• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)







    [ bericht aangepast op 9 juli 2018 - 15:03 ]

    R3HAB schreef:
    Just dropping dis here. opinions? C;


    Klinkt als een goed idee imo.


    26 - 02 - '16

    Dat lijkt mij ook net iets logischer. I mean, je hebt zo die metafoor “beter met losse flodders schieten dan kogels verspillen op een kogelvrij vest” 😅


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    Dat lijkt mij ook net iets logischer. I mean, je hebt zo die metafoor “beter met losse flodders schieten dan kogels verspillen op een kogelvrij vest” 😅


    ^^^

    Freyr schreef:
    (...)

    Autch. Er zit wel echt een heel groot verschil tussen furry's en buttplug tails (en petplay e.d.), verwar dat alsjeblieft niet ^^ Ik heb niks tegen furry's maar ik voel er totaal niks voor hihi

    Oh lol ja, dat weet ik eigenlijk ook wel. Ik ging iets te kort door de bocht. Voor mijzelf associeer ik dat daarmee, vandaar mijn opmerking. Beetje onhandig verwoord.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Benevolence schreef:
    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik wil dit topic wel bij MT :’).


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik wil dit topic wel bij MT :’).
    Same!

    Freyr schreef:
    Ik heb het topic gesloten met een vraag, dus ik post hem gewoon nog een keer (yay!)

    Het is vast al een keertje eerder gevraagd, maar ik ben heel erg benieuwt naar jullie mening over buttplug staarten ^^


    Haha oké, ik ga heel eerlijk zijn. Ik wil er dus ook eentje, maar je hebt alleen die hele grote. Ik wil gewoon een kleintje om een rollenspel te doen en dat het geen pijn doet of zo :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is mss een beetje stom, maar ik ben enorm kietelachtig wanneer mijn vriend me oraal wil bevredigen. Zijn er nog dames die daar last van hebben eventueel?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    Het is mss een beetje stom, maar ik ben enorm kietelachtig wanneer mijn vriend me oraal wil bevredigen. Zijn er nog dames die daar last van hebben eventueel?


    Geen dame maar had dat ook wel ja.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hendrix schreef:
    (...)

    Geen dame maar had dat ook wel ja.


    Haha oeps.
    En hoe heb je dat opgelost of aangepakt? Want we doen dat allebei wel graag maar ik kan absoluut niet tegen kietelen :’)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    (...)

    Haha oeps.
    En hoe heb je dat opgelost of aangepakt? Want we doen dat allebei wel graag maar ik kan absoluut niet tegen kietelen :’)


    Nou niet eigenlijk dat was right around the time we broke up.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Altomare schreef:
    Het is mss een beetje stom, maar ik ben enorm kietelachtig wanneer mijn vriend me oraal wil bevredigen. Zijn er nog dames die daar last van hebben eventueel?


    Was het bij mij maar kietelig... Doet bij mij juist tering veel pijn :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Altomare schreef:
    Het is mss een beetje stom, maar ik ben enorm kietelachtig wanneer mijn vriend me oraal wil bevredigen. Zijn er nog dames die daar last van hebben eventueel?

    Ik persoonlijk niet, maar zet hij wel genoeg druk? En heb je hier ook last van als hij alleen zijn vingers gebruikt?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    (...)
    Ik persoonlijk niet, maar zet hij wel genoeg druk? En heb je hier ook last van als hij alleen zijn vingers gebruikt?


    Ja hoor, het is zo eerder de huid rondom, zoals wanneer hij mijn bovenbenen kust ofzo. En dan heb ik er geen last van. Ik heb er ook niet echt altijd last van, het is de ene keer wel en de andere keer niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wou graag eventjes iets bespreken met jullie.
    Ik heb al zes jaar een goede relatie met mijn lief. Op alle vlakken zit onze relatie goed, alleen heeft hij iets meer zin in seks dan mij precies. Dat is eigenlijk al heel onze relatie lang zo. We proberen om de twee à drie dagen iets seksueel te doen en dat is voor mij eigenlijk al vrij veel, dus als ik geen zin heb, dan bevredig ik hem (met plezier) zonder dat hij aan mij zit. Dat vind ik prima zo.
    Maar soms als we dan knuffelen legt hij zijn hand tussen mijn benen en begint hij druk uit te oefenen op mijn vagina. Ik vind dat eigenlijk altijd heel irritant en ik word daar totaal niet geil van. Dat maak ik hem dan ook duidelijk. Meestal is hij dan geïrriteerd, maar ik heb daar echt geen behoefte aan en dat is voor hem iets onbegrijpbaar. Ik wil gewoon knuffelen, oké?
    Ik moet wel zeggen, als er een klein weekje tussenzit kan ik écht wel genieten van seks, maar om de twee/drie dagen én random aanrakingen verpest het intense gevoel voor mij.

    We hebben hier al talloze gesprekken over gehad en uiteindelijk zijn we samen tot verbeteringen gekomen, maar vaak is er nog geïrriteerdheid en als er dan echt discussies over onze relatie zijn dan blijft dit als pijnpunt terug komen.

    Ik neem de pil, dus ik hoop echt dat mijn verlaagd libido daardoor komt en dat het ooit wel een keer beter wordt, maar damn. We gaan binnenkort samenwonen en ik heb schrik dat dit iets is dat onze hele relatie lang een pijnpunt gaat blijven. Hij hecht veel belang aan seks en daar heb ik alle respect voor, maar soms 'voel' ik het gewoon niet.

    Klinkt dit voor jullie herkenbaar? Ik wou dit gewoon even van me afschrijven en ik ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen hierover.


    Let the Night embrace you