere onverklaarbare reden naast elkaar kwamen te zitten bij een vak. Toch heeft Alfie het gevoel dat hij haar en haar broer ergens van kent. Hij heeft alleen nooit gedacht aan de support group voor kinderen die een ouder zijn verloren, want daar denkt hij gewoon liever niet aan, omdat het verlies van zijn moeder nog altijd iets is wat veel te zwaar valt bij dit levende zonnestraaltje.
    Blakely — Isn't she lovely
    Blakely is het meisje waar iedere jongen van droomt, en dat weet ze, maar dat maakt het niet minder waar. Ook Alfie mag haar heel graag. Ze vallen in dezelfde vriendengroep en het is nooit een straf om in haar buurt te zijn en te luisteren naar de dingen waar ze hart voor heeft. Toch is Alfie het niet altijd eens met de manier hoe ze dingen aanpakt, zeker als ze toch wat bitchy wordt. Hij heeft er dan een handje van om te proberen haar weer te kalmeren, wat niet altijd goed afloopt, maar voor hem vaak gelukkig wel. Alfie zou het zeker niet erg vinden om haar mee te nemen naar Homecoming of Prom, maar hij weet ook dat die eer waarschijnlijk naar zijn beste vriend zal gaan, al vind hij dat alleen maar leuk voor Julian.
    Isabella — Not sure yet

    Roman — Do I know you?
    Over hun schooltijd hebben Alfie en Ebony maar weinig contact gehad, op de enkele keer na dat ze samen trainden of naast elkaar zaten bij een vak. Toch heeft Alfie het gevoel dat hij haar en haar broer ergens van kent. Hij heeft alleen nooit gedacht aan de support group voor kinderen die een ouder zijn verloren, want daar denkt hij gewoon liever niet aan, omdat het verlies van zijn moeder nog altijd iets is wat veel te zwaar valt bij dit levende zonnestraaltje.
    Ephraim — You're weird and I'm not sure that's a good thing
    Alfie heeft in principe niets tegen Ephraim. Hij houd van zijn vrolijkheid en optimisme, maar toch heeft hij wat problemen met hem, en niet omdat hij nu zo graag glitter draagt. Ephraim doet namelijk wel of hij helemaal leuk en gezellig is, maar Alfie ziet ook de kant van hem die mensen pest om hun uiterlijk, hoezo hypocriet, oordeelt zonder iemand te leren kennen, die kleineert en anderen fysiek en verbaal vernedert. Hij is een van het hele selecte clubje personen die Alfie bewust op afstand houd en eigenlijk de enige van de jocks die hij echt niet kan uitstaan.
    Timothy — I don't care what others think. I like you.
    Alfie weet dat een groot deel van zijn vrienden Timothy liever zien gaan dan komen, maar Alfie kan het weinig schelen. Hij is een van de weinige oprecht lieve mensen op school, waardoor Alfie graag in zijn buurt is, al liggen hun interesses en vriendengroepen ver uiteen.
    Julian — Bros before ladies
    Alfie en Julian zijn dikke maatjes al sinds ze jong zijn. Julian's moeder en Alfie's vader kennen elkaar uit de filmwereld en de twee spelen dan ook al sinds Julian in Beverly Hills woont samen. Julian is dan ook een van de weinigen die weet dat Alfie's moeder is overleden. Nog altijd zijn de twee eigenlijk onafscheidelijk. In eerste instantie leek hier bij de keuzes voor sporten een verandering in te komen, maar al snel voegde Julian zich toch bij het voetbalteam en waren de twee weer zo onafscheidelijk als nooit tevoren. Alfie gaat ook graag mee naar Julian's grootouders. Ook het feit dat ze allebei een jonger broertje of zusje hebben waar ze voor zorgen heeft hun band nog verder versterkt.


    Bowties were never Cooler

    Laat maar weten wat jullie ervan vinden/of jullie iets anders in gedachten hebben/jullie iets aangepast willen hebben


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Laat maar weten wat jullie ervan vinden/of jullie iets anders in gedachten hebben/jullie iets aangepast willen hebben


    Mhm, ik vind het goed voor Ef, maar bij Yasmin zal hij iets gezegd hebben over de hoofddoek omdat hij het er gek uit vindt zien, niet omdat hij racistisch is. (Ik kan gewoon echt geen racistische personages hebben, haha). Maar dat kan uiteraard wel zo overgekomen zijn (:


    Mhm?

    Cipher schreef:
    (...)

    Mhm, ik vind het goed voor Ef, maar bij Yasmin zal hij iets gezegd hebben over de hoofddoek omdat hij het er gek uit vindt zien, niet omdat hij racistisch is. (Ik kan gewoon echt geen racistische personages hebben, haha). Maar dat kan uiteraard wel zo overgekomen zijn (:


    Dat was ook niet mijn opvatting over hem, maar meer dat zij dat zo heeft ervaren en toen het hel van de dam was voor allebei (:

    [ bericht aangepast op 21 juni 2018 - 0:45 ]


    Bowties were never Cooler