• Wat ben ik toch geweldig met titels, I know.
    Anyway, ik zit met een hoofdstuk waar ik over twijfel, met Q-buds die ik al veel te vaak heb gevraagd en afwezige bèta's. No offence tho, I appreciate all of you. Like, a lot.
    Goed, nu heb ik al heel vaak om feedback gevraagd en ik ben niet de enige, want er zijn vele topics. Ik wil ook niet de hele tijd dezelfde mensen vragen, want ik zou zat van mezelf worden tbh. Welke optie hou je dan over? Juist, een algemeen topic waar iedereen feedback kan vragen.

    Laten we één kleine regel opstellen: Je mag alleen feedback vragen als je een ander hebt geholpen. Dit klinkt hard en ik vind het zelf ook heel naar om neer te zetten enzo, maar ik zie al een topic voor me met allemaal mensen die feedback nodig hebben en allemaal worden genegeerd. En dat is dan ook weer niet de bedoeling.

    Mijn feedbackvraagje: Ik zit met een (triggerend! suicide) hoofdstuk van 1080 woorden waar ik een vraagje over heb. Help a girl out, please.


    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 17:57 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Pixielisje schreef:
    Hoi iedereen!
    Ik vroeg mij af of iemand naar 'Onbemand Hart' zou kunnen kijken? Hou er rekening mee dat dit een afgewerkt verhaal is, dus dat het wel om uitgebreide feedback zou gaan. De bedoeling is eigenlijk dat iemand me een kritische blik geeft op het verhaal qua plot, probleempunten, visies op personages, schrijfstijl, noem maar op. Ik wil dit verhaal in februari namelijk heel graag gaan second draften (waarbij ik zaken dus op punt zet en de historische inhoud erin ook herwerk) en hoe meer proeflezers ik gehoord heb, hoe vlotter dit hopelijk gaat!
    Het staat online op Q, maar laat me vooral weten hoe jij het liefste werkt. :)


    Hoi! Ik wil je wel helpen! Het liefst werk ik via een document via de mail, zodat ik mijn opmerkingen direct in het document kan zetten. Daarnaast werk ik ook het liefst per vijf a tien hoofdstukken per keer. Ligt een beetje aan de lengte van de hoofdstukken.

    Ik pb je m’n e-mailadres wel eem.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iucifer schreef:
    Ah, fijn, jongens! Bedankt! Iedereen die denkt mijn werk met een kritische blik te kunnen bekijken, mogen hun e-mailadres eventjes pb’en? Alsjeblieft?

    Je hebt de mijne al :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb een eerste hoofdstuk van mijn SOTY-inzending. Een Harry Potter fanfiction en ik hoop dat iemand me wat tips en kritiek kan geven? Ik weet niet of dit een sterk begin is en of ik mijn karakters goed heb neergezet.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iucifer schreef:
    Ik heb een eerste hoofdstuk van mijn SOTY-inzending. Een Harry Potter fanfiction en ik hoop dat iemand me wat tips en kritiek kan geven? Ik weet niet of dit een sterk begin is en of ik mijn karakters goed heb neergezet.
    Ik wil wel helpen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    WilderMind schreef:
    (...)Ik wil wel helpen


    Zou je me misschien een pb'tje met je e-mailadres willen sturen? Dan kan ik mijn bestand naar je toe mailen hehe


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh ja, Anna, stuur maar! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb het verstuurd hehe


    look at the stars, look how they shine for you;

    Zou zonde zijn om dit te laten gaan sinds Anna er niet meer is, want boy dit is een handig topic :)
    Help elkaar vooral en keep positive.


    SIC | PARVIS | MAGNA