• Hi allemaal!

    Op mijn werk is men nog op zoek naar jobstudenten. Zeker deze zomer, nu een paar vaste werknemers op vakantie gaan. Misschien zijn hier Quizletters die graag een zakcentje bijverdienen? :D Of misschien ken je iemand die nog vakantiewerk zoekt? Het bedrijf ligt in Merksem (dichtbij Antwerpen). Als je zin hebt wat bij te verdienen zonder hard te werken, laat me dan zeker iets weten!

    Functie en bedrijf
    Je werkt als onthaalbediende in een voedingsbedrijf.

    Wat zijn je taken?
    De taken zijn easy peasy. Je hebt echt niets van ervaring nodig.

    Mensen ontvangen en doorsturen.
    Telefoon opnemen en meestal moet je dan gewoon doorverbinden. (Zelf gesprekken voeren gebeurt bijna niet, dus no worries.)
    Leveringen aannemen en de besteller een mailtje sturen dat het is aangekomen. (Dit moet niet professioneel opgesteld of zo.)
    Uitzonderlijk eens een taxi of verzending boeken.
    Jezelf bezig houden. :Y)

    Sowieso krijg je nog training voorzien door een vaste werknemer, mogelijk door mij. En er ligt altijd een makkelijke handleiding bij je.

    Sfeer
    Over het algemeen heel rustig. Je zit er alleen dus je kan op zich je eigen ding doen. De radio staat hier doorgaans op. Je mag van zender veranderen of zelf muziek opzetten, geen probleem. :p Op Quizlet zitten doe ik ook de hele tijd. :Y)
    Als je herexamens hebt, kan je hier ook gewoon perfect studeren. :’) We hebben nog een andere student die gewoon studeert wanneer ze hier moet werken.

    Andere voordelen
    ”Professioneler” vakantiewerk dan vakkenvuller op je cv, gratis soep xD, vriendelijke collega’s en je kan in de toekomst weer gecontacteerd worden voor vakantiewerk. ^^

    En ten slotte help je mee aan een goed doel, want als er vervanging voor mij is, kan ik mijn vakantie-aanvraag bevestigd krijgen. (A)

    Als je interesse of vragen hebt, stuur me een pb’tje! Topic delen en rondvragen mag. :$

    Toestemming van de mods


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik zou zo graag willen (als ik zeker zou weten dat ik geen herexamens heb, of misschien een kleintje) maar Antwerpen ligt een beetje uit de buurt :/ Ik zou ook enkel in augustus kunnen, dus ik weet niet of ik echt ben wat jullie zoeken :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Etna schreef:
    Ik zou zo graag willen (als ik zeker zou weten dat ik geen herexamens heb, of misschien een kleintje) maar Antwerpen ligt een beetje uit de buurt :/ Ik zou ook enkel in augustus kunnen, dus ik weet niet of ik echt ben wat jullie zoeken :')

    Jammer van de afstand. :/ Ik denk dat het geen probleem is als je enkel in aug zou kunnen. Wat ze wel fijn vinden, is als ze jobstudenten hebben die ze in de toekomst kunnen blijven contacteren als ze ergens een invaller nodig hebben. ^^ Ik ben niet heel zeker, maar we werken nog met andere bedrijven samen en misschien zijn er ook bedrijven in jouw buurt. Dus als je wil, kan ik je hun contactgegevens wel geven zodat je eens kan horen of ze toch iets hebben daar? ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Jammer van de afstand. :/ Ik denk dat het geen probleem is als je enkel in aug zou kunnen. Wat ze wel fijn vinden, is als ze jobstudenten hebben die ze in de toekomst kunnen blijven contacteren als ze ergens een invaller nodig hebben. ^^ Ik ben niet heel zeker, maar we werken nog met andere bedrijven samen en misschien zijn er ook bedrijven in jouw buurt. Dus als je wil, kan ik je hun contactgegevens wel geven zodat je eens kan horen of ze toch iets hebben daar? ^^

    Ik denk niet dat ik het lef zou hebben om een bedrijf te contacteren als ik niet zeker weet of ze studenten zoeken :') Iig wel bedankt, maar ik ga wss (als ik mn punten ken) in de buurt eens kijken of ze ergens nog mensen nodig hebben.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ah man, dat klinkt wel als een vet baantje zeg haha. Ik sta hele dag in een kledingwinkel rip T-T
    Wou dat Antwerpen dicht bij me in de buurt was, maar helaas.


    A to the Z

    Etna schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat ik het lef zou hebben om een bedrijf te contacteren als ik niet zeker weet of ze studenten zoeken :') Iig wel bedankt, maar ik ga wss (als ik mn punten ken) in de buurt eens kijken of ze ergens nog mensen nodig hebben.
    Nee, je hoeft die bedrijven zelf niet te contacteren. :p Het bedrijf waar ik voor werk, werkt nog samen met andere bedrijven en misschien dat de verantwoordelijke nog vacatures voor jobstudenten heeft openstaan van bedrijven bij jou in de buurt. (Al denk ik dat de kans klein is.) Succes iig. ^^ Je mag me altijd een berichtje sturen als je toch eens wil horen of ze iets voor je hebben.
    Pixielisje schreef:
    Ah man, dat klinkt wel als een vet baantje zeg haha. Ik sta hele dag in een kledingwinkel rip T-T
    Wou dat Antwerpen dicht bij me in de buurt was, maar helaas.
    Haha, het is zeker niet slecht als vakantiewerk. :p Jammer dat het wat ver voor je is. :c


    Ik wil een tuin vol egels