• Wat ben ik toch geweldig met titels, I know.
    Anyway, ik zit met een hoofdstuk waar ik over twijfel, met Q-buds die ik al veel te vaak heb gevraagd en afwezige bèta's. No offence tho, I appreciate all of you. Like, a lot.
    Goed, nu heb ik al heel vaak om feedback gevraagd en ik ben niet de enige, want er zijn vele topics. Ik wil ook niet de hele tijd dezelfde mensen vragen, want ik zou zat van mezelf worden tbh. Welke optie hou je dan over? Juist, een algemeen topic waar iedereen feedback kan vragen.

    Laten we één kleine regel opstellen: Je mag alleen feedback vragen als je een ander hebt geholpen. Dit klinkt hard en ik vind het zelf ook heel naar om neer te zetten enzo, maar ik zie al een topic voor me met allemaal mensen die feedback nodig hebben en allemaal worden genegeerd. En dat is dan ook weer niet de bedoeling.

    Mijn feedbackvraagje: Ik zit met een (triggerend! suicide) hoofdstuk van 1080 woorden waar ik een vraagje over heb. Help a girl out, please.


    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 17:57 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik zou het heel leuk vinden om te helpen! Ikzelf heb alleen geen feedback nodig atm en ik heb vanavond/morgen pas tijd om ernaar te kijken


    From these ashes, I will rise

    MT! I need this c:
    Ik zou je hoofdstukje wel willen lezen, maar ik heb 0 ervaring met verhalen die zelfmoord omvatten, dus ik weet niet of mijn feedback nuttig zou zijn :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Thank you!
    Kunnen jullie me je e-mailadres misschien even pb'en? Dan kan ik m'n hoofdstukje sturen.
    En @Dazai, als je feedback wil, hmu. Ik kan wel wat lezen ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wolkenkasteel schreef:
    Thank you!
    Kunnen jullie me je e-mailadres misschien even pb'en? Dan kan ik m'n hoofdstukje sturen.
    En @Dazai, als je feedback wil, hmu. Ik kan wel wat lezen ^^

    Ik heb momenteel niet echt feedback nodig op een specifiek hoofdstuk, dus ik denk niet dat je kunt helpen (tenzij je zin hebt om een heel manuscript te lezen, haha), maar dit topic kan zeker en vast wel handig zijn als ik twijfel over bepaalde hoofdstukken in de toekomst (wat hoe dan ook gaat gebeuren haha XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Onderhand wel ervaringsdeskundige op dit gebied dus wil je hoofdstuk wel lezen, alleen grammaticaal zal je niet veel aan me hebben gezien m'n hoogst genoten opleiding basisschool was xD


    Edit : Ik schrijf zelf geen verhalen maar ben wel bezig met mijn gedichtenbundel is dat hier ook oke?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 18:38 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hendrix schreef:
    Onderhand wel ervaringsdeskundige op dit gebied dus wil je hoofdstuk wel lezen, alleen grammaticaal zal je niet veel aan me hebben gezien m'n hoogst genoten opleiding basisschool was xD


    Edit : Ik schrijf zelf geen verhalen maar ben wel bezig met mijn gedichtenbundel is dat hier ook oke?


    Hahaha, het gaat vooral om de inhoud en hoe realistisch het is. Als je wil helpen, zou chill zijn. In kan het via whatsapp sturen, maar als je je e-mail wil sturen is dat ook ok? Lemme know.

    Ik vind gedichten ook zeker feedbackwaardig. Echter heb ik absoluut geen verstand van gedichten, dus ik zal je niet kunnen helpen, maar er zullen vast mensen zijn die je wel kunnen helpen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wolkenkasteel schreef:
    (...)

    Hahaha, het gaat vooral om de inhoud en hoe realistisch het is. Als je wil helpen, zou chill zijn. In kan het via whatsapp sturen, maar als je je e-mail wil sturen is dat ook ok? Lemme know.

    Ik vind gedichten ook zeker feedbackwaardig. Echter heb ik absoluut geen verstand van gedichten, dus ik zal je niet kunnen helpen, maar er zullen vast mensen zijn die je wel kunnen helpen.


    App maar raak. Ja inhoudelijk kan ik je wel helpen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    MTMTMT
    Anna, girl, ur on a roll today hun yesss

    Ik zou je graag willen helpen hebben, maar ik ben niet echt de geschikte persoon voor zo'n zwaar thema denk ik. Tenzij het over schrijfstijl of zoiets gaat? Of over hoe het hoofdstuk aankomt? Dan wil ik gerust proberen helpen!


    A to the Z

    Ik zet hier even een mt ^^ ik help graag met proeflezen, maar heb de komende dagen geen tijd.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik wil je ook wel helpen, maar als het over grammatica/spelling gaat ben ik denk ik niet de geschikte persoon. (fish)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 22:20 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb je inmiddels mijn comments teruggestuurd via de mail!


    From these ashes, I will rise

    Heeft er nog iemand feedback nodig? Ik wel!

    Even ter verduidelijking: Het is de 'flaptekst' van een mogelijk nieuw verhaal van me. Als je dit zou leest, zou je het verhaal dan willen lezen? Waarom wel? Waarom niet? Pls help.

    Doodsangsten hoeven twaalfjarige meisjes niet uit te staan. Elif is echter een uitzondering op die regel. Haar ouders herinneren zich de druilerige dag in maart als de dag van gisteren, maar het is inmiddels alweer vijf jaar geleden. In een fractie van een seconde kan alles veranderen en dat weet het gezin maar al te goed.
          Het regende, de winkels stonden op het punt te sluiten en het laatste velletje wc-papier was gebruikt. Elif werd nog even gauw voor sluitingstijd naar de winkel gestuurd en kwam nooit meer terug. Tot op de dag van vandaag – vijf verschrikkelijke jaren later – haat Elifs moeder zichzelf met alles wat ze in zich heeft, omdat ze zelf niet even gauw die kloterollen is gaan halen – zoals ze het zelf benoemt.
          Er kan alleen maar gegokt worden wat zich die dag heeft afgespeeld. Alleen Elif weet wat er is gebeurd – en Twan Gerritsen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Donderwolk schreef:
    Heeft er nog iemand feedback nodig? Ik wel!

    Even ter verduidelijking: Het is de 'flaptekst' van een mogelijk nieuw verhaal van me. Als je dit zou leest, zou je het verhaal dan willen lezen? Waarom wel? Waarom niet? Pls help.

    Doodsangsten hoeven twaalfjarige meisjes niet uit te staan. Elif is echter een uitzondering op die regel. Haar ouders herinneren zich de druilerige dag in maart als de dag van gisteren, maar het is inmiddels alweer vijf jaar geleden. In een fractie van een seconde kan alles veranderen en dat weet het gezin maar al te goed.
          Het regende, de winkels stonden op het punt te sluiten en het laatste velletje wc-papier was gebruikt. Elif werd nog even gauw voor sluitingstijd naar de winkel gestuurd en kwam nooit meer terug. Tot op de dag van vandaag – vijf verschrikkelijke jaren later – haat Elifs moeder zichzelf met alles wat ze in zich heeft, omdat ze zelf niet even gauw die kloterollen is gaan halen – zoals ze het zelf benoemt.
          Er kan alleen maar gegokt worden wat zich die dag heeft afgespeeld. Alleen Elif weet wat er is gebeurd – en Twan Gerritsen.


    Ik zou dit stuk weglaten voor de rest spreekt het me wel aan. (Als je dan bang bent dat het te over komt kan je altijd nog klote voor de rollen weghalen maar mij stoorde het niet).


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Donderwolk schreef:
    Heeft er nog iemand feedback nodig? Ik wel!

    Even ter verduidelijking: Het is de 'flaptekst' van een mogelijk nieuw verhaal van me. Als je dit zou leest, zou je het verhaal dan willen lezen? Waarom wel? Waarom niet? Pls help.

    Doodsangsten hoeven twaalfjarige meisjes niet uit te staan. Elif is echter een uitzondering op die regel. Haar ouders herinneren zich de druilerige dag in maart als de dag van gisteren, maar het is inmiddels alweer vijf jaar geleden. In een fractie van een seconde kan alles veranderen en dat weet het gezin maar al te goed.
          Het regende, de winkels stonden op het punt te sluiten en het laatste velletje wc-papier was gebruikt. Elif werd nog even gauw voor sluitingstijd naar de winkel gestuurd en kwam nooit meer terug. Tot op de dag van vandaag – vijf verschrikkelijke jaren later – haat Elifs moeder zichzelf met alles wat ze in zich heeft, omdat ze zelf niet even gauw die kloterollen is gaan halen – zoals ze het zelf benoemt.
          Er kan alleen maar gegokt worden wat zich die dag heeft afgespeeld. Alleen Elif weet wat er is gebeurd – en Twan Gerritsen.


    Het klinkt wel aantrekkelijk en ik zou dit wel gaan lezen! Het maajt me best wel nieuwsgierig wat er is gebeurt, zeker die laatste ' - en Twan Gerritsen'.
    Alleen geven de eerste twee stukjes me het idee dat het geschreven is vanuit het perspectief van de moeder, en het laatste stukje dat het vanuit Elif is geschreven. (Ik neem in ieder geval aan dat het is geschreven vanuit Elif), maar dan zou ik dat misschien een beetje veranderen. Ik weet niet goed in welk opzicht je het zou kunnen aanpassen... ik ben hier ook niet goed in lol. Misschien zou je de zin die dikgedrukt is kunnen aanpassen, dat scheelt denk ik al best veel.

    Maar al met al zou ik ben ik hier al best wel benieuwd naar!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Donderwolk schreef:
    Heeft er nog iemand feedback nodig? Ik wel!

    Even ter verduidelijking: Het is de 'flaptekst' van een mogelijk nieuw verhaal van me. Als je dit zou leest, zou je het verhaal dan willen lezen? Waarom wel? Waarom niet? Pls help.

    Doodsangsten hoeven twaalfjarige meisjes niet uit te staan. Elif is echter een uitzondering op die regel. Haar ouders herinneren zich de druilerige dag in maart als de dag van gisteren, maar het is inmiddels alweer vijf jaar geleden. In een fractie van een seconde kan alles veranderen en dat weet het gezin maar al te goed.
          Het regende, de winkels stonden op het punt te sluiten en het laatste velletje wc-papier was gebruikt. Elif werd nog even gauw voor sluitingstijd naar de winkel gestuurd en kwam nooit meer terug. Tot op de dag van vandaag – vijf verschrikkelijke jaren later – haat Elifs moeder zichzelf met alles wat ze in zich heeft, omdat ze zelf niet even gauw die kloterollen is gaan halen – zoals ze het zelf benoemt.
          Er kan alleen maar gegokt worden wat zich die dag heeft afgespeeld. Alleen Elif weet wat er is gebeurd – en Twan Gerritsen.

    Heel eerlijk? Nee - na de tweede zin was je me al kwijt. De hele tweede alinea is me eigenlijk te lang. De eerste en laatste zin trekken me wel erg aan tho (blush)


    There are poems inside of you that paper can't handle