• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 11:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb zo hekel aan als mensen iets appen als 'ohh ik ben zo bang' en als ik dan vraag waarom komen ze wel obline maar reageren ze niet. ZEG DAN NIKS OFZO GEEZ.


    The truth is out there.

    D: Ik hoop dat de bestelling snel binnenkomt. :x


    Ik wil een tuin vol egels

    HAHAHAHA IK GIL lolol


    The truth is out there.

    Zooo verliefd op mijn aankopen 😍


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik.heb lekker gegeten! 😌

    Weet je? Laat ook allemaal maar zitten.


    This ain't no place for no better man.

    ugh leave me alone


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    ik ben waterflesjes aan het opstapelen in mijn kamer en het is niet oké
    straks kan ik een fort bouwen
    also ik ga savonds altijd laat gaan slapen maar mijn overburen zijn altijd nog wakker en als ik snachts wakker word dan zie ik ze vaak om 3 of 4 uur snachts nog wakker wezen. who are they, what are they doing, are they okay??? of is die lamp gewoon permanent aan ik ben in de war


    Misschien mensen die in de avond werken en dan nog niet meteen nadat ze thuis komen kunnen slapen.


    Physics is awesome

    Excitement aaaaa.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Opzich opgelucht dat dit alles nogmaals afgesloten is, helaas niet op een juiste manier. Maar dat was inmiddels ook niet meer mogelijk natuurlijk. Ready for that new chapter.


    The truth is out there.

    Door de bier titel topic heb ik de hele tijd het; bier en tieten tralalala in mijn hoofd. And that while I thought I was 100% hetero. Or I am just brainwashed by men. Lol.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben best wel een klein beetje trots op mezelf. Ik was best een beetje van slag aan het begin van de avond door alles wat er is gebeurt enzo, maar ik ben toch mee gegaan met de activiteitenbegeleidster. We gingen namelijk naar een meer om te wandelen en ik wou zo graag van het terrein af. En het was zo fijn, het was super rustig en de temperatuur was precies goed. Echt precies wat ik even nodig had na vandaag.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bezig met alweer hoofdstuk 4 van boek 3.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het samen WoW'en gaat natuurlijk niet altijd dagelijks zijn. Maar ik ga het wel missen als het weer eventjes niet zoals nu is. Het is gewoon erg gezellig en awesome, en het geeft verbondenheid. (Wat ik meer mag voelen als het even wegvalt, maar dat komt nog.)
    Heb er in elk geval een leuke herinnering bij nu.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Figurant worden in De Luizenmoeder? Ja? IK WIL HET.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.