• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Wolkenkasteel || Anna || Donker en 00:15 || 2763 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Stenenlikker || Belle || Athanatos || 2177 / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 14,5k / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.7K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 0 / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 3982 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2018 - 22:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hawks schreef:
    (...)
    Weer iets bijgeleerd haha, bij aangeboren afwijkingen was ik zelf nog niet gekomen :')


    Alles kan met een fout in de gen, maar ik wist niet dat het serieus bestond :')

    Hier had ik het gevonden


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Alles kan met een fout in de gen, maar ik wist niet dat het serieus bestond :')

    Hier had ik het gevonden

    Oh ja, bestaat dus echt. Met een afwijkend gen is idd best veel mogelijk, maar een volledig orgaan dat ontbreekt is nieuw voor me haha. Er staat wel bij dat het zeldzaam is, dus miss dat het daarom zo ongekend is. Maar zouden ze zoiets echt kunnen zien bij een routineonderzoek, vraag ik me af. Of ja, ik weet niet wat ze daar gemiddeld doen, ben zelf nog nooit bij de gynaecoloog geweest :')

    En is dat dan ook volledige onvruchtbaarheid? Want op zich is er niets mis met de eicellen, die zouden ze dus op zich wel kunnen oogsten :')

    [ bericht aangepast op 8 aug 2018 - 21:56 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hawks schreef:
    (...)
    Oh ja, bestaat dus echt. Met een afwijkend gen is idd best veel mogelijk, maar een volledig orgaan dat ontbreekt is nieuw voor me haha. Er staat wel bij dat het zeldzaam is, dus miss dat het daarom zo ongekend is. Maar zouden ze zoiets echt kunnen zien bij een routineonderzoek, vraag ik me af. Of ja, ik weet niet wat ze daar gemiddeld doen, ben zelf nog nooit bij de gynaecoloog geweest :')

    En is dat dan ook volledige onvruchtbaarheid? Want op zich is er niets mis met de eicellen, die zouden ze dus op zich wel kunnen oogsten :')


    Shht niet m'n boek spoilen :')
    Ze is doorgestuurd door de huisarts omdat ze probeert zwanger te worden en dat niet lukt :') De gynaecoloog heeft net ontdekt dat haar eileiders ontbreken(of iig heeft hij een vermoeden) door een inwendige echo en wil nu een hysterosalpingografie maken (soort röntgenfoto waarop je de baarmoeder en de eileiders kunt zien.
    Lang leve google :') en uren research doen


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    432 woorden geschreven en hoofdpijn vanwege de vele research, maar ik ben erover uit :') bedankt voor de hulp!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Vandaag (of nouja gisteren laat ik maar zeggen) niet geschreven. Ik hoop later vandaag dus wel nog een beetje te schrijven maar ik denk het niet.

    Deze research hierboven doet me denken aan het feit dat ik ook nog serieus wat research moet gaan doen naar opium en de opiumoorlogen. Moest iemand wat afweten daarvan, hit me up haha


    A to the Z

    FOR ALL MY QAMP HOMIES:



    I'm in a bit of a slump met mijn soty dat ik het even echt niet voel om daar verder aan te schrijven. Dus ik ga even focussen op het bedenken van een nieuw verhaal lol


    A to the Z

    Mag ik half augustus nog even mee op Qamp? Ik moet echt weer motivatie hebben :/

    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 10K


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Mag ik half augustus nog even mee op Qamp? Ik moet echt weer motivatie hebben :/

    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 10K


    Natuurlijk! Iedereen is welkom!
    ----
    Oké i cheated myself en ik heb mijn wordcount van 1500 naar 1000 woorden per dag gezet als doelstelling. Want ik zat al vier dagen hopeloos achterop. Dus nu ben ik wel terug op schema hahahhahaha #allesomdemotivatietebehouden


    A to the Z

    Ai, ik begon de maand zonder dat ik precies wist waar ik aan wilde schrijven, en vervolgens ben ik... soort van vergeten dat ik deze grootste 30k plannen had, geloof ik, oh gosh. Ik heb wel íéts geschreven, maar ik denk dat het maximaal 1-2k is. Misschien dat ik morgen een herstart kan maken.

    Het is wel leuk om te zien dat er mensen zijn die wel echt al stappen hebben gezet! Ik ben trots op jullie, Q. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Natuurlijk! Iedereen is welkom!


    Thanks!
    Heeft er iemand vanavond zin in een word war?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    (...)

    Thanks!
    Heeft er iemand vanavond zin in een word war?


    Im in!!
    Wou gisteren schrijven maar er was wat tussen gekomen.. dus vanavond hard aan het werk


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Yes, ik wil ook! Hoe laat past voor jullie? Ik moet nog eten dus kan sowieso pas na 21u wss :(


    A to the Z

    Rond 21:30 dan? Later kan voor mij ook wel!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Rond 21:30 dan? Later kan voor mij ook wel!


    Is goed voor mij! Kunnen we tot 22u30 of eventueel zelfs tot 23uur doen? ;p


    A to the Z

    Als ik mijn ogen kan open houden van een week werk zal ik er ook zijn om 21:30


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face