• Wat ben ik toch geweldig met titels, I know.
    Anyway, ik zit met een hoofdstuk waar ik over twijfel, met Q-buds die ik al veel te vaak heb gevraagd en afwezige bèta's. No offence tho, I appreciate all of you. Like, a lot.
    Goed, nu heb ik al heel vaak om feedback gevraagd en ik ben niet de enige, want er zijn vele topics. Ik wil ook niet de hele tijd dezelfde mensen vragen, want ik zou zat van mezelf worden tbh. Welke optie hou je dan over? Juist, een algemeen topic waar iedereen feedback kan vragen.

    Laten we één kleine regel opstellen: Je mag alleen feedback vragen als je een ander hebt geholpen. Dit klinkt hard en ik vind het zelf ook heel naar om neer te zetten enzo, maar ik zie al een topic voor me met allemaal mensen die feedback nodig hebben en allemaal worden genegeerd. En dat is dan ook weer niet de bedoeling.

    Mijn feedbackvraagje: Ik zit met een (triggerend! suicide) hoofdstuk van 1080 woorden waar ik een vraagje over heb. Help a girl out, please.


    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 17:57 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb nog feedback nodig haha.
    Kun je je emailadres misschien even doorsturen?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sorry voor de late reactie, komt er aan!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Heeft er iemand toevallig zin om heel kritische feedback te geven op een kort verhaal van 2,5K?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kom maar op, het kan alleen wel zijn dat ik dan een paar dagen nodig heb om te antwoorden, want laatste weekend voor sinterklaas druk enzo :')
    Krijg ik hem per pb of moet ik je even mijn mail adres geven?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Kom maar op, het kan alleen wel zijn dat ik dan een paar dagen nodig heb om te antwoorden, want laatste weekend voor sinterklaas druk enzo :')
    Krijg ik hem per pb of moet ik je even mijn mail adres geven?

    Wat is het makkelijkst voor jou?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nighthawks schreef:
    Heeft er iemand toevallig zin om heel kritische feedback te geven op een kort verhaal van 2,5K?


    Joeee stuur maar mijn kant op


    look at the stars, look how they shine for you;

    Voor iedereen die feedback wilt op verhaallijn, of iets qua fantasie let me know.

    Qua taal ben je bij mij aan het verkeerde adres ;)
    Maar ik verveel me de laatste tijd en mis dat Quizlet zo dood is dus jullie mogen mij altijd een pb sturen voor feedback op iets


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @lucifer: ik heb je e-mail volgens mij nog, dus ik stuur het zo door (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nighthawks schreef:
    @lucifer: ik heb je e-mail volgens mij nog, dus ik stuur het zo door (:


    Natuurlijk heb je mijn mail nog. Anders mag je je even heel diep gaan schamen hahaha 🌚


    look at the stars, look how they shine for you;

    Is er iemand die ik even een mailtje kan sturen voor feedback? Momenteel heb ik een documentje met 7.3K woorden en ik heb echt iemand nodig die me even stevige kritiek kan geven. Na lange tijd ben ik weer aan het schrijven en hoewel ik er tevreden over ben, heb ik echt even een kritische blik nodig die me op dit punt kan voorzien van zijn mening en me kan helpen voordat ik de fout in ga. Juist omdat het nu wel goed gaat. (Ik heb snel het gevoel dat het helemaal mis gaat, zodra het goed gaat hahaha)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mt


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Iucifer schreef:
    Is er iemand die ik even een mailtje kan sturen voor feedback? Momenteel heb ik een documentje met 7.3K woorden en ik heb echt iemand nodig die me even stevige kritiek kan geven. Na lange tijd ben ik weer aan het schrijven en hoewel ik er tevreden over ben, heb ik echt even een kritische blik nodig die me op dit punt kan voorzien van zijn mening en me kan helpen voordat ik de fout in ga. Juist omdat het nu wel goed gaat. (Ik heb snel het gevoel dat het helemaal mis gaat, zodra het goed gaat hahaha)
    Ik wil je wel helpen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Iucifer schreef:
    Is er iemand die ik even een mailtje kan sturen voor feedback? Momenteel heb ik een documentje met 7.3K woorden en ik heb echt iemand nodig die me even stevige kritiek kan geven. Na lange tijd ben ik weer aan het schrijven en hoewel ik er tevreden over ben, heb ik echt even een kritische blik nodig die me op dit punt kan voorzien van zijn mening en me kan helpen voordat ik de fout in ga. Juist omdat het nu wel goed gaat. (Ik heb snel het gevoel dat het helemaal mis gaat, zodra het goed gaat hahaha)

    Ik wil wel, maar ik help nu iemand met een manuscript en dat wil ik eerst afmaken, dus dan zou je tot ergens in januari moeten wachten (want ja, de blok bestaat ook nog helaas XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ah, fijn, jongens! Bedankt! Iedereen die denkt mijn werk met een kritische blik te kunnen bekijken, mogen hun e-mailadres eventjes pb’en? Alsjeblieft?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hoi iedereen!
    Ik vroeg mij af of iemand naar 'Onbemand Hart' zou kunnen kijken? Hou er rekening mee dat dit een afgewerkt verhaal is, dus dat het wel om uitgebreide feedback zou gaan. De bedoeling is eigenlijk dat iemand me een kritische blik geeft op het verhaal qua plot, probleempunten, visies op personages, schrijfstijl, noem maar op. Ik wil dit verhaal in februari namelijk heel graag gaan second draften (waarbij ik zaken dus op punt zet en de historische inhoud erin ook herwerk) en hoe meer proeflezers ik gehoord heb, hoe vlotter dit hopelijk gaat!
    Het staat online op Q, maar laat me vooral weten hoe jij het liefste werkt. :)


    A to the Z