• • Bella Falls •

    Bella Falls is een van de meest luxueuze, exclusieve wijken in de Verenigde Staten. Wat eerst een kleine stad was in het westen van Florida, het type "iedereen kent iedereen", is tegenwoordig uitgegroeid tot een van de grootste geheimen onder beroemdheden. Een plek van rust en zonder zorgen. Een plek zonder de eeuwige camera's die je volgen. Alles is binnen handbereik: Van de enorme huizen, tot de sportclub, tot zelfs restaurants en dure winkels. Dit allemaal binnen de hekken van Bella Falls. Het is dan ook geen wonder dat dit de uitgewezen plek is voor een heerlijke break van de glitter & glamour.
    Al jarenlang staat het er hierom bekend dat alles mag en kan, de buitenwereld komt het nooit te weten. Buitenstaanders moeten een geldige reden hebben om binnen te komen en worden daarnaast ook elke keer streng gecontroleerd. Dit geld ook voor de medewerkers in de restaurants, winkels en clubs. Die moeten daarnaast ook een contract tekenen dat er niks wordt gedeeld over deze exclusieve wereld. Dit alles zorgt voor een gevoel van veiligheid en vrijheid. Maar hoelang kan dit nog doorgaan?
    Als er steeds meer roddels de wereld in worden geholpen die wel erg veel weghebben van de harde waarheid, valt langzaam maar zeker het vertrouwen in de mensen en de exclusiviteit weg. Zal het nog zin hebben om af te reizen naar deze gated community of zal het veranderen in een doodnormale villawijk? Zal de rust en vrijheid terugkeren of wordt dit geschiedenis om door te vertellen aan je klein kinderen? Who knows.. Een ding is zeker, deze zomer wordt het weer druk in Bella Falls en worden er verhalen gecreëerd die je je leven bij blijven.

    • LET'S TALK c: •


    El Diablo.

    Even wat random ideetjes, Iedereen die een ander of beter idee heeft, hit me up. (:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Even wat random ideetjes, Iedereen die een ander of beter idee heeft, hit me up. (:


    I like it!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zoek voor Nikia als het kan 1 of 2 bekende waar ze bevriend mee is, of iig op een goede voet mee staat, en wellicht een jongen waar ze tijdens een feestje een flirt mee heeft gehad (waar verder nog niks tussen gebeurd is en waar ze eigenlijk vrij snel weer weg was, waardoor ze verder nog onbekende zijn gebleven tot een bepaalde hoogte).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    Ik zoek voor Nikia als het kan 1 of 2 bekende waar ze bevriend mee is, of iig op een goede voet mee staat, en wellicht een jongen waar ze tijdens een feestje een flirt mee heeft gehad (waar verder nog niks tussen gebeurd is en waar ze eigenlijk vrij snel weer weg was, waardoor ze verder nog onbekende zijn gebleven tot een bepaalde hoogte).


    Dat zou Daniël kunnen zijn (:


    - thank you for existing -

    Inerys schreef:
    Ik zoek voor Nikia als het kan 1 of 2 bekende waar ze bevriend mee is, of iig op een goede voet mee staat, en wellicht een jongen waar ze tijdens een feestje een flirt mee heeft gehad (waar verder nog niks tussen gebeurd is en waar ze eigenlijk vrij snel weer weg was, waardoor ze verder nog onbekende zijn gebleven tot een bepaalde hoogte).

    hey, zou Keith een van die bekenden kunnen zijn? Dat bijv. Nikia hem hielp omdat hij problemen kreeg bij de security toen hij naar de wijk verhuisde XD? of dat hij haar juist ergens bij hielp?


    No growth of the heart is ever a waste

    Sombre, wat mij betreft helemaal goed! ^^

    Salaryman, klinkt perfect! Misschien dat zij hem inderdaad eens geholpen heeft toen hij problemen met de beveiliging had en dat hij haar daarna eens geholpen heeft? Dat hun vriendschap op die manier een beetje ontstaan is doordat ze elkaar, tot nu toe, telkens te hulp zijn geschoten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het begin van Peyton staat, maar verder heb ik geen inspiratie. :') Misschien dat ik het later even kopieer van een andere rol, als dat goed is! (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ze lijken me echt coole maatjes! Ik zie Keith nog wel een grote bek hebben tegen mensen en dat Nikia dat conflict dan een stuk vreedzamer oplost en Keith zegt dat ie zich moet gedragen :W. correct me if I'm wrong, ik zat te fantaseren.
    Anderzijds heeft Keith een wijze kant.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb Sebastian ook open voor wie wil. Hij is een vriendelijke wat bescheiden persoon, met toch een heethoofdig jaloers type :3 en een kleine chaoot


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    Ik heb Sebastian ook open voor wie wil. Hij is een vriendelijke wat bescheiden persoon, met toch een heethoofdig jaloers type :3 en een kleine chaoot


    Ik heb Scarlett?

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Ik heb Scarlett?


    Heb je een ideetje / voorstel? ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    (...)

    Heb je een ideetje / voorstel? ;3


    Nog niet echt. Weet jij iets? Anders ga ik even nadenken en stuur ik je zo een GBtje

    Iemand die een ideetje heeft voor Mia? Ik heb nog geen tijd gehad om de rollen door te spitten dus dat doe ik zo even!


    tya

    Salaryman schreef:
    Ze lijken me echt coole maatjes! Ik zie Keith nog wel een grote bek hebben tegen mensen en dat Nikia dat conflict dan een stuk vreedzamer oplost en Keith zegt dat ie zich moet gedragen :W. correct me if I'm wrong, ik zat te fantaseren.
    Anderzijds heeft Keith een wijze kant.


    Ohja, zoiets zie ik ook best wel gebeuren. Ze zullen elkaar wel op de juiste manier weten aan te vullen, gok ik zo. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Forgarty schreef:
    Ik heb Sebastian ook open voor wie wil. Hij is een vriendelijke wat bescheiden persoon, met toch een heethoofdig jaloers type :3 en een kleine chaoot



    Ik heb Nikia eventueel ook nog?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'