• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)







    [ bericht aangepast op 9 juli 2018 - 15:03 ]

    ^Oh ja, enorm herkenbaar. Mijn libido ligt onder het vriespunt, terwijl dat van mijn vriend enorm hoog is. Ik heb zelfs geprobeerd om te wisselen van pil, maar het hielp niet. We hebben er nog steeds niet echt een oplossing voor gevonden, maar ik denk dat je ook deels moet aanvaarden dat het zo is. Ik ga nooit zoveel 'zin' hebben als mijn vriend en dat is oké. Er is geen wet die bepaalt hoe vaak je het in een week moet doen ofzo :'D zolang jij en je vriend je er maar comfortabel bij voelen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ^ Thanks! Toch al een opluchting dat ik niet de enige ben.
    Hoe gaan jullie daar samen mee om buiten het feit dat jullie aanvaarden dat het zo is? Hebben jullie dan effectief weinig seksuele handelingen of zoeken jullie naar een gouden middenweg waarbij je soms wel eens toegeeft aan seks ook al 'voel' je het niet? *curious*


    Let the Night embrace you

    Voor mij ook herkenbaar, of ja, toch toen ik nog een relatie had. In het begin gaf ik dan wel eens toe, zelfs als ik echt geen zin had, maar ik werd daar eigenlijk alleen maar slechtgezind van omdat ik me 'gebruikt' voelde. Daarna ben ik dus meer rekening gaan houden met mijn eigen gevoel, want hij had er natuurlijk ook niets aan als ik boos op hem was nadat we seks hadden gehad :'). Hij moest dus basically aanvaarden dat hij niet zo veel seks zou krijgen bij mij als bij iemand anders en dat was (vooral in het begin) moeilijk voor hem, maar hij begreep het ook wel. Het verschil in libido is trouwens niet de reden dat het tussen ons is misgelopen (lol just saying), dus zolang jullie er genoeg open over praten, kan het zeker wel werken, hoor!


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Benevolence schreef:
    Voor mij ook herkenbaar, of ja, toch toen ik nog een relatie had. In het begin gaf ik dan wel eens toe, zelfs als ik echt geen zin had, maar ik werd daar eigenlijk alleen maar slechtgezind van omdat ik me 'gebruikt' voelde. Daarna ben ik dus meer rekening gaan houden met mijn eigen gevoel, want hij had er natuurlijk ook niets aan als ik boos op hem was nadat we seks hadden gehad :'). Hij moest dus basically aanvaarden dat hij niet zo veel seks zou krijgen bij mij als bij iemand anders en dat was (vooral in het begin) moeilijk voor hem, maar hij begreep het ook wel. Het verschil in libido is trouwens niet de reden dat het tussen ons is misgelopen (lol just saying), dus zolang jullie er genoeg open over praten, kan het zeker wel werken, hoor!


    Jep, dit. Ik ga absoluut geen seks hebben als ik hier geen zin in heb. Voor mijn vriend is het ook niet leuk als hij aanvoelt dat ik niet wil. We hebben dus alleen seks wanneer ik zin heb en ja, dat komt heel weinig voor. Maar als het dan voorkomt, is de seks wel geweldig (krul).
    Zoals hierboven al wordt aangegeven, is communicatie ongelooflijk belangrijk. Mijn vriend geeft aan wanneer hij gefrustreerd is door het gebrek aan seks en ik geef aan wanneer ik wel of geen zin heb. Op die manier loopt onze relatie al anderhalf jaar op rolletjes!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ben je blij?

    Ik moest vandaag voor de eerste keer een uitstrijkje laten nemen bij de dokter en jeeezes, dat doet pijn? Zelfs bij het plassen, na 5 uur. Is dat normaal?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2018 - 21:02 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit is een rare vraag, maar is hier is het toepasselijk.

    Is hier iemand wel eens klaar gekomen? Met namens een orgasme gehad?

    filosofie schreef:
    Dit is een rare vraag, maar is hier is het toepasselijk.

    Is hier iemand wel eens klaar gekomen? Met namens een orgasme gehad?

    Zo vaak...

    filosofie schreef:
    Dit is een rare vraag, maar is hier is het toepasselijk.

    Is hier iemand wel eens klaar gekomen? Met namens een orgasme gehad?


    Ook al vaak. Bedoel je hiermee door seks of zelfbevrediging of allebei?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    (...)

    Ook al vaak. Bedoel je hiermee door seks of zelfbevrediging of allebei?


    Kan allebei!

    Saillant detail: ik vind het niet lekker om aan mezelf te zitten, dus de enige manier voor mij om klaar te komen, is de vinger van mijn vriend (cat)

    ikke.


    No growth of the heart is ever a waste

    ^Wat zijn jullie stoute dames^

    [ bericht aangepast op 21 aug 2018 - 14:44 ]

    ^ Die reactie vind ik ongepast. Dit topic is er om vragen te stellen en ervaringen te delen, niet voor dat soort opmerkingen. Als je vragen wil stellen: prima, maar met dit soort opmerkingen mag je naar een andere site gaan.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2018 - 14:32 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    ^ Die reactie vind ik ongepast. Dit topic is er om vragen te stellen en ervaringen te delen, niet voor dat soort opmerkingen. Als je vragen wil stellen: prima, maar met dit soort opmerkingen mag je naar een andere site gaan.

    Amen

    // OT

    Ik heb een beetje een gênante vraag. Ik loop al zeer lang met bepaalde klachten rond en vandaag heb ik naar de HA gebeld. Het blijkt (zoals ik eerder vandaag ook op internet las) een vaginale schimmelinfectie te zijn.
    Nu schaam ik me een beetje, maar er is me verteld dat ik lang niet de enige vrouw ben met deze klachten. Hebben jullie ook ooit een vaginale schimmelinfectie gehad of kennen jullie mensen in je omgeving die daar ervaring mee hebben?