• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 11:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    wanneer je weer eens bij de dermatoloog moet langsgaan omdat je al een jaar last hebt van hetzelfde
    ugh when will it go away


    A to the Z

    Ik wilde starten met sporten maar ik heb al enorme spierpijn door het karten... Is het dan nog wel slim om te gaan sporten?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als die mensen nou een keertje weg gaan, kunnen de honden uit en kan ik aan papa vragen welke honden ik nog op de advertentie moet zetten. Zucht. Duurt lang.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kun je wat minder hard smakken


    The truth is out there.

    Ja of nee - of gewoon antwoorden in dit geval - zeggen is erg moeilijk blijkbaar.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    zo irritant en moeilijk mijn goooood


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Niemand in deze serie can keep it in their pants gewoon haaaa.


    The truth is out there.

    Gotta love that random sickness. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil een Colin Firth


    Also, waarom weet Nederland altijd ergens over te zaniken? Dat die vrouw op haar 71ste nog werkt is toch haar beslissing? En dan roepen 'wees maar eens een dagje stratenmaker dan piep je wel anders' en 'zo krijgt de jeugd geen kans'. Daar gaat het toch niet om jezus.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    oke dus je kan wel met andere vriendinnen savonds afspreken om te eten en iets gezellig te drinken maar wanneer ik het jou vraag om exact hetzelfde te gaan doen dan kan je niet omdat je herexamens hebt?
    alsjeblieft zeg
    alsof je anders wel langer zou blijven je gaat altijd supervroeg weg omdat je plots nergens zin meer in hebt.


    A to the Z

    nou miss 'als mij iets niet aanstaat zeg ik het altijd direct in yo face' maar je vriend moet smh weer de talking doen tegen mij
    something doesnt add up here
    wees dan maar pissig
    ik hoef het ook niet te pikken dat je voor andere vriendinnen altijd meer tijd lijkt vrij te kunnen maken maar voor mij niet


    A to the Z

    Ik voel me nu een beetje kut en minderwaardig nu ik erachter ben gekomen dat iemand die ik ken een IQ van 156 heeft. Al sinds klein af aan. Ik heb het gevoel dat ik niks goeds kan. Rip my life.

    filosofie schreef:
    Ik voel me nu een beetje kut en minderwaardig nu ik erachter ben gekomen dat iemand die ik ken een IQ van 156 heeft. Al sinds klein af aan. Ik heb het gevoel dat ik niks goeds kan. Rip my life.

    ah nee, mijn zus haar vriend heeft ook een heel hoog iq en daar merk je in de omgang echt niets van want die is zelfs een beetje uitstelgedrag op sommige momenten en maakt opdrachten vaak verkeerd omdat men meer ziet in de opdrachten dan er eigenlijk staat. Zij is op sommige vlakken echt ook slimmer dan hem.
    Iedereen heeft zijn eigen talenten en kwaliteiten echt, moet je niet mee inzitten.


    A to the Z

    Wanneer Myth misschien in je game zat en je kan niet uitvinden of het echt was of een zeer goede troll...


    What would Emma do?

    Pixielisje schreef:
    (...)
    ah nee, mijn zus haar vriend heeft ook een heel hoog iq en daar merk je in de omgang echt niets van want die is zelfs een beetje uitstelgedrag op sommige momenten en maakt opdrachten vaak verkeerd omdat men meer ziet in de opdrachten dan er eigenlijk staat. Zij is op sommige vlakken echt ook slimmer dan hem.
    Iedereen heeft zijn eigen talenten en kwaliteiten echt, moet je niet mee inzitten.


    oké, Bedankt! ❤️