• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    Yolanda ik vind je zooo'n mooi mens. Je bent echt een schat, je bent zo lief voor iedereen, en je bent gewoon de beste please never change :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wel een leuke sig en profielfoto! ^^ Verder ben jij ook leuk actief op het forum.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind je usernames altijd erg leuk!


    The truth is out there.

    Veeeeerl, you pretty, gorgeous woman die mij in vanalles tagt op FB en andersom.
    Ik ben ontzettend blij dat we elkaar hebben leren kennen. Het is altijd fijn om met je te praten. Of dat nu domme grappen zijn of een serieus gesprek, het kan allemaal. Be you, Veerl, because you are amazing. 😘❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yolanda - je bent een echte een tof persoon en je bent altijd zo lief voor iedereen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind je tattoeage heel tof!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je hebt echt een prachtig profiel, en het is ook heel erg leuk dat je een fan bent van Knopfler!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Leuke sig!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - ik heb echt genoten van de Groningen meeting dat ik je eindelijk in real life heb mogen spreken en ik hoop je nog veel vaker te mogen zien!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, je hebt echt stijl. Like, really.

    Ik vind je echt heel creatief, je kan goed tekenen maar ook wat je tekend is altijd zo lekker creatief :) Je moet er maar op komen ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik zie je de laatste tijd erg vaak verschijnen op het forum, en telkens weet je een glimlach op mijn gezicht te toveren!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik vind je een hele aardige en leuke verschijning op het forum :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Toffe username voor een toffe gozer. Altijd gezellig en fijn om met je te praten. You're fabulous! 🙆


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind je altijd een super tof persoon en bewonder hoe sterk je bent en hoe vriendelijk voor iedereen!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"