• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Wolkenkasteel || Anna || Donker en 00:15 || 2763 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Stenenlikker || Belle || Athanatos || 2177 / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 14,5k / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.7K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 0 / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 3982 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2018 - 22:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oke, mooi!

    Wordwar van 21u30 tot 22u30 dus voor wie wilt joinen! (Ik wordwar zelf tot 23uur. Dus voor wie nog een half uurtje de extra mile wilt gaan, feel free to join that as well.)
    - WHEN YOU DROP THE PEN: State your wordcount + je favoriete zin uit het juist geschreven stuk!!!


    A to the Z

    Succes, sprintende mensen! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    In het uur 656 woorden geschreven
    Beetje teleurstellend, maar tussendoor ook muziek uitgekozen om me in de sfeer te brengen en research moeten doen.
    Ik ben gewoon bij een lastig stuk om echt goed wordwar te doen :')
    Nu 1.917 woorden in totaal

    [ bericht aangepast op 10 aug 2018 - 22:39 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb uiteindelijk ongeveer van 21:50 tot 23:00 uur mee gedaan en ben tot 1801 woorden gekomen, met dit stukje als mijn favoriet:

    Ik kon vechten of vluchten en dit keer zou ik niet wegrennen. Ik koos leven.


    Thanks guys, moeten we vaker doen! *O*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Pffff, ik heb nog 0,0 aan mn verhaaltje geschreven. Niet goed van me, maar helaas moet ik ook een beetje opnieuw beginnen na wat kritiek van een proeflezer..


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    @Rewritten: Nee dat is vet goed hoor, zeker met research erbij en alles!
    @Elise: Ah wat een wordcount zeg! You go girl! You're on a roll. ;D Dat is echt snel! Congrats, you won this wordwar!

    Ik heb namelijk van 21u30 tot 23u00 geschreven en ik heb 1374 woorden gehaald. Ik schreef een backstory-dialoog hehe. Dus dat was heel erg fun maar ik moest even denken ook. Ik ben blij dat ik gewordward heb met jullie want ik was even niet meer in de flow. Moeten we vaker doen idd! Laat maar weten wanneer jullie up zijn!
    Mijn favoriete deel is eigenlijk de afsluiter van het hoofdstuk (ik heb er zojuist één kunnen afwerken door de wordwar yesss):

          "Ik wist meteen op dat moment dat hij ook niemand meer had. Ik wist dat ik moest blijven. Voor hém. Ik wist toen al dat zolang we elkaar zouden hebben, het allemaal wel goed zou komen.”
          “En nu?” vraag ik voorzichtig.
          “Nu? Nu ben ik hem kwijt.”


    A to the Z

    Catmint schreef:
    Pffff, ik heb nog 0,0 aan mn verhaaltje geschreven. Niet goed van me, maar helaas moet ik ook een beetje opnieuw beginnen na wat kritiek van een proeflezer..

    Hoezo helemaal opnieuw beginnen na kritiek van één proeflezer? :o
    It's only one opinion, you know. En je weet of je weet misschien niet welk advies er altijd gegeven wordt: schrijf voor 1 persoon (jezelf, je oma, je moeder, je vader, je broer, je zus, maakt niet uit. ) Je kan niet iedereen pleasen.
    Als je toch nog een extra proeflezer zou willen raadplegen, mijn pb staat open. Ik help je graag als dat je helpt om terug gemotiveerd te raken voor Qamp!


    A to the Z

    Iemand zin in nog een wordwar vandaag? :D
    Kwestie om die wordcount toch naar boven te krijgen voor morgen. ;)


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Iemand zin in nog een wordwar vandaag? :D
    Kwestie om die wordcount toch naar boven te krijgen voor morgen. ;)

    Ik misschien. Moet een scène schrijven en stel het al 2 dagen uit :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hawks schreef:
    (...)
    Ik misschien. Moet een scène schrijven en stel het al 2 dagen uit :')


    Welk uur lukt het best voor jou?


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Welk uur lukt het best voor jou?

    Normaal gezien zowat ieder uur in de namiddag, 's avonds gaat wel niet, dan hebben we bezoek hier :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik stem ook in voor een wordwar


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Terwijl ik weer vrolijk verder ga met het uitstellen van het herschrijven (stoute ik XD) wilde ik een outline maken voor mijn eerste horror verhaal. Ik wilde het eens proberen met de Snowflake Methode en die begint met het maken van een samenvattende zin. Maar wat ik ook doe, die samenvattende zin klinkt zoooooo cliché, I can't take it. En dat terwijl ik net trots was op het feit dat mijn verhaal zo origineel was ):
    "Wanneer een jongen en zijn moeder verhuizen, gebeuren er akelige dingen in hun nieuwe huis." --> het klinkt echt zo als het typische 'gezin verhuist naar een huis met een geest', maar dat huis heeft NIETS met de horror te maken, maar de verhuizing wel, want dat zorgt voor extra spanning tussen de personages die nodig is en *zucht*
    Wrm is een goede samenvattende zin maken zo moeilijk? :c
    Edit:
    Poging twee: "Een moeder en haar zoon verhuizen voor een nieuwe start, maar hun verleden blijft hen achtervolgen." --> zo klinkt het als een drama ipv een horror, wrm is dit so hard ):

    [ bericht aangepast op 11 aug 2018 - 13:36 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wie doet er mee met een wordwar van 15.00 tot 16.00?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Wie doet er mee met een wordwar van 15.00 tot 16.00?

    Me! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.