• Let's fangirl
                together!
                                                               

    Become a fan...
    TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    Baechu's Favoriete Kpop idols
    Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs


    [ bericht aangepast op 7 aug 2018 - 1:36 ]

    Nou ik heb ook maar eens een kpop gerelate username genomen. ^.^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SHlNee schreef:
    Nou ik heb ook maar eens een kpop gerelate username genomen. ^.^
    En dan ook nog van een verdomd goede groep. Love it <3

    Yass ik zit de laatste tijd echt in de Shinee hell haha. Ik hoop echt op een dag (een van) hun live te mogen aanschouwen. ^.^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pixielisje schreef:
    (...)


    Jimin sweety, ik weet nog niet wie je kamergenoot wordt in mijn hart but u better start sorting your belongings into a smaller space
    its going to get crowded in there real soon lmaoooo


    Omg let me tell you- door EXO begon ik met ‘serieus’ kpop luisten. Alright daarvoor door Girls Generation maar tOCH
    EXO is zo goed en zo mature en hun laatste comeback was zo goed, maar het gaat nog wel even duren voordat ze hun volgende comeback hebben :c er is nu een heleboel gezeur met of ze wel of niet moeten enrollen voor het leger en of er wel of niet een speciale regeling voor moet worden getroffen dat kpop idols dat niet hoeven? Idk ik moet het nog meemaken.
    BTW als je wil lachen met EXO, moet je deze en deze gaan kijken. 1000% worth it. Ik lig elke keer weer gestrekt als ik ze kijk.


    What’s tasty in Busan?

    Ik hou echt van zulke videos :')

    Zo goed dit trouwens;
    https://nos.nl/artikel/2251306-populaire-koreaanse-boyband-mag-spreken-bij-vn.html
    https://www.scmp.com/magazines/style/people-events/article/2165477/k-pop-boy-band-bts-speak-today-un-support-unicef-youth

    Infires schreef:
    (...)

    Omg let me tell you- door EXO begon ik met ‘serieus’ kpop luisten. Alright daarvoor door Girls Generation maar tOCH
    EXO is zo goed en zo mature en hun laatste comeback was zo goed, maar het gaat nog wel even duren voordat ze hun volgende comeback hebben :c er is nu een heleboel gezeur met of ze wel of niet moeten enrollen voor het leger en of er wel of niet een speciale regeling voor moet worden getroffen dat kpop idols dat niet hoeven? Idk ik moet het nog meemaken.
    BTW als je wil lachen met EXO, moet je deze en deze gaan kijken. 1000% worth it. Ik lig elke keer weer gestrekt als ik ze kijk.



    aaaaah i literally laughed so hard with both of those
    keep 'em coming if you got more of em omgggg u memequeen
    Wow, is dat echt een verplicht ding in Korea legerdienst? ;o Op welke leeftijd dan, ze zijn toch allemaal dik in de 20 al? :o Hopelijk dat ze dat niet hoeven doen dan! :(


    A to the Z

    Ja tussen de 20 en 30 moet je geloof ik 2 jaar in dienst. Dus zoals nu met Big bang waarvan dr een paar in dienst zijn getreden...
    I mean... bts zou het ook moeten in feite rip

    Echt, is Big Bang op break omdat ze legerdienst moeten doen? :o my noob-kpop-ass is shooketh
    Dat is echt zo jammer T-T we're all gonna die if they do

    Also idk of jullie fancams kijken van de concerten van BTS aangezien jullie er zelf heen gaan, but i found this one en Hoseok is te cute voor woorden
    klikjeee


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Echt, is Big Bang op break omdat ze legerdienst moeten doen? :o my noob-kpop-ass is shooketh
    Dat is echt zo jammer T-T we're all gonna die if they do

    Also idk of jullie fancams kijken van de concerten van BTS aangezien jullie er zelf heen gaan, but i found this one en Hoseok is te cute voor woorden
    klikjeee


    Ik probeer (nogmaals, probeer) niet teveel fancams te kijken voor het concert. Ik wil me heel graag laten verrassen. Ik ben wel echt super benieuwd naar de tracklist, maar die ga ik ook expres niet opzoeken. Ik heb al gezien dat sowieso IDOL en So What komen en ik heb high hopes dat ze ook wat nummers doen (ik dacht op insta een Jikook moment te zien op Attack on Bangtan?) van oudere albums maar tbh kan ik er überhaupt met mijn hoofd nog niet helemaal bij dat ik ze in real life ga zien.


    What’s tasty in Busan?

    Infires schreef:
    (...)

    Ik probeer (nogmaals, probeer) niet teveel fancams te kijken voor het concert. Ik wil me heel graag laten verrassen. Ik ben wel echt super benieuwd naar de tracklist, maar die ga ik ook expres niet opzoeken. Ik heb al gezien dat sowieso IDOL en So What komen en ik heb high hopes dat ze ook wat nummers doen (ik dacht op insta een Jikook moment te zien op Attack on Bangtan?) van oudere albums maar tbh kan ik er überhaupt met mijn hoofd nog niet helemaal bij dat ik ze in real life ga zien.


    Nee, ik snap ook wel dat je nog niet teveel op voorhand kijkt omdat je dan gewoon de volledige fanexperience hebt en dan heb je er echt nog meer aan!
    Het wordt in ieder geval echt een fantastisch concert, daar is zelfs geen twijfel aan!
    Je kan al die fancams dan achteraf bekijken tijdens je post-concert-depression hahahahah


    A to the Z



    UuUuUuUUUgh yes
    hoe cute zijn zie hier en hun engels is echt al stukken beter geworden (but thank god for rm lol)

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Nee, ik snap ook wel dat je nog niet teveel op voorhand kijkt omdat je dan gewoon de volledige fanexperience hebt en dan heb je er echt nog meer aan!
    Het wordt in ieder geval echt een fantastisch concert, daar is zelfs geen twijfel aan!
    Je kan al die fancams dan achteraf bekijken tijdens je post-concert-depression hahahahah
    its gonna hit us hard - for sure

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Nee, ik snap ook wel dat je nog niet teveel op voorhand kijkt omdat je dan gewoon de volledige fanexperience hebt en dan heb je er echt nog meer aan!
    Het wordt in ieder geval echt een fantastisch concert, daar is zelfs geen twijfel aan!
    Je kan al die fancams dan achteraf bekijken tijdens je post-concert-depression hahahahah


    Auch, that hits hard home inderdaad.
    Ik hoop alleen nog wel dagen/weken/maanden te kunnen zeggen van 'Yo, kijk dit eens. Hier was ik bij. Ik was daar. Ik ademde dezelfde lucht en kon ze praktisch aanraken.


    What’s tasty in Busan?

    TaeTae schreef:
    (...)

    UuUuUuUUUgh yes
    hoe cute zijn zie hier en hun engels is echt al stukken beter geworden (but thank god for rm lol)



    *Saves all the links*
    Ik zit nu nog op stage maar zo te zien heb ik wat leuks om te kijken als ik zometeen naar huis ga ( ͡° ͜ʖ ͡°)


    What’s tasty in Busan?