• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Wolkenkasteel || Anna || Donker en 00:15 || 2763 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Stenenlikker || Belle || Athanatos || 2177 / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 14,5k / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.7K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 0 / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 3982 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2018 - 22:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    @Dazai: Ja, moeilijk he? :( Ik laat het voorlopig maar zo staan en als ik ooit de juiste oplossing weet, dan laat ik het weten haha

    OKE OKE OKE
    Waar ik gisteren dus helemaal niet in de schrijfmodus was en eigenlijk de afgelopen dagen ook wel rusty was, omdat ik écht op een moeilijk punt zat waar ik gewoon even niet aan uit leek te kunnen komen, ben ik nu gewoon echt helemaal back in the game
    of zo voelt het toch
    Ik heb dat prutstuk van gisteren opgewerkt van 1330 woorden naar de volle 3345 en ik heb dus ruim 2k geschreven vandaag
    Ik ben echt zo blij dat ik op mijn eentje uit deze schrijfslump ben geraakt echt jezus niet normaal
    ik voelde me er echt zo down en gewoon niet gemotiveerd door.
    Nog 300 woorden en dan ben ik vandaag trouwens ook op mijn wordgoal volgens mijn planning, maar ik wil vanavond sowieso nog even goed gaan zitten om te schrijven dus wie weet dat ik vanavond nog eens een goede schrijfsessie kan verzetten. Ik ben iig wel weer excited en dat is het belangrijkste :D


    A to the Z

    Ah, Laura, wat fijn!!

    Iemand een wordwar van 20:00 tot 21:00?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wooohoooo ik heb vandaag 2,4k aan woorden geschreven!
    Ik eindig voor vandaag op een punt waar ik wel weet hoe ik verder kan gaan en inspiratie voor heb, kwestie dat het morgen ook gewoon lekker vlot. :D

    Hoe was jullie dag 3? :D

    Zullen we morgenavond een grote wordwar doen? Of kunnen er meer mensen op zondag?


    A to the Z

    Ik heb gisteren opnieuw niet geschreven. Vandaag moet ik minstens 100 woorden schrijven, anders schrijf ik deze hele maand niets meer. Dat zou sad zijn.

    Goed bezig, Lau!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Lang leve wifi die Q gewoon niet wilde laden gisteren waardoor ik geen woord heb kunnen schrijven 😭


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb vanochtend weer wat geschreven en tbh ben ik echt trots op m’n story, man.
    I’m on a roll.

    Hopelijk hebben jullie ook een goede schrijfdag? Wat zijn jullie struggles? Deel je trotse momenten!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh, super Anna! :D
    @Nessie: aww, balen, maar don't panic! Dat haal je wel in!

    Iemand zin in een activiteit vanavond?


    A to the Z

    Yess, ik ben wel in voor een wordwar ^^


    Stenenlikker

    Wat dachten jullie van een grote wordwar? Schrijven tot einde van vandaag (23:59:59) en zoveel mogelijk woorden? :D


    A to the Z

    Ik ga alleen halfuurtje schrijven. Wil ook nog the Mummy kijken :')


    Stenenlikker

    Awww, jammer :(
    Nou ja, ik schrijf sowieso vanavond van +-21 tot 1u of zo wss. Dus als iemand dan ook schrijft en zin heeft in een wordwar of een leuke chat ondertussen om elkaar aan te moedigen, stuur maar :p

    Lol, als iemand sad music suggesties heeft stuur gerust door want ik moet in de sad-mood komen haha. Best nog lastig als je zelf hele dag heel vrolijk bent geweest haha


    A to the Z

    1721 woorden vandaag, woosh we're on a roll. En ik kon er meer uit krijgen waarschijnlijk, maar ik was even preoccupied waardoor ik niet kon schrijven. Ik zit nu ook midden in een hoofdstuk waar ik zeker meteen mee aan de slag kan gaan weer morgen, so i'm happy. C;

    Hoe was jullie schrijfdag?
    Het is hier even stil. Hopelijk komt dat gewoon door het weekend? Don't give up guys! x


    A to the Z

    Ik heb gisteren niet veel geschreven. Heb geen idee hoeveel, maar ik denk rond de twee-/driehonderd. Ik bleef onverwachts bij m’n moeder slapen en had ook m’n laptop niet mee enzo. Maar vandaag hoop ik weer te schrijven en dit topic bij te werken.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb gister maar zo'n 250 woorden geschreven, maar ik heb wel nog wat inspiratie gekregen door de film die ik keek ^^


    Stenenlikker

    Herschrijven be like:
    Eerste hoofdstuk: dit is eigenlijk nog redelijk goed.
    Tweede hoofdstuk: heeft dit hoofdstuk wel nut?
    Derde hoofdstuk: dit hoofdstuk is enkel gemaakt voor personage-interactie, mag dat wel? Heb ik geen actie nodig?
    Vierde hoofdstuk: is dit een vermomde infodump?
    Vijfde hoofdstuk: als ik zo doorga is straks ieder hoofdstuk nutteloos ugh
    Zesde hoofdstuk: dit is zo slecht, help me
    Hoofdstuk zeven: i can't to this anymore... *cries in a corner*

    Trouwens, dit is een oprechte vraag. Mijn personages moeten een beetje vrienden worden enzo voordat ze samen in het avontuur kunnen stappen. Nu heb ik een paar hoofdstukken waar ze elkaar iets beter leren kennen, met 1 spannend momentje. Ze doen wel stuff enzo, dus het is niet puur introductie, maar kan zoiets? Want ik vind het zelf wel tof om te lezen, maar miss is dat gewoon mijn auteur-kant die van mijn personages houdt en ze gwn graag bezig ziet :')

    [ bericht aangepast op 5 aug 2018 - 11:33 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.