• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Freyr schreef:
    Hnnngg ik heb zin in alcohol en sigaretten en gezelschap maar here I am in joggings with a cat on my lap. How accurate (krul)


    Same here, minus the cat and the joggings maar met bermuda shorts en een konijn.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Clapton schreef:
    (...)

    Same here, minus the cat and the joggings maar met bermuda shorts en een konijn.


    Dat zijn de confronterende momenten waarop je weet dat je onder een anti-sociale steen gaat sterven met zestien geadopteerde katten (of konijnen) *sigh*

    ________

    Zit... je nou met me te flirten? Eh, je bent ruim 13 jaar ouder :')

    [ bericht aangepast op 10 juli 2018 - 22:59 ]

    Freyr schreef:
    (...)

    Dat zijn de confronterende momenten waarop je weet dat je onder een anti-sociale steen gaat sterven met zestien geadopteerde katten (of konijnen) *sigh*


    Hahaha jep, de pijp uit met in de ene hand een blik bier en de andere hand een sigaret (altho ik wel gestopt ben maar goed als je toch dood gaat mag het dan ook wel)
    En op je schoot een konijn of kat :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oke super weird.


    The truth is out there.

    Als Kroatië morgen wint dan heb ik de finale gewoon goed voorspeld. Holy guacamole, where's my money.


    She's imperfect but she tries

    Clapton schreef:
    (...)

    Hahaha jep, de pijp uit met in de ene hand een blik bier en de andere hand een sigaret (altho ik wel gestopt ben maar goed als je toch dood gaat mag het dan ook wel)
    En op je schoot een konijn of kat :D


    Als ik ga dan ga ik met whiskey! Of een jointje, dat is geen slechte manier om je laatste momenten door te brengen.
    Ik ben nooit echt begonnen met roken, ik rook meestal alleen als ik drink. Meestal doe ik ruim een half jaar met een klein pakje, maar nu heb ik er echt zin in :')

    ___________________

    Ok NOW you're getting creepy. Je weet wel dat we ruim 13 verschillen... toch? Weird.

    I thank God for Matt Vladimery. Such a pure man. Made my day complete.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Freyr schreef:
    (...)

    Als ik ga dan ga ik met whiskey! Of een jointje, dat is geen slechte manier om je laatste momenten door te brengen.
    Ik ben nooit echt begonnen met roken, ik rook meestal alleen als ik drink. Meestal doe ik ruim een half jaar met een klein pakje, maar nu heb ik er echt zin in :')


    Ja ik ben gestopt in de zin dat ik nooit meer wat thuis heb, maar als ik ergens uit ga en wat op heb zijn er echt al wel een paar momenten geweest dat ik er eentje aangenomen heb :') Whisky is ook een hele goede ! En so is the joint tbh, maar die maakt niet alleen je sterfdag beter maar je hele leven xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het mooi dat je constant commentaar levert op mijn vriendin terwijl jij weigert de juiste pronouns te gebruiken. But that's none of my business. * sips tea *

    [ bericht aangepast op 10 juli 2018 - 23:31 ]


    This ain't no place for no better man.

    Clapton schreef:
    (...)

    Ja ik ben gestopt in de zin dat ik nooit meer wat thuis heb, maar als ik ergens uit ga en wat op heb zijn er echt al wel een paar momenten geweest dat ik er eentje aangenomen heb :') Whisky is ook een hele goede ! En so is the joint tbh, maar die maakt niet alleen je sterfdag beter maar je hele leven xD


    . . .
    We are a bad influence to the kids on this site

    Freyr schreef:
    (...)

    . . .
    We are a bad influence to the kids on this site


    Muhahaha, nee maar goed alles dat niet op de opium lijst staat is gelukkig in Nederland wel aardig geaccepteerd :)
    En de rest ga ik het ook zeker niet op deze site over hebben nee :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Stoer.


    Waarom. Nee. Gewoon nee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    De gezonde tour waar ik nu op ben doet me wel echt goed, go homemade food :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.