• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    Ik vind dat je een hele mooie quote-signature hebt van een hele mooie meneer!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik heb je weleens langs zien komen, dus leuk dat je actief op het forum bent. Verder lijk jij mij ook erg aardig. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz! Je bdaypresent has been ordered! *wbw*
    Ik reageer vandaag hopelijk nog op je berichtje, maar verder wil ik even kwijt dat jij fantastisch bent! Zo'n vrolijke, slimme, lieve persoonlijkheid. Je bent echt fabulous! ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yo, je bent een ontzettend lief en dankbaar persoon. Je doet altijd ontzettend je best om toch nog een glimlach op je gezicht te toveren en anderen blij te maken, ook al is dat moeilijk voor jou op dat moment.
    Jij gaat je plekje wel vinden <3


    From these ashes, I will rise

    Suuz - gezellig dat je weer op Q te vinden bent en wat ik me nog kan herinneren ben je echt een schat van een meid!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, je bent gewoon een onwijs leuk persoon en ik ben blij dat ik je gemeet heb. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je bent een goede mod :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hele toffe username ^^


    Caution first, always.

    Ik ken je eigenlijk niet zo goed, maar ik kom je zo veel tegen op het forum en je bent gewoon zo'n gezellig iemand met super toffe usernames!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, je bent echt een lekkerding #yeshomo. Maar je bent ook echt een tof iemand en ik kan niet wachten tot ik je weer zie!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jij hebt altijd de leukste usernames :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick, je bent een topper! Je blijft lekker positief voor een ander zelfs als t niet top met jou gaat. Je bent een luisterend oor, hebt humor en tis allemaal gewoon zo lekker makkelijk met jou. Stay who you are! 🙌


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jij lijkt me zo'n ontzettend lief, beheerst en wijs persoon. Iemand waar je op kunt bouwen en kunt vertrouwen.

    Ik heb echt ontzettend veel bewondering voor je :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Grappig, dat heb ik namelijk ook voor jou. (:
    Volgens mij heb jij heel wat meegemaakt en ben je een heel sterk persoon. Daarnaast heb je hele leuke humor en ben je een gezellige gast!