• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)







    [ bericht aangepast op 9 juli 2018 - 15:03 ]

    FRIDERICUS schreef:
    Vraagje uit pure nieuwsgierigheid, voor iedereen die geïnteresseerd is in vrouwen:

    De eeuwige discussie...
    BOOBS OR BUTT?

    Ikzelf ben echt een borstenman, trouwens.

    Uh, both? :Y)


    [ heaven knows ]

    FRIDERICUS schreef:
    Vraagje uit pure nieuwsgierigheid, voor iedereen die geïnteresseerd is in vrouwen:

    De eeuwige discussie...
    BOOBS OR BUTT?

    Ikzelf ben echt een borstenman, trouwens.

    Ik heb nooit de appeal van konten begrepen :') Ik vind een kont er altijd nogal awkward uitzien ofzo? En ik bedenk me dan altijd wat de eerste functie van zo'n kont nog altijd is. Can't help it, man. (krul)


    ars moriendi