• Let's fangirl
                together!
                                                               

    Become a fan...
    – TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    – Baechu's Favoriete Kpop idols
    – Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs
    –
    –
    –

    [ bericht aangepast op 7 aug 2018 - 1:36 ]

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook wel helemaal waar. :p
    Inderdaad, ik vind het echt supercool! Maar die kleding ook altijd ugh goals, ik wil hun looks stelen.
    I know right. De kleding is echt amazing <3

    I TAKE BACK WHAT I SAID
    I JUST BECAME BTS TRASH
    damn het is echt te catchy
    de nummers zijn te goed
    de fashion is too on point
    de choreos are fire
    i never thought i'd find another boyband to love after backstreetboys and nsync
    but here we are
    its 2018
    life is amazing
    geef me al jullie recommendations, corrupt me

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 22:23 ]


    A to the Z

    hahahah oml wat een heerlijke reactie



    sorry not sorry, had to be done
    anyways, ik wil best wat aanraders geven, even kijken of ik daar morgen tijd voor heb :Y)
    Wat voor soort muziek vind je het chillste? Of wat heb je al geluisterd?

    You're enjoying this way too much can't blame you hahahahaa
    Wel ik heb DNA en IDOL van BTS nu op repeat staan :') But i'm sure dat het niet lang gaat duren voor ik de andere nummers ook stukdraai hahahahaha
    Oh en Shinee had ik al eerder van gehoord en daar ken ik 'Sherlock' van haha, maar ook niet zo veel dus bring it on
    Hit me with the kpop 101-manual!


    A to the Z

    Signing up for the kpop 101-manual (hoera)

    Shinee is wel echt... dé kpop groep omg I love them so much. hence my profile

    Some more SHINee:

    eerste twee zijn old but gold
    deze zijn nieeeeuw
    ^die laatste is dedicated to Jonghyun die helaas overleden is afgelopen december
    ^ ugh cry everytime


    En nog even wat nummers van BTS
    ^dit nummer hoort bij een tvserie waar Taehyung een rol in heeft. vind 'm wel chill
    ^hij is zo kort, but I love this so much omg
    ^ze zijn ook goed met covers

    Ok ik moet nu naar mijn werk. :') Maar ik ga hier later nog wel even mee door hehe.

    Oeh, i know what to listen to :D
    Ja, over de dood van Jonghyun had ik gehoord. Echt verschrikkelijk :(
    Ik had iets opgevangen dat KPOP groepen veel druk hebben om te presteren en dat de media daar redelijk verschilt van de onze als het aankomt op die druk en repetities en zo? Als je kijkt naar die dansjes enzo kan ik mij dat wel echt voorstellen dat er superveel oefenuren in kruipen

    Thanksss <3

    EDIT:
    omg, al die nummers zijn echt zo goed ik leef T_T
    When u try to steal bts' looks in 'idol' but everything is $$$, guess i'll diy??? :')

    [ bericht aangepast op 28 aug 2018 - 17:17 ]


    A to the Z

    Ik heb net geluisterd naar Idol van BTS en ze zijn zo goed :o

    Pixielisje schreef:
    Oeh, i know what to listen to :D
    Ja, over de dood van Jonghyun had ik gehoord. Echt verschrikkelijk :(
    Ik had iets opgevangen dat KPOP groepen veel druk hebben om te presteren en dat de media daar redelijk verschilt van de onze als het aankomt op die druk en repetities en zo? Als je kijkt naar die dansjes enzo kan ik mij dat wel echt voorstellen dat er superveel oefenuren in kruipen

    Thanksss <3

    EDIT:
    omg, al die nummers zijn echt zo goed ik leef T_T
    When u try to steal bts' looks in 'idol' but everything is $$$, guess i'll diy??? :')

    Ze hebben heel veel stress ja. Ze steken er letterlijk jaren in om zo goed te worden. Ik kan me dan ook voorstellen dat velen bezwijken. Jonghyun had een keer aangekaart dat "dat leven" niet voor hem weggelegd was, maar volgens mij is het niet echt bekend waarom hij zelfmoord heeft gepleegd. Het blijft gewoon supersad en een van zijn laatste nummers is dan ook gewoon moeilijk om te luisteren en naar te kijken (no_chears) (https://www.youtube.com/watch?v=J41qe-TM1DY) is echt... ugh D:

    naestivate schreef:
    Ik heb net geluisterd naar Idol van BTS en ze zijn zo goed :o
    Ben je al fan? :Y)

    TaeTae schreef:
    (...)Ben je al fan? :Y)

    Ja, hoe kan je daar nu niet fan van zijn (yeah)
    Ik wil spontaan meedansen met hen haha

    Edit: DNA IS OOK ZO LEEEEUK

    [ bericht aangepast op 29 aug 2018 - 14:21 ]

    TaeTae schreef:
    (...)
    Ze hebben heel veel stress ja. Ze steken er letterlijk jaren in om zo goed te worden. Ik kan me dan ook voorstellen dat velen bezwijken. Jonghyun had een keer aangekaart dat "dat leven" niet voor hem weggelegd was, maar volgens mij is het niet echt bekend waarom hij zelfmoord heeft gepleegd. Het blijft gewoon supersad en een van zijn laatste nummers is dan ook gewoon moeilijk om te luisteren en naar te kijken (no_chears) (https://www.youtube.com/watch?v=J41qe-TM1DY) is echt... ugh D:


    Ja, het lijkt me ook gewoon niet anders te kunnen dan dat ze zichzelf kapotwerken. Je ziet echt al het harde werk erin ook. Daarom ook dat ik het wel leuke groepen vind!
    Echt supersad ook. Werkdruk en stress kan zo doorwegen op iemand, logisch dat ze er dan onderdoor gaan. :(


    A to the Z

    MT gehehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    ik kan hier echt uren naar blijven kijken, ik hou zo hard van die choreo


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    I TAKE BACK WHAT I SAID
    I JUST BECAME BTS TRASH
    damn het is echt te catchy
    de nummers zijn te goed
    de fashion is too on point
    de choreos are fire
    i never thought i'd find another boyband to love after backstreetboys and nsync
    but here we are
    its 2018
    life is amazing
    geef me al jullie recommendations, corrupt me



    Welcome to your new life c:


    What’s tasty in Busan?