• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 11:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    390 afleveringen van Spring later... Nu kan ik wel zonder afleiding beginnen studeren voor dat herexamen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik erger me er eigenlijk wel aan dat je me terug aanspreekt, maar verder niets te zeggen hebt op mijn dingen dan “oké” terwijl je er makkelijk verder op kan ingaan. Zelf heb je ook niet erg veel te vertellen. Praat je enkel weer uit verveling of omdat je even niemand hebt of zo? Vind ik niet erg hoor, maar zorg dan zelf wat voor een leuk gesprek. 😑


    Ik wil een tuin vol egels

    Haha.. Ik was vergeten dat dat kutkind altijd voor werd getrokken hier.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo blij met de foto's van de fotoshoot! 😍 _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is de laatste week voordat ik weer vertrek. Dan ben ik volgende week niet vaak online. Dan zien jullie me niet heel vaak hier bitches. (cool)

    Nieuwe serie gevonden! Alleen loopt ie steeds vast of hij hapert. Wel knappe kerels er in dus dat is mooi mee genomen.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    Nieuwe serie gevonden! Alleen loopt ie steeds vast of hij hapert. Wel knappe kerels er in dus dat is mooi mee genomen.

    oooo, welke? :3

    ---
    Ik moet echt verder schrijven aan dit hoofdstuk en me niet verder laten afleiden grrr
    ik merk dat hoe leuker ik de hoofdstukken vind, hoe minder ik gemotiveerd ben om er aan door te schrijven omdat ik het gewoon te graag perfect wil hebben


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)
    oooo, welke? :3

    ---
    Ik moet echt verder schrijven aan dit hoofdstuk en me niet verder laten afleiden grrr
    ik merk dat hoe leuker ik de hoofdstukken vind, hoe minder ik gemotiveerd ben om er aan door te schrijven omdat ik het gewoon te graag perfect wil hebben


    The Musketeers! Jammer dat er alleen maar 3 seizoenen zijn. Hopelijk zijn het genoeg afleveringen tot eind september.


    Physics is awesome

    Dit is te vroeg xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Idk how I feel about this. 🙃🤐


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat is dat met iedereen die om me heen ineens een fantastisch liefdesleven heeft en ik hier gewoon zit van ????? love??? Pretty sure I'll stay single forever. D:


    The truth is out there.

    Kurisu schreef:
    Wat is dat met iedereen die om me heen ineens een fantastisch liefdesleven heeft en ik hier gewoon zit van ????? love??? Pretty sure I'll stay single forever. D:


    Nee ik ben ook forever single girl


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    (...)

    Nee ik ben ook forever single girl


    ☹️☹️☹️☹️☹️


    The truth is out there.

    when u let ur friend convince u to play civ omg
    ik ben geen gamer
    help


    A to the Z

    I'm in love..

    ..met deze soundtrack heck yas nieuwe relaxte achtergrondmuziek.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."