• Wat ben ik toch geweldig met titels, I know.
    Anyway, ik zit met een hoofdstuk waar ik over twijfel, met Q-buds die ik al veel te vaak heb gevraagd en afwezige bèta's. No offence tho, I appreciate all of you. Like, a lot.
    Goed, nu heb ik al heel vaak om feedback gevraagd en ik ben niet de enige, want er zijn vele topics. Ik wil ook niet de hele tijd dezelfde mensen vragen, want ik zou zat van mezelf worden tbh. Welke optie hou je dan over? Juist, een algemeen topic waar iedereen feedback kan vragen.

    Laten we één kleine regel opstellen: Je mag alleen feedback vragen als je een ander hebt geholpen. Dit klinkt hard en ik vind het zelf ook heel naar om neer te zetten enzo, maar ik zie al een topic voor me met allemaal mensen die feedback nodig hebben en allemaal worden genegeerd. En dat is dan ook weer niet de bedoeling.

    Mijn feedbackvraagje: Ik zit met een (triggerend! suicide) hoofdstuk van 1080 woorden waar ik een vraagje over heb. Help a girl out, please.


    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 17:57 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oké, ik zie dit topic nu pas, maar PRAISE. PRAISE PRAISE PRAISE IT want ik ga dit zo vaak nodig hebben :')

    Donderwolk schreef:
    Heeft er nog iemand feedback nodig? Ik wel!

    Even ter verduidelijking: Het is de 'flaptekst' van een mogelijk nieuw verhaal van me. Als je dit zou leest, zou je het verhaal dan willen lezen? Waarom wel? Waarom niet? Pls help.

    Doodsangsten hoeven twaalfjarige meisjes niet uit te staan. Elif is echter een uitzondering op die regel. Haar ouders herinneren zich de druilerige dag in maart als de dag van gisteren, maar het is inmiddels alweer vijf jaar geleden. In een fractie van een seconde kan alles veranderen en dat weet het gezin maar al te goed.
          Het regende, de winkels stonden op het punt te sluiten en het laatste velletje wc-papier was gebruikt. Elif werd nog even gauw voor sluitingstijd naar de winkel gestuurd en kwam nooit meer terug. Tot op de dag van vandaag – vijf verschrikkelijke jaren later – haat Elifs moeder zichzelf met alles wat ze in zich heeft, omdat ze zelf niet even gauw die kloterollen is gaan halen – zoals ze het zelf benoemt.
          Er kan alleen maar gegokt worden wat zich die dag heeft afgespeeld. Alleen Elif weet wat er is gebeurd – en Twan Gerritsen.


    Wat hierboven ook al wordt benoemd, het eerste stuk is goed en de laatste zin ook, maar in het midden raak je me even kwijt. Het is niet dat ik het zou terug leggen als het een boek was, maar het is een tikkeltje verwarrend omdat ik nu niet weet of het vanuit de moeder wordt geschreven of vanuit Elif.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wil iemand wiens Engels een stuk beter is dan het mijne, mijn stukje nakijken? Dit is een stukje dat ik vertaald heb uit m'n story en ik heb het gevoel alsof het echt totaal niet lekker loopt en het taalgebruik een beetje meh is en dat het gevoel dat ik wil dat mensen hebben na het gelezen te hebben, totaal verloren gaat.

    Sometimes I wish I wasn't here. Not that I would be dead, but just... Gone. Vanished into nothing. I want people to forget my name and the person that comes along with it. I don't want anybody to look at me. I just don't wanna be here. To not be a part of the world. Pause life until I feel like I can breathe again. Until I'm able to become a part of the story again. I want time to stop for a moment because everything seems to outplace me and I want to participate but I'm too slow, too biding. The only thing I can do is watch how everyone continues their lives while I'm just standing there and I would like to scream, to do something, but no sound comes out of my mouth and nobody notices that something inside of me is slowly dying and I don't know how to stop it. I only know something is very wrong with me. I'm not normal and afraid I'll never be.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Sometimes I wish I wasn't here. I don't want to be dead, but just... Gone. Vanished into nothing. I want people to forget my name and the person that comes along with its sound. I don't want anybody looking at me, I don't want to be a part of the world. I want to be able to pause life until I finally can breathe again and become part of the story once more. I need time to stop just for a moment, because everything seems to outplace me and I'm too slow to catch up. Too biding. The only thing I can do is watch how everyone continues with their perfect lives, while I'm just standing there wanting to scream at the top of my lungs, but not being able to produce even a whisper. Nobody notices how I'm slowly dying on the inside, and that I don't know how to stop it. I only know something is wrong with me. Very wrong, and that I'm not normal and I'm afraid I'll never be.

    Dit is wat ik ervan zou maken, maar mijn verhalende engels-skills zijn niet zo heel goed haha. Ik hoop dat je er iets mee kan^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ^ Ah dankjewel, dat ziet er echt al een stuk fijner uit! Held :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Is er iemand die mij misschien zou willen helpen met wat feedback? Ik heb net 2 hoofdstukken geschreven voor een nieuwe story, maar ik merk dat zowel mijn Engels als het schrijven zelf wat roestig zijn.


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    Is er iemand die mij misschien zou willen helpen met wat feedback? Ik heb net 2 hoofdstukken geschreven voor een nieuwe story, maar ik merk dat zowel mijn Engels als het schrijven zelf wat roestig zijn.


    Ik meld me :Y)
    Al moet ik zeggen dat Engelse grammatica ook niet mijn sterkste punt is, dus ik weet niet of ik je daar erg mee kan helpen..


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Heeft er iemand tijd om vandaag een stuk door te lezen wat ik heb geschreven? Het is de helft van een short story (ong 2800 woorden geloof ik) en het is nog niet af, maar ik schrijf in het fantasy genre en dat ligt zo mijlenver uit mijn comfortzone dat ik er inmiddels bijna niet meer doorheen kom. Also, het is voor een schrijfwedstrijd en kritische feedback is best wel heel erg welkom.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik kan wel heel even kijken I suppose? Ik stuur je m’n emailadres wel even door? Of wil je het via Q doen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Stormwind schreef:
    Ik kan wel heel even kijken I suppose? Ik stuur je m’n emailadres wel even door? Of wil je het via Q doen.


    Ik geloof dat ik je email nog ergens heb, dus ik ga even kijken en als alles goed gaat, zie je hem zo verschijnen. En alvast super bedankt <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Je mag 'm ook wel naar mij sturen, Elise c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Imelda schreef:
    Je mag 'm ook wel naar mij sturen, Elise c:


    Je bent geweldig :Y) als ik straks thuis ben, ga ik hem even pb’en


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Gisteren heb ik een beginnetje gemaakt met het herschrijven van een van mijn verhalen.
    Het is nog maar een kladje, maar ik kan wel wat feedback gebruiken. Iemand die me wil helpen?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben altijd up voor het geven van feedback ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Thanks, Elise! Ik heb het je gemaild.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Nog een extra feedback persoontje nodig, @mensen hier boven?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.