• Oh my gawd guys, ik heb echt kriebels in mijn buik. Dat is echt lang geleden!
    Vandaag was namelijk mijn laatste dag op het werk. Want morgen heb ik overuren ingezet en komende week heb ik vakantie ingezet!

    Ik heb echt zo hard vakantie nodig. Ik had de laatste tijd alleen 'slechte' gesprekken, lees als: boos worden op mijn cliënten omdat ze liegen, dingen verzwijgen en gewoonweg niets doen. Ik had precies alle 'restjes' van mijn 'klantenportefeuille'. Daarbij is mijn organisatie aan het herorganiseren (zonder ontslagen), maar op 1 moment 4000-5000 mensen van job doen veranderen (als is het terug naar hun eigen job) is niet zo gemakkelijk. Brengt voor het gewone voetvolk ook wat stress mee. Ik ben intussen in een staat waarbij ik iets heb van: ik zie wel wat er op me af komt, het boeit me niet meer.
    Daarnaast waren het niet alleen mijn cliënten en het management van mijn organisatie die hun afspraken niet meer nakwamen, maar ook anderen en dat heeft me echt super slecht gezind gemaakt de afgelopen 2 weken.

    Dus ik heb wel een vakantietje verdiend denk ik zo! Morgenvroeg, veel te vroeg, heb ik afgesproken om kajaks te laden en dergelijke, want zaterdag vertrek ik naar een wildwaterpiste in Frankrijk. Op deze wildwaterpiste ben ik nog maar één keer geweest. Eentje daar 100km vandaan al meerdere keren.
    Maar goed: meer dan een week kajakplezier! Helaas heb ik deze middag ontdekt dat het kwik niet onder de 30°C zal zakken. De eerste dagen heb ik 36-37°C. Dus ik ga 5 bussen zonnecrème mee moeten nemen en 7 flessen aftersun haha. Mijn vriend stelde al voor om een 'boerka' te maken uit dekbedovertrekken omdat ik zo snel verbrand. Maar dat is niet zo praktisch op een wildwaterpiste haha. Ik moet zo ook nog mijn gear bij elkaar verzamelen, maar dat is moeilijk. Want mijn normale gear is voor rond -5°C tot 15°C, niet 35°C. Maar veiligheid primeert. :'D

    Maar goed, ik heb dus positieve zenuwen omdat ik dus een week kan ontspannen en al die vervelende cliënten en afspraken achter me kan laten. Oh, dit gaat deugd doen! Misschien kom ik nog op mijn woorden terug als ik er straks als een kreeft uit zie, maar dat zijn zorgen voor later! *O*


    Voorbeeldfoto


    Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo vol positieve spanning zat! Maar misschien jullie wel! Wanneer hadden jullie voor het laatst kriebels in je buik? Hebben jullie wilde vakantieplannen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Supervet! Trek je boerka aan en dan snel in het water, equivalent aan een koude handdoek in je nek, lekker verkoelend. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Leuk, veel plezier met kajakken! Geniet van je welverdiende vakantie! *O*


    Ik wil een tuin vol egels

    Veel plezier op vakantie Erica! You deserve it!

    Have fun, als er iemand is die wat rust verdient, dan ben jij het wel!


    Queer zijn is gewoon alles

    Super gaaf! Geniet van je welverdiende vakantie! (: