• als er toch nooit iemand reageert hoeft ook niemand het te lezen, dus laat maar

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:46 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Aw, Jolijn, ik vind het altijd verdrietig om dit soort leeggehaalde topics te zien. (no_chears)

    Dit is de eerste keer dat ik dit topic zie en het staat pas iets meer dan een uurtje online, dus misschien moet je mensen iets meer tijd geven om te reageren?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Aw, Jolijn, ik vind het altijd verdrietig om dit soort leeggehaalde topics te zien. (no_chears)

    Dit is de eerste keer dat ik dit topic zie en het staat pas iets meer dan een uurtje online, dus misschien moet je mensen iets meer tijd geven om te reageren?


    Meh, idk.
    Ik ben best wel een beetje down en als dan niemand reageert terwijl er wel 40 views waren, dan voelt dat best wel kut tbh. :I


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Meh, idk.
    Ik ben best wel een beetje down en als dan niemand reageert terwijl er wel 40 views waren, dan voelt dat best wel kut tbh. :I


    Die views doen op quizlet soms wel eenss rare dingen en we hebben veel stille lezers die niet meteen weten wat zeggen. Dus als je een luisterend oor/lezend oog zoekt, kan je het altijd nog eens proberen (: Ik ben alleszins nieuwsgierig naar wat je te zeggen hebt, want de topictitel lijkt me al een supervervelende situatie!


    Mhm?

    Cipher schreef:
    (...)

    Die views doen op quizlet soms wel eenss rare dingen en we hebben veel stille lezers die niet meteen weten wat zeggen. Dus als je een luisterend oor/lezend oog zoekt, kan je het altijd nog eens proberen (: Ik ben alleszins nieuwsgierig naar wat je te zeggen hebt, want de topictitel lijkt me al een supervervelende situatie!


    Meh, naja.
    Kwam er op neer dat ik een nuttige en leuke vakantiebaan voor een korte periode had gevonden die mooi aansloot bij mijn opleiding. Alleen een auto huren kost meer dan wat ik verdien en met OV ben ik drie uur onderweg op een dag. Dus auto nodig voor werk, maar geen auto zonder werk. En voor de rest ben ik te oud voor de supermarkt en wil ik die bullshit ook niet meer.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Meh, naja.
    Kwam er op neer dat ik een nuttige en leuke vakantiebaan voor een korte periode had gevonden die mooi aansloot bij mijn opleiding. Alleen een auto huren kost meer dan wat ik verdien en met OV ben ik drie uur onderweg op een dag. Dus auto nodig voor werk, maar geen auto zonder werk. En voor de rest ben ik te oud voor de supermarkt en wil ik die bullshit ook niet meer.


    Ah wat rottig. Je hebt toevallig ook niemand in de buurt wonen?
    Wat bij ons wel soms het geval is, is dat je een onkostending hebt waarbij vervoer (tankkosten) wordt terugbetaald/in het loon wordt verrekend. Misschien kan je zoiets regelen?


    Mhm?

    SPECS schreef:
    (...)

    Meh, naja.
    Kwam er op neer dat ik een nuttige en leuke vakantiebaan voor een korte periode had gevonden die mooi aansloot bij mijn opleiding. Alleen een auto huren kost meer dan wat ik verdien en met OV ben ik drie uur onderweg op een dag. Dus auto nodig voor werk, maar geen auto zonder werk. En voor de rest ben ik te oud voor de supermarkt en wil ik die bullshit ook niet meer.


    Oei, dat klinkt niet als een handige situatie. Als je het quitte zou kunnen spelen en het klinkt echt leuk en als iets wat goed op je CV staat, zou ik nog kunnen inzien dat je dat misschien zou willen doen, maar als je er echt geld voor moet bijleggen denk ik niet dat het het nog waard is.

    Maar zoals Liesje zegt, is een vervoersvergoeding geen optie? Of een poosje daar in de buurt ergens een heel goedkoop onderkomen vinden, om te besparen op vervoer?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Niet iemand die hetzelfde baantje kan krijgen als mij ofzo en mijn ouders werken ook.
    En naja dat staat er niet bij ofzo, kan het vragen maar denk niet dat ze loonkosten + 700 euro onkosten gaan vergoeden.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah — dat is echt klote.

    Woont er misschien iemand in de buurt die je kent waar je een tijdje zou kunnen verblijven?
    Of een camping oid? (Dat klinkt vreemd, maar ik ken serieus mensen die dat doen.)


    SPECS schreef:
    Niet iemand die hetzelfde baantje kan krijgen als mij ofzo en mijn ouders werken ook.
    En naja dat staat er niet bij ofzo, kan het vragen maar denk niet dat ze loonkosten + 700 euro onkosten gaan vergoeden.


    700 euro? D: Dan kun je volgens mij haast beter een B&B of iets dergelijks zoeken daar in de buurt, want dat klinkt alsof het haast goedkoper zou zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Even een reactie:
    Ja 700 euro, 300 voor het huren, 80 verplichte verzekering en dan 100-200 benzine en 200 borg (dus -200 uiteindelijk).
    Meh B&B kan wel, maar weetje momenteel voel ik me gewoon kut eigenlijk. Mijn leven is niks van wat ik wil en ik wil eigenlijk alleen even janken, maar goed.


    You were born original, don't die as a copy.

    Volgens mij telt het topic ook je eigen views, ik vertrouw ze niet helemaal

    En jammer! Dat het zo ver weg is! Zou wel leuk zijn als het kon toch? Wat ik me afvraag, is het juist niet lekker om even uit je huis te zijn als je niet lekker in je vel zit? Even gewoon niet de sleur van thuis, maar gewoon even een andere Omgeving?


    It's never gonna happen, Guys.