• Ziet er wel lekker dreigend uit zo, sorry jongens, over minder dan zeven dagen gaan we allemaal dood

    Nee maar ff serieus waar issie voor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lmao, dit doet mij denken aan 2012.
    Iedereen helemaal bang ''De wereld vergaat aahh!'' en dan een timer op heel veel websites lol.

    Nee even serieus, mijn vraag is dan nu: Is de timer een ongelukje of is dat echt er op gezet omdat er iets gaat gebeuren?
    De comment van Debbaut maakt mij alleen maar meer in de war, omdat hij spreekt van een bug maar is die timer dan een bug?

    Pixielisje schreef:
    Misschien komt er gewoon een nieuwe layout en wordt er daarna afgeteld zodanig dat je het al van een week weet dat er iets gaat gebeuren en dat je niet van de ene op de andere dag een nieuwe lay hebt en je denkt dat je volledig op de verkeerde site terecht gekomen bent?
    Het is maar een teller jongens, calm down. Waarom moet de crew nog een topic aanmaken met dat er over een week een verrassing komt? Dat is toch logisch adhv die teller en verder alleen topicopvulling? Ze kunnen atm wss niet meer uitleg geven dan dat er over een week iets is/gebeurt.

    Verder vind ik het wel vervelend dat de codes zes dagen ontregeld worden, maar goed. Zoals aangegeven in dit topic kan je hem in adblocker stoppen en dan heb je er ook geen last meer van. :)

    Ik ben iig benieuwd naar wat het is en vind het wel leuk! :)


    Haha als dat toch eens zou gebeuren... (wbw)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zat er dus net naar te kijken en ik vond het zo creepy dat dat ding precies naar mijn verjaardag aftelt :') Thank God I'm not the only one noticing this.

    Tropisch_Eiland schreef:
    Lmao, dit doet mij denken aan 2012.
    Iedereen helemaal bang ''De wereld vergaat aahh!'' en dan een timer op heel veel websites lol.

    Nee even serieus, mijn vraag is dan nu: Is de timer een ongelukje of is dat echt er op gezet omdat er iets gaat gebeuren?
    De comment van Debbaut maakt mij alleen maar meer in de war, omdat hij spreekt van een bug maar is die timer dan een bug?


    Tot een klein halfuurtje geleden was er een probleem waardoor de columncodes het niet deden, dat werd hier in het topic vrij vaak gemeld en daarom heb ik daar extra uitleg over gegeven. Maar dat is nu normaal helemaal opgelost.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wiarda schreef:
    (...)

    Tenzij het om iemands persoonlijke gegevens gaat zie ik niet echt in waarom ze het niet gewoon vrolijk zouden kunnen aankondigen. Het ding met verrassingen op Q vanuit de crew is dat er helaas een beetje een slechte track record staat. "Coole" funky leestekens die de site ontregelen, een nepbelofte voor een kijkje achter de schermen, dat soort dingen. Weet je wat me echt een toffe verrassing lijkt? Als leuke nieuwe dingen gewoon normaal aangekondigd worden en dat de grap van de week niet is "hahaha wij weten iets wat de users niet weten" want dan is het niet een grap voor ons, dan zijn wij de grap

    En dat is gewoon... oud, op dit punt, na zoveel jaar, en best een beetje respectloos

    Ik denk niet dat ze het met die intentie hebben opgezet maar ik snap je gedachtengang wel.

    Het is niet alsof de wereld vergaat of juist wel because timer als je het niet weet guys, lets just wait and see please :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 17:11 ]


    Life is a beautiful struggle

    Debbaut schreef:
    (...)

    Tot een klein halfuurtje geleden was er een probleem waardoor de columncodes het niet deden, dat werd hier in het topic vrij vaak gemeld en daarom heb ik daar extra uitleg over gegeven. Maar dat is nu normaal helemaal opgelost.


    Dan weet ik nog steeds niet of de klok nou expres geplaatst is of een foutje?
    Ik weet dat de Qrew meestal niets mag zeggen, maar ik denk dat iedereen wel een beetje chagrijnig wordt van die ''geheime surprises''

    Tropisch_Eiland schreef:
    (...)

    Dan weet ik nog steeds niet of de klok nou expres geplaatst is of een foutje?
    Ik weet dat de Qrew meestal niets mag zeggen, maar ik denk dat iedereen wel een beetje chagrijnig wordt van die ''geheime surprises''

    Ah nee joh, er zijn zat mensen die wel van verrassingen houden (wbw)
    Gebeurt er weer eens wat op Q.

    Ik ben benieuwd, guys. *O*

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 17:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik snap niet waarom mensen zich er zo aan ergeren. Als je het niet leuk vindt kan je de timer altijd blokkeren of gewoon negeren. (:


    The soul needs autumn.

    Alles goed en wel, we gaan het zien. Ik ben benieuwd! (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Grace schreef:
    Ik snap niet waarom mensen zich er zo aan ergeren. Als je het niet leuk vindt kan je de timer altijd blokkeren of gewoon negeren. (:


    Aah daar is die smiley ik wist dat ie ging komen

    Het ding is niet zozeer dat de timer niet leuk is, of dat verrassingen niet leuk zijn, het is meer dat verrassingen op deze website zo vaak best wel iffy zijn geweest en dat het een stuk leuker zou zijn als de lol niet gebaseerd was op achter de schermen gniffelen om allemaal verwarde users, maar meer dat we allemaal enthousiast kunnen zijn over een nieuwe verandering? Breng het nou gewoon één keertje bijvoorbeeld als "hey, we zijn al een tijdje bezig met ..., check dit, een beetje een voorproefje! Het komt over een week" of iets in die trant. Zoals ze bij de vorige lay-out verandering deden, toen er screenshots werden gedeeld van de nieuwe layout... met alleen de crew, wederom (toen was ik beta en kreeg ik het ook te zien, maar de users niet, om niet echt een goede reden eigenlijk?). Wat eigenlijk best flauw is.

    Maar goed misschien ben ik gewoon daarin wat te oud geworden voor de site of zo, dat ik hier zo moe van word


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Aah daar is die smiley ik wist dat ie ging komen

    Het ding is niet zozeer dat de timer niet leuk is, of dat verrassingen niet leuk zijn, het is meer dat verrassingen op deze website zo vaak best wel iffy zijn geweest en dat het een stuk leuker zou zijn als de lol niet gebaseerd was op achter de schermen gniffelen om allemaal verwarde users, maar meer dat we allemaal enthousiast kunnen zijn over een nieuwe verandering? Breng het nou gewoon één keertje bijvoorbeeld als "hey, we zijn al een tijdje bezig met ..., check dit, een beetje een voorproefje! Het komt over een week" of iets in die trant. Zoals ze bij de vorige lay-out verandering deden, toen er screenshots werden gedeeld van de nieuwe layout... met alleen de crew, wederom (toen was ik beta en kreeg ik het ook te zien, maar de users niet, om niet echt een goede reden eigenlijk?). Wat eigenlijk best flauw is.

    Maar goed misschien ben ik gewoon daarin wat te oud geworden voor de site of zo, dat ik hier zo moe van word


    Eens tho


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wiarda schreef:
    (...)

    Aah daar is die smiley ik wist dat ie ging komen

    Het ding is niet zozeer dat de timer niet leuk is, of dat verrassingen niet leuk zijn, het is meer dat verrassingen op deze website zo vaak best wel iffy zijn geweest en dat het een stuk leuker zou zijn als de lol niet gebaseerd was op achter de schermen gniffelen om allemaal verwarde users, maar meer dat we allemaal enthousiast kunnen zijn over een nieuwe verandering? Breng het nou gewoon één keertje bijvoorbeeld als "hey, we zijn al een tijdje bezig met ..., check dit, een beetje een voorproefje! Het komt over een week" of iets in die trant. Zoals ze bij de vorige lay-out verandering deden, toen er screenshots werden gedeeld van de nieuwe layout... met alleen de crew, wederom (toen was ik beta en kreeg ik het ook te zien, maar de users niet, om niet echt een goede reden eigenlijk?). Wat eigenlijk best flauw is.

    Maar goed misschien ben ik gewoon daarin wat te oud geworden voor de site of zo, dat ik hier zo moe van word


    Ik ben het hier opzich mee eens, het is fijner om iets gewoon duidelijk te hebben etc. Maar aan de andere kant vind ik het geenszins storend genoeg om er een probleem van te maken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Aah daar is die smiley ik wist dat ie ging komen

    Het ding is niet zozeer dat de timer niet leuk is, of dat verrassingen niet leuk zijn, het is meer dat verrassingen op deze website zo vaak best wel iffy zijn geweest en dat het een stuk leuker zou zijn als de lol niet gebaseerd was op achter de schermen gniffelen om allemaal verwarde users, maar meer dat we allemaal enthousiast kunnen zijn over een nieuwe verandering? Breng het nou gewoon één keertje bijvoorbeeld als "hey, we zijn al een tijdje bezig met ..., check dit, een beetje een voorproefje! Het komt over een week" of iets in die trant. Zoals ze bij de vorige lay-out verandering deden, toen er screenshots werden gedeeld van de nieuwe layout... met alleen de crew, wederom (toen was ik beta en kreeg ik het ook te zien, maar de users niet, om niet echt een goede reden eigenlijk?). Wat eigenlijk best flauw is.

    Maar goed misschien ben ik gewoon daarin wat te oud geworden voor de site of zo, dat ik hier zo moe van word


    Amen. Ik had het heel leuk gevonden, was er een topic geplaatst (door de mods / admin / Ruther — wie hier ook verantwoordelijk voor is) met 'spannende' uitleg dat er iets nieuws gaat komen. Zo maak je iedereen nieuwsgierig etc. op een positieve manier.

    Nu zullen de mods / admin / Rutger zich wellicht weer 'aangevallen' voelen door de users die geïrriteerd zijn, terwijl het in mijn ogen van mijlenver aan was te zien komen.


    •

    Ik vind sommige reacties wel een beetje jammer en heel aanvallend...

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 17:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind het gewoon triest dat zowel de mods/wie hier ook verantwoordelijk voor is én de users niets geleerd hebben uit vorige conflicten en gelijkardige situaties. L'histoire se répète.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28